Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bittybong

Back In Action

Recommended Posts

Ziet er in het echt beter uit dan op foto ;)

Neen...gaat goed bij jou B)

 

Merci voor het nlxje :rofl , over een maandje of 2 gaan we daar eens enkele stekken van in bloei gooien :lol:

 

Later,

 

El Fish :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteravond heb ik wit poeder gezien en twas geen sneeuw :P

juist , op de stekken heel minieme sporen van spint :rofl , gelukkig tijdig gemerkt

heb ze nu helemaal gewassen in de "masai"

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10871_5415_682514.jpg Macroshot van de mako 2 77 dagen

in witte haartjes

gallery_10871_5415_556485.jpg

De snowwhite

gallery_10871_5415_718964.jpg

bovenaanzicht

het rechtergedeelte onder de normale hps heeft kenmerken van te warme temperaturen dus heb ik

de lamp 10 cm hoger gehangen , tmag dan wel 2 keer 400 zijn , ik vermoed dat ge hier meer dan 40 cm moet aanhouden :rofl

( als er meer dan 1 lamp op vierkante meter hangt )

van de andere kant genomen

gallery_10871_5415_93357.jpg

nlx

gallery_10871_5415_808331.jpg

santa maria

gallery_10871_5415_478440.jpg

de planten van slowke zijn na het knakken (net 1 weekl in bloei )

allen terug rechtop gekomen :P

gallery_10871_5415_391159.jpg

tot de volgende

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep met jou opstelling heb je snel een warmte probleem :rofl

zeker met 2x 400w

misschien moet je ze nog hoger hangen dan 10 cm :P

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Kerel!

 

Ziet er al goe uit e! Over je lampen, Ik heb zelf ook 2x 400W hangen. Ik hang ze nu op 35 cm. Ik heb ze in het laatste stadium van de bloei zelfs op 15-20 cm van de toppen kunnen hangen, zonder burn! Pak gewoon 2 kleine ventilatortjes van 10 euro van in de gamma ofzo en hang ze zo, dat ze net onder de lamp doorblaze. Hebben je planten gelijk een lekkere luchtstroom, en de hitte van je lamp wordt teniet gedaan waardoor je je licht veel efficienter kan gebruiken door de lampen er dichter op te kunnen hangen! Heb je altijd voordeel bij!

 

Als je geen vents wilt kopen moet je effe in Atmo's topic over spiegelwanden bekijken, dan kan je ook je lamp hoger hangen zonder te investeren in vents... hoewel je dan waarschijnlijk wel in dat andere zult moeten investere... maarja, wat is nu 2 tienjes e!

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze zal wel volstaan zeker :rofl

kga die luchtstroom wat moeten richten net onder de lampen dus , kan het geen kwaad als je een ventilator op je planten laat blazen of is dat een fabel ?

Foto-JKRZMZHB.jpg

grtz

nog een fijne zondag

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat ze maar lekker bewegen in

de wind :P

als het geen orkaan is, no probs

voorkomt budrot :rofl

 

groene groeten

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad! Wind is altijd goed gezind! Maakt je stammen dikker, voorkomt budrot inderdaad, en laat de lucht stromen zodat je planten voldoende verse CO2 binnenkrijgen! Voorkomt natuurlijk de hitte van de lampen wat in een vroeg stadium zelfs uitdroging van de grond helpt voorkomen! Wind is dus goed voor alles!

