Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Neee joh Miss Pukkeltje niet hoor. :)

 

Ik ben zelfs verbannen met heel mijn zooitje naar de schuur. :P ,wat ik volledig begrijp.

Maar ze wil wel graag de fotos zien.,en ze is wel een stevige meeroker. :D :smoke

Kleur werkt perfect en idd mooi bossig,korte internodes. :smoke

 

Groetjeszzzz kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beeka

Met ons bedoelde ik, ons hier op wietforum.. :P

@riesje

Leuk dat je erbij bent,welkom.

Deze kortbloeiende feminized lijk mij voor jouw hok een echte aanrader.(en niet duur)

 

De 20e dag groei........

Ietwat bladverkleuring maar ze groeien lekker.

Na alleen nog maar wat rhizotonic sproeibeurtjes krijgen ze vanaf vandaag een beetje voeding mee tot een e.c van 1.1.

Ook een aantal plantjes heeft direct 5 vingerig blad aangemaakt na het enkelvoudige blad,normaal kreeg ik toch altijd 3 vingerig eerst. :P

Affijn,

 

gallery_5610_4202_515390.jpg

 

gallery_5610_4202_876263.jpg

 

 

Groetjeszz zzz en tot laterszz zzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey pukkel zo ook deze maar is flink bovenaan zetten bij het topic van riesje :P zo worden ze tenminste bekeken :D

 

ziet er lekker uit hoelang ga je ze nog voor groeien ???? en is dta ook meteen een antwoord heolang je hazejes nog blijven staan ?:P

 

ziet er hier ook allemaal geslaagd uit !!!

 

echter 1 vraag waarom een sproei beurt met rhizo tonic ( neem aan dat het het goedje is van canna waar je het over hebt ???)

 

das voro de wortel ontwikkeling is het niet beter dat je deze voeding gewoon over de aarde heen giet of beter nog van onderaf geeft????

 

greetzzz masteryero

 

ps: kan niet wachten tot deze ook zulke knuppels hebben gemaakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook prima als bladvoeding.

ik mix zelf 1 ml per liter water

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pukkeltje weer een begin van een mooi veltje :P :D

komt in mijn rijdje van te volgen toppics :P

 

Gr,

NN

 

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Masteryero...

De tijd van het voorgroeien hangt helemaal af van de hazen in het bloeihok,maar het word wel krap. :P

Rhizotonic vind ik, mits de ph is bijgesteld een supergoedje wat ik altijd gebruik in de eerste weken.

Of zoals Citroax (Bedankt voor de aanvulling) al aangaf prima bladvoeding,of als wortelstimulater met stekken.

Ik vind het ook lekker ruiken, :) ,maar daar zijn de meningen over verdeeld heb ik begrepen. :)

Ik hoop ook op flinke knuppels ,maar deze is toch helemaal nieuw voor mij, dus we wachten het maar af of die knuppels ook komen.

No Name

Welkom hoor bij deze nieuwe ronde.

Niet het mooie ervan af kijken hee.. :D

 

Ondertussen groeien de plantjes gewoon door.

Dan moet dit de 31e dag zijn.

Ze krijgen voorzichtig wat voeding mee en soilbooster.,EC 1,2

 

gallery_5610_4202_698172.jpg

 

gallery_5610_4202_1528665.jpg

 

gallery_5610_4202_330810.jpg

 

Vandaag heb ik ook de onderste takjes en blaadjes weggesnoeid om een beetje ruimte te maken.

De fotos plaats ik later nog.. :o

 

Bedankt weer voor de reacties en tot latersz

Share this post


Link to post
Share on other sites

He pukkel,deze was me nog niet opgevallen :) ,mooi verslag wordt dit ik ga je volgen!

 

Lach me rot op pagina 1,kweken in de commode :o heb hier precies dezelfde staan,de kinderen zijn inmiddels zindelijk dus dat wordt weer verbouwen van de week!

 

succes, grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit pukkeltje

 

kan me voorstellen dat het goed vol staat daarzo

 

succes met de Kaasjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens bedankt voor de reacties. :D

 

Hee ganjamens,ja leuk hoor knutselen met die kleine kastjes. ;) ,alleen nu zittie toch bijna vol. :)

Okee dan

Dag 37 van de groei.

Afgelopen week ook alle onderste zijtakjes en blad verwijderd.

De kaasjes groeien gestaag door ,en zijn eigenlijk klaar om overgepot te worden. :D ,ze zijn nu bijna niet meer te zien.

