Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

snoazihaze

The Best@bergen Op Zoom

Recommended Posts

ben gisteren eens een andere quartier gaan bekijken, nl boz

heb ze alle 4 gedaan, africa niet meegeteld

miami was veruit de beste qua klantvriendelijkheid, ook goede wiet, ik had pepsi mee.vb ik kreeg m'n zakje, en de gast achter de toonbank zag dat er een redelijk dikke tak inzat, hij nam het zakje terug en stak er een top in, zonder dat ik iets vroeg.

Dan richting international, waar ik al niet veel goeds van gehoord heb. M'n wantrouwen werd ook bevestigd door een van m'n kompanen, ik zag z'n 5 gr K2, zag er uit als opgespoten. Ben direct naar buiten gestapt

Hierna deden we Sahara, toch wel de beste qua kwaliteit. lekkere white widow, hier kun je ook 5gr kristal kopen voor 20euro

daarna deden we kinky corner, zij hadden blijkbaar de meeste keus, maar ben niet onder de druk van zowel service als wiet

muffe orange bud, en de gast achter de toonbank is zo weggelopen uit thunderdome 97

al bij al de moeite waard, alleen hadden ze weinig soortjes

groot verschil met vlissingen, waar ze over omvangrijke kaarten beschikken

zou wiettest.nl deze shops niet eens willen doen?

grtz snoazihaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

international....afrip in kwaliteit , :D hebben verschilende prijzen en geven uit 2 tupperware doosjes........

 

Sahara...redelijk goed,maar u voeld jezelf een koe naar de slachtbank in een wachtende rij volk :smoke

 

en zoals gezegt de wiet...redelijk goed;;

 

 

kinky corner....afrip aan de toog;zakjes worden meegewogen,en liefst in zo veel zakjes mogelijk...... :)

 

Wel aardige dame achter de toog :smoke

 

 

De HORIZON was de beste!!....in 1990,dan kon je nog echte goeie wiet kopen!!

 

Nu is het rommel voor 11 a 14 euro ......mexicanhaze ,dat ik betaalde :P @kinky

 

Ben blij dat ik nu voor mezelf kan growen ipv die profiteurs hun zakken te vullen die denken dat ze met een snoepwinkel bezig zijn.....

 

long live wf :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer kan je Roosendaal proberen :)

Die dagelijkse joint doet je erg deugd, die heb je nu eenmaal nodig :P Je ziet in dat je af en toe noodgedwongen de grens overmoet voor een lading. Niet iedereen heeft de luxe relatief dicht bij coffeeshops te wonen zoals wij Belgen :smoke

baas in eigen hoofd . Waarom stoppen als je probleemloos jaarlijks dagelijks kan gebruiken ? blowen is nu eenmaal een hobby en kost geld. Vertel het aan je ouders, je bent oud, wijs en volwassen genoeg om te doen wat jij wilt met je leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgende keer kan je Roosendaal proberen :P

Die dagelijkse joint doet je erg deugd, die heb je nu eenmaal nodig :D Je ziet in dat je af en toe noodgedwongen de grens overmoet voor een lading. Niet iedereen heeft de luxe relatief dicht bij coffeeshops te wonen zoals wij Belgen :P

baas in eigen hoofd . Waarom stoppen als je probleemloos jaarlijks dagelijks kan gebruiken ? blowen is nu eenmaal een hobby en kost geld. Vertel het aan je ouders, je bent oud, wijs en volwassen genoeg om te doen wat jij wilt met je leven.

 

Spijtig is het geld er niet altijd v_v

 

Kben zelf wel nogni in boz geweest, wel gehoort dat de pepsi er goed was, roosendaal is idd wel chill, veel shops ook, kvin de algemene sfeer er wel minder tegenover goes of maastricht..

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Sahara...redelijk goed,maar u voeld jezelf een koe naar de slachtbank in een wachtende rij volk dry.gif

 

en zoals gezegt de wiet...redelijk goed;;"

 

je hebt niet echt veel verstand van wiet!!!!

ik ken deze mensen persoonlijk ,

en ik durf te wedden dat je in omgeving bergen/roosendaal geen betere wiet kunt scoren!!!!!!!

 

en ja de inter is een shop met haarlak wiet en troep !!

en cris van de kinky vraagt veel te veel voor z'n zooi!!

miami is een prima shop maar iets te druk na m'n zin!!

 

 

en ga je naar roosendaal neem is een kijkje in de azul of yellow moon!!

 

en ik hoop dat je nog veel lekkere wiet mag scoren!!!

 

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben gisteren eens een andere quartier gaan bekijken, nl boz

heb ze alle 4 gedaan, africa niet meegeteld

miami was veruit de beste qua klantvriendelijkheid, ook goede wiet, ik had pepsi mee.vb ik kreeg m'n zakje, en de gast achter de toonbank zag dat er een redelijk dikke tak inzat, hij nam het zakje terug en stak er een top in, zonder dat ik iets vroeg.