 

Boks

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10871_5415_1049057.jpggallery_10871_5415_819648.jpg

wat nekoefeningen voor deze pica te bekijken :P ,

zoals ge kunt zien zitten de internode's heel kort op elkaar en blijven de zijtakken heel dicht tegen de hoofdstam

, zodat ik wat bang was voor toprot en andere shit die kunnen ontstaan ; kheb als oplossing hier een daar een takje met naaidraad vastgemaakt en nar beneden getrokken zodat

licht en lucht beter overal aankan ;)

met de aanpassing van de ventilator kan ik nu idd mijn lichten véél lager gaan hangen, ze staan wel in windkracht 8 ofzo , thx

gallery_10871_5415_950861.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer zo'n typische zondag :P dus wat foto's genomen

deze keer zowel zonder licht alsook met

grape-maroc zaadplantje gallery_10871_5415_1068723.jpg

nlx die mama moet worden 2 de fot is van een topje afkomstig van dezelfde mama gallery_10871_5415_19706.jpg, ondertussen al 1l container en getop gallery_10871_5415_469807.jpggallery_10871_5415_59627.jpg

zelfde voor de santa maria gallery_10871_5415_332046.jpg

 

zie de kleurverschillen van de bladeren , de bleke zijn de alien nlx en de snowwhite

gallery_10871_5415_769372.jpg

nu een topje van de trainwreck , die buds zijn nu al keihard en pas 3 weken witte bloei , :) gallery_10871_5415_793354.jpg

gallery_10871_5415_39664.jpg

mijn favorietje voor het moment qua uitzicht de snowwhite with one finger leaves :P gallery_10871_5415_520297.jpg

closeup van een topje , nog 4 weken 12/12 ze zijn net gestart met het groene snot (green sensation) gallery_10871_5415_346337.jpgkikvorsperspectief gallery_10871_5415_34327.jpg

trainwreck :D gallery_10871_5415_685385.jpg

nlx'en onderworpen met succes door de low stress methode , kga dat nog doen gallery_10871_5415_423709.jpg

bigbang is the last & the least also if you ask me ;) gallery_10871_5415_822756.jpg

alles met licht aan& uit gallery_10871_5415_771968.jpggallery_10871_5415_263496.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

6 januari

na het nemen van een paar stekken , deze keer in stekpluggen (thanks to El Fish :D )

heb miniserretjes ervoor gemaakt door er glazen potjes over te zetten

is de Santa maria verpot naar 11l pot en heeft een plaatsje gekregen in de 12/12 kast

de afgelopen dagen stond ze daar al tijdens de daguren om wat gewoon te worden aan de greenpower lamp

next time picture's

btw : vinden jullie dat ook onhandig dat er niet meer zoiets staat "mijn topics" :D , edit gevonden :D onder extra's

p.s ik wil toch nog es benadrukken dat ik verschoten ben van zoveel steun die ik kreeg van velen onder jullie ,

hartverwarmend , ik geloofde al altijd in de goedheid van de mens, ondanks vele misrekeningen daardoor :) maar dit bewijst het nog es !!thx to all

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrede alom de blowers he flandrien.

Als we je van dienst kunnen zijn horen we je wel.

 

Ikheb de laatste tijd weinig tijd omdat ik met 10 pups zit maar kheb deze morgen je topic eens doorlopen en je bent al goed op dreef lees ik. :D Da telt.

 

Hehe die cd'kes als reflectie is wel cool maar hoe verwijder je da ding op den duur?Kapotknippen? :) :lol:

 

deze zal wel volstaan zeker :)

kga die luchtstroom wat moeten richten net onder de lampen dus , kan het geen kwaad als je een ventilator op je planten laat blazen of is dat een fabel ?

Foto-JKRZMZHB.jpg

grtz

nog een fijne zondag

 

Neje zekers geen probleem..buiten is er toch ook wind.Je moet je ventilator wel niet zo richten dat je planten 'paraplu' hangen he.

Mijn fan staat recht op de SW en die vindt dat lekker.Das't potenste soortje dat in men tent staat op't moment.ths DB

 

Och ja,auto ak is idd een autoflower...de ak 48 heb ik zelf gegrowd en die was lekker zoet en compact.De auto ak zou dan zelf moeten bloeien.Ik ga ze guerilla gebruiken.Lijkt me ideaal...vroeg planten ...vroeg klaar en meer opbrengst dan die Lowrydershit.