Door een gleufje toch nog een foto van bovenaf(min of meer). ;)

De dames in het bloeihok worden dit weekend geknipt, dus dan is er weer ruimte. :D

 

 

gallery_5610_4202_1606427.jpg

 

gallery_5610_4202_1180810.jpg

 

gallery_5610_4202_858533.jpg

 

gallery_5610_4202_1464112.jpg

 

Dus de laatste dagen in het groeihok zijn geteld.

Kan ik ook weer een beetje knutselen en aanpassen aan het kastje..

 

De volgende ronde voorgroeien worden 30 stuks sannies jack. :D ,ze liggen al in de ijskast.

 

 

Groetjeszzz Pukkeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha pukkel ziet er gestaagt uit man ... je planten doen me een beetje denken aan de stekken van nozem ( dacht ik ) die had van die ontzettend lange stekken, nu jij ze gedieft heb lijken dit ze net ;)

 

succes ... denk dat als ik de volgende keer kijk dat ze al staan in het bloei hok

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je deze bedoeld Masteryero..

med_gallery_11071_3379_430016.jpg

 

Dit waren 60 Nlx dames, 3x600w. in 5 ltr potten, 1307gr was het resultaat, 0.73gr/watt.

Maar ik ga er vanuit dat jij het beter gaat doen Pukkel... ziet er iig altijd gezellig uit.... die lange benen... ;)

Alvast succes in het bloeihok. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit pukkeltje.

Al wordt het nu hoog tijd voor meer ruimte voor de wortels.

 

@ No-zem

Mooie stekken hoor, mochten de mijne wel zijn ;)

 

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou jongens inderdaad het lijken wel zusjes, :huh: ,heb je goed gezien master.

Vind het trouwens wel heel mooie stekken No-zem. :dribble: ,en 0,73gr/w is zeker toch helemaal niet slecht hoor voor een kortbloeier.

En ook nog op 5 liters?..is super hoor.,moet er toch goed uitgezien hebben..staat het verslag op het forum hier?

Bedankt Citroax.....

Wrijf nog maar een beetje zout in de wond :huh: ,idd Heel hoog tijd was het voor de worteltjes...

 

Uiteindelijk 43 dagen in de kast gestaan onder 24h tl-licht.

Nu in het bloeihok 22 stuks 11liter potten en 6 stuks 7liters.gewoon om het verschil te zien en te wegen.

Nu 48 uur licht gehad onder de 600 watt,morgen een daagje 18/6 en vervolgens 12/12. :dribble:

Ook de komende week alleen water want ze staan nu net in de verse lightmix.

Groetjeszz allemaal.

 

 

gallery_5610_4202_1837546.jpg

 

gallery_5610_4202_1296263.jpg

 

gallery_5610_4202_1747413.jpg

 

gallery_5610_4202_2241635.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey pukkel,

 

ik zie dat alles nog steeds helemaal in orde hier is met de kaaskoppies, veel succes verder nog man, hopelijk worden het hok net zo mooi opgevuld als bij de vorige ronde.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héya Pukkel.. dit was het verslag van die stekken, nu moet ik er om liegen, 5 of 7 ltr potten, maar ik meen idd 5ltr potten.

 

In jou hok gaat het ook gewoon lekker door zo te zien, ik heb alleen de vraag waarom je de eerste dagen onder Hps 24/24 draait ipv 3 dagen 18/6.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar het verschil in die potten,..dus ik wip nog wel een keer binnen. :dribble:

 

Greetz Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blommertie

Heee spaanse vlieg :cry ,jawel gaat weer lekker hee.

Ben je al weer aan de slag.?

@no-zem

Dat was idd een heel mooie ronde die nlx van jou. :P ,je schat me nogal hoog in ,om te zeggen dat je ervan uitgaat dat ik het beter gaat doen. B) ,maar zeker bedankt voor het compliment.

Alles boven de 650 gram is voor jou. :huh: :huh:

Het voorgroeien onder 24h.... :dribble: ...is in mijn ogen(en ze zijn pas gelaserd. :P ),de ideale manier om in een korte tijd heel potente planten te kweken.

Het constante klimaat/medium is op zich natuurlijk superrelax voor de dames,zonder stress.

De meningen lopen uiteen ,maar als ik gewoon naar mijn eigen kweekjes kijk ,gaat het steeds beter.