Dan richting international, waar ik al niet veel goeds van gehoord heb. M'n wantrouwen werd ook bevestigd door een van m'n kompanen, ik zag z'n 5 gr K2, zag er uit als opgespoten. Ben direct naar buiten gestapt

Hierna deden we Sahara, toch wel de beste qua kwaliteit. lekkere white widow, hier kun je ook 5gr kristal kopen voor 20euro

daarna deden we kinky corner, zij hadden blijkbaar de meeste keus, maar ben niet onder de druk van zowel service als wiet

muffe orange bud, en de gast achter de toonbank is zo weggelopen uit thunderdome 97

al bij al de moeite waard, alleen hadden ze weinig soortjes

groot verschil met vlissingen, waar ze over omvangrijke kaarten beschikken

zou wiettest.nl deze shops niet eens willen doen?

grtz snoazihaze

 

 

ben gisteren eens een andere quartier gaan bekijken, nl boz

heb ze alle 4 gedaan, africa niet meegeteld

miami was veruit de beste qua klantvriendelijkheid, ook goede wiet, ik had pepsi mee.vb ik kreeg m'n zakje, en de gast achter de toonbank zag dat er een redelijk dikke tak inzat, hij nam het zakje terug en stak er een top in, zonder dat ik iets vroeg.

Dan richting international, waar ik al niet veel goeds van gehoord heb. M'n wantrouwen werd ook bevestigd door een van m'n kompanen, ik zag z'n 5 gr K2, zag er uit als opgespoten. Ben direct naar buiten gestapt

Hierna deden we Sahara, toch wel de beste qua kwaliteit. lekkere white widow, hier kun je ook 5gr kristal kopen voor 20euro

daarna deden we kinky corner, zij hadden blijkbaar de meeste keus, maar ben niet onder de druk van zowel service als wiet

muffe orange bud, en de gast achter de toonbank is zo weggelopen uit thunderdome 97

al bij al de moeite waard, alleen hadden ze weinig soortjes

groot verschil met vlissingen, waar ze over omvangrijke kaarten beschikken

zou wiettest.nl deze shops niet eens willen doen?

grtz snoazihaze

maimi is zeker te doen en leuk om effe te blijven hangen daar , maar nu ben ik aan de eigen kweek begonnen smoor ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey snow ,

 

Ik kom zelf uit die omgeving , wat ik je ook kan adviseren is om eens naar Azul in Roosendaal te gaan in de molenstraat.

Goede koffie vriendelijke bediening en zeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr goede kwaliteit rookartikelen :)

Ik weet dat de kwaliteit goed is want ik weet waar de rookartikelen ingekocht worden :) :)

 

 

Gr,

 

Spons

 

P.S.

Ook in Rotterdam zit een heel goed verkoopadres deze heeft absoluut alleen maar topkwaliteit en deze shop heet "De Stichting"

Trouwens ik weet ze bijna allemaal wel, zelfs in Zwolle en Leeuuwarden en Den Helder :D :o :D

 

Volgende keer kan je Roosendaal proberen :D

Die dagelijkse joint doet je erg deugd, die heb je nu eenmaal nodig :) Je ziet in dat je af en toe noodgedwongen de grens overmoet voor een lading. Niet iedereen heeft de luxe relatief dicht bij coffeeshops te wonen zoals wij Belgen :(

baas in eigen hoofd . Waarom stoppen als je probleemloos jaarlijks dagelijks kan gebruiken ? blowen is nu eenmaal een hobby en kost geld. Vertel het aan je ouders, je bent oud, wijs en volwassen genoeg om te doen wat jij wilt met je leven.

 

Bullshit !!! :tu

 

Het is gewoon slecht voor je punt uit.

 

Maar verder heb ik een motto; Never get high of your own supply !!!!!!!

 

Grtz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke soortjes kunnen jullie me aanbevelen in de Miami ?

Edited by Shopkee

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is goed

koop alleen geen dingen aan meer dan 8/gr

komen toch uit dezelfde pot wss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Breda is ook goed te doen vooral bij "DE BOOT" dit is een woonboot en ligt in de singel van Breda ook "De Baron"heeft zeer goede materialen maar bij "SKY" in breda kun je maar 1 soort wiet krijgen en dat is de wiet die ze die dag aangeboden krijgen of in kunnen kopen en is het vaak bocht of slecht gekweekt.

Tilburg heeft ook een heel goede , "PASJA" daar krijg je ook waar voor je geld.

In Eindhoven zit er ook 1 en die heet "SNOOKER" dit is een super de luxe shop zeer mooi verzorgd en zeer goede kwaliteit en hoeveelheid.

Ook daar is de service erg goed en hebben ze een spaar systeem zodat je na 5x€20,- hebt gekocht een €20,- zak gratis krijgt dit is toch best interresant lijkt mij :execute

 

Nou ik heb geloof ik nu wel veel reclame zitten maken maar het is goed bedoelt :doctor:

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
alles is goed

koop alleen geen dingen aan meer dan 8/gr

komen toch uit dezelfde pot wss

 

K bedankt en weet je toevallig vanaf hoe laat de Miami morgen open is?

Aja en hoeveel betaal je voor pepsi?

Edited by Shopkee

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de pepsi hadk 6/gr betaald

santamaria was ook heel goed, i still remember

en voor de rest varieren de soortjes enorm, zoals in de meeste (grens)shops

openingsuren weet ik niet, wss ergens rond 10 of 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

om 8 Uur zijn alle shops in Bergen op Zoom en Roosendaal dicht in Breda tot 11 uur open

 

Grtz,

Spons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilburg Rules

 

Pasja Rules.

 

Superkwaliteit..geen blaadjes,geen takjes,droge wiet,echte Amnesia want iets verderop Crackers isie fake.

Alsjem kent meer dan ......mogel..

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...