We zien wel,naarmate het warmer wordt buiten wordt ik ooke meer actief.hahaha :D :D

 

ale tot laters en doet da nog goe,ik kom af en toe wel eens piepen want ik mis veel zo te zien :D

 

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie actie mannen :D om een mede hobby genoot uit de brand te helpen :)

Ziet er lekker uit die rookwaar en kleine grut

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit :D

dat gaan lekkere rookwaren worden :)

doe zo verder

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

het potentenste soortje van uitzicht is ook hier de snowwhite (niet deze van nirvana want die vind ik niets waard!)

gallery_10871_6989_559716.jpggallery_10871_6989_465345.jpg

qua effect is dit dan diegene die het meest indruk maakt (onder voorbehoud want deze keer zaden van big budda en vorige ronde van royal dutch genetics :) , alhoewel ik vermoed dat big budda gewoon rdg (groothandel inzaden) zaden verkoopt onder eigen label

gallery_10871_6989_80688.jpggallery_10871_6989_174424.jpg

wat de windkracht betreft , ze genieten idd zichtbaar van "blowing in tthe wind" :D :D , helemaal rechts zie je aan de bladeren dat ze in een serieuze vlaag staan !

gallery_10871_6989_207648.jpg

het neonkastje is nu terug zo goed als leeg , kheb wat extra plaats kunnen maken in de bloeikast met gevolg dat ik nu 2 11l potten meer kan zetten En een 24 l container :D

die container gevuld met 5 plantjes ( grape-maroc , citral& trainwreck)waarvoor ik anders geen plaats meer had en dus zou moeten wegdoen , kreeg dat niet over mijn hart !

de 11l potten zijn gevuld met nog een nlx stek en eindelijk ook onder 12/12 , de enige echte Santa maria :) ,(wie zal er et zeggen, iemand docu over die originele santa ?)

(kheb tuurlijk wel eerst wat stekken genomen ervan)

gallery_10871_6989_1056586.jpggallery_10871_6989_129127.jpg

alles met licht aan , achteraan hangt de greenpower dus daar staan de jongste en nieuwste bewoners en vooraan in SOG onder de gewone hps de planten die al wat verder staan

gallery_10871_6989_178985.jpg

uit

gallery_10871_6989_880283.jpg

oh , kwas deze nog vergeten een white widow van me niet bekende zaadbank ( vooral indica uitzicht in tegenstelling tot die van Black label)

gallery_10871_6989_621800.jpg

tot de volgende :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog altijd toppie uit he

Maar ik denk niet dat Big Budda zaden koopt van RDG, bestaat BB niet al veel langer als RDG?

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites
het potentenste soortje van uitzicht is ook hier de snowwhite (niet deze van nirvana want die vind ik niets waard!)

 

daar denk ik toch anders over :D

snow white nirvana seeds

gallery_15404_6025_105414.jpg

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smokey: zekerheid heb ik niet maar het is niet omdat BB langer actief is dat ie ook met deze creatie begonnen is !

De interne keuken van die zadenbanken is iets waar we maar af en toe iets oprechts over opvangen !denk ik

Kan me ook niet schelen of iemand zelf het zaad ontwikkeld heeft of het gewoon onder zijn bekendere naam verkoopt , zolang wij maar goeie produkten kunnen blijven kopen :D

:)

@ Druxbunny ; dat ziet er idd heel wat anders :D :) uit dan wat ik ooit rooktte van snowwhite uit Nirvana zaad

dat heb je dan wel met zaden hé , soms grote verschillen

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

het word de laatste post in dit topic van mij

een foto overzicht op 15 januari

snowwhite gallery_10871_7013_59311.jpg

trainwreck 6,5 week op 12/12 en die toppen zijn nu al beenhard :lol:

gallery_10871_7013_20479.jpg

gallery_10871_7013_75156.jpg

gallery_10871_7013_67481.jpg

trainwreck 25 dagen onder 12/12 (ongetopt)

