Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snotbolleke

Keniaanse Paddo

Recommended Posts

hej, een maat heeft keniaanse paddos gekocht ... 2 porties voor 4 man (het is de eerste keer dat we paddos gaan proberen)

weet iemand misschien meer over deze paddo's ? wat zijn hun kenmerken .... zijn het sterke paddo's of zwakke ?

visuals ? ....

 

mvg snotbolleke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu even de exacte (latijnse) naam post die op het doosje staat. Smartshops geven namelijk nogal eens zelf namen aan paddo's, dus zeker weten doe je het pas als je die naam weet.

Goed dat je met een halve portie begint, dan maakt het ook niet zoveel uit of ze wel of niet sterk zijn, het zal toch niet zomaar uit de hand lopen.

Edited by Lamb0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is de psylocibe Cubensis. Eigenlijk de "standaard" paddo. Paddo's in sterkte vergelijken kun je sowieso niet zo makkelijk doen aangezien de effecten per paddo verschillen (klein beetje dan). Die jij hebt is iig prima, half portie is ook een goed idee.

Mijn ervaringen met deze paddo zijn erg positief trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren had een maat van me die paddo's ook gedaan hij was er wel sterk van geschrokken hij had eerst halve portie binnen en dan heeft ie de andere halve portie ook nog naar binnen gespeeld en die ging super hard in vergelijking met mexicaanse

equadoriaanse had hij ook al gedaan mar dat was 5 dagen na de mexicaanse dus had hij wss niet het optimale effect

van die mckannais was hij tog geschrokken niets was nog normaal hij had zware visuals en ging op een gegeven momment zelf ietsje te hard

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deed het niets zo'n half doosje :smoke misschien omdat ze 2 dagen niet in de koelkast hebben gestaan:p

 

maar voelde mij gewoon een beetje prettiger en daarna gwn amnesia gedaan en mijn avond kon niet meer stuk :) (lachkick na lachkick)

 

volgende keer een heel doosje of 3/4 proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...