gallery_10871_7013_80805.jpg

nieuwste onder 12/12

links 14 dagen bloeinde nlx stek , ernaast pas in bloei

de ronde pot bevat 2 tw's ,2 grapefruit-maroc's en 1 citral

gallery_10871_7013_81949.jpg

gallery_10871_7013_112974.jpg

het volledige rechtergedeelte (langst onder 12/12)

gallery_10871_7013_29662.jpg

linkergedeelte, op voorgrond alien nlx , heel anders van pheno dan de nlx stekken

meer sativa-achtig , ik ben ze aan het uitdrogen ;)

gallery_10871_7013_30385.jpg

 

greetz

kga wel laten weten hoe het nieuwe topic zal heten

tot de volgende

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker uit

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch lekker he, al die soortjes! :P

 

Kan je ook goed de verschillende geuren onderscheide? Je ziet echt dat je het puur voor de liefde van de planten doet! Heel netjes kerel!

 

Boks,

 

Domi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie de plantjes heel graag maar tis toch voor de weed die eraf komt dat ik ze

hou ;) en ja hoe blijer de plant , te meer en beter voor ons , toch bedankt voor het kompliment :P

Om geuren te onderscheiden moeilijk binnen de kast zelf , ene ruikt al wat meer door dan de andere ,

sw bv is gelijk een parfum van kauwgom, die trainwreck ruikt dan weer heel anders

 

greetz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

de snowwhite gaat de laatste weken in dus werd het es tijd om ze in daglicht te bekijken

kwestie van de trichomes in natuurlijk licht te kunnen beoordelen

oordelen jullie mee , feel free to comment

zondag staat ze 7 weken onder 12/12 maar ze is als stek gearriveerd en toen was er al zichtbare bloei

dus ja tel maar een weekje bij

kheb ze gisteren gestript maar veel viel er niet meer te doen :P

kga de bovenste top eerst oogsten binnen een 7 tal dagen ( iedereen happy , ik iets te roken van eigen kast en het onderliggende gedeelte kan ook wat eerste klas licht gaan krijgen :lol:

gallery_10871_7030_24531.jpg

gallery_10871_7030_549757.jpg

gallery_10871_7030_16238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zondagavond huiszoeking na tip dat er 50 a 75 planten, "bleken er 22 te zijn maar dan ook de kiempjes enzo meegeteld

ze hebben er 7 op verklaring als weedplanten" gezet bij mij stonden

tipgever ; ex-schoonmoeder

alles kwijt , tis te zeggen tent en afzuig,koostof ,etc

enkel de 2 voorschalkelaaars , bedrading , timers en potten hebben ze me gelaten ,

tussen ons , mijn 3 mamatjes mocht ik ook houden na een pleidooi ; ze waren best te doen want wat er aan rookbaar spul lag hebben ze zien liggen maar ze zeiden tegen mijn vriendin die aanwezig was

ja , vanavond zit jij hier ook nog he ;)

één nacht cel , werd niet voorgeleid , IK heb een verklaring afgelegd waar ik al jaren zat op te broeden

Materiaal terug gevraagd aan procureur op medischr gronden maar ze liet weten dat de wet haar die ruimte nog niet gaf

 

 

update

de zaak kwam voor en er word 10 maand effectief geeist voor deze feiten !! :lol: ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 maand effectief is belachlijk veel. Zorg dat je een goeie advocaat hebt in het geval dat het nodig zou zijn, of dat je je zelf goed informeert. Alles nakijken, huiszoekingsbevel tot pv etc. Je zou niet de eerste wietkweker zijn die (gedeeltelijk of bijna) vrijgesproken wordt door een procedurefoutje ( http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/hele-o...icle35469.html# )

Veel succes, en goed da je al jaren op een verklaringske broedt :lol: Je komt er wel uit! Hou mn hart vast trouwens, ben ook een flandrien (voor zover dan dat ik in Vlaanderen woon, van al dat gesplits ben ik geen fan) en had niet gedacht dat er zon zware straffen boven mijn hoofd konden hangen.

Prachtige snowwhite trouwens ;)

 

L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...