Uiteindelijk lijken de planten het zeer prettig te vinden ,zelfs onder 24h hps.

Geinspireerd door een artikel in een oud boek van Ed rosenthal/Mel brooks,om ook binnen planten te kweken die zo groot en potent mogelijk zijn.(zo groot als je ruimte je toestaat natuurlijk)

Had in 2006 al een paar testjes gedaan..en sindsdien ben ik nog zoekende naar de mogelijkheden met 24h.

Vooralsnog zijn de stekken/zaailingen kleiner onder 24h dan onder 18/6,maar de gene onder 24h zou in principe een stuk potenter moeten zijn.

Na deze ronde moet het weer wat duidelijker zijn. :( ,....voor de kijkers. :wub: B) en voor mij. :dribble:

Ik krijg zelf het idee dat het nog geeneens zoveel uitmaakt 11 of 7 liters,mits natuurlijk alles goed verloopt met de voeding en waterhuishouding.

 

Groetjeszzzzzzz zzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pukkel vandaag komt hopelijk de update van mn guerrila verslagje want ik heb mn niewe telefoon gekregen dus ik kan weer fotos nemen gister nacht zijn de plantjes op de lokatie gebracht in een wasmand! haha dus nu moet ik ze nog in de grond zetten dus update komt vanavond hopelijk zie ik je daar pukkel!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal... :verrygood

 

Dag 6 van de 12/12.

Op de 2e dag 12/12 heb ik de blumats weer geinstaleerd,normaal wacht ik nog even daarmee, om eventueel de wat snellere groeiers nog te kunnen verplaatsen.

Maar deze zaailingen groeien zo gelijk op dat het deze keer niet nodig was.

Ik heb wel (toen ze nog in het voorgroeihok stonden),de vier snelste groeiers getopt.

De afgelopen week zijn ze in verhouding meer in de breedte gegroeid dan omhoog,met de intenodes lekker kort op elkander.

Ook geven de dames een zware lucht af,.die zeker niet onprettig is. :kill:

Het is wel weer ff heeel anders dan een langbloeiende sativa...moet nog even omschakelen. :smoke ,maar ik heb er zin aan.

Vanaf gisteren langzaam weer voeding van 1.3 e.c,met soilbooster.(ph 6,0).

Volgende week komt de bloeibooster erbij.

 

Groetjeszzz zz pukkel

 

 

med_gallery_5610_4202_2132779.jpg

 

gallery_5610_4202_1272626.jpg

 

med_gallery_5610_4202_1522678.jpg

 

gallery_5610_4202_1822233.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er allemaal netjes en geordend uit vriend!

 

dat ze doordringend ruiken dat vermoeden had ik al :smoke

de BBcheese die ik hier heb gerookt was een lekker heavy rokertje..

zwaar skunky/AK47 geurtje..

 

nou suc6 deze ronde vriend!

enne stilletjes blijf ik je volgen :kill:

 

op naar de 700 gram :verrygood

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey pukkel gaat lekker hierzo :smoke :kill:

De dames hebben het goed naar de zin :verrygood

 

 

Gr,

NN

 

 

5xHaze in Scrog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal. :P

 

Bedankt weer voor de respons op mijn kaasstolp. :lol:

Ondertussen zijn de plantjes al stevige dames geworden met mooie grote groene bladeren.

Het is ondertussen de 5e dag van de 2e week bloei.,en de dames zijn lekker aan het uitdijen...Beetje zoals k2 planten.

Als ik mijn handen door de dames strijk ruik ik een idd wel heel bijzondere zware lucht.. :) ..of ik moet mijn onderbroek verschonen,maar wat een lucht zeg. :o

2 dames lopen achter maar voor de rest is het wel een goede gelijke groei ontwikkeling.

De angst op een groeivertraging omdat ze wellicht te lang in de kleine potjes hadden gestaan is nu wel weg. :lol:

De voeding gaat de komende week op 1.5 ec..1ml bloeibooster per ltr water....1ml soil booster per ltr water...Ph6,0.

 

gallery_5610_4202_907617.jpg

 

gallery_5610_4202_1735347.jpg

 

gallery_5610_4202_1267667.jpg

 

gallery_5610_4202_790418.jpg

 

gallery_5610_4202_54830.jpg

 

 

Groetjessszz zz z en tot laterszz zz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alles boven de 650 gram is voor jou. :) :P

Hier ligt nog een 400watter en daar heb jij nog wel een plekje voor... en dan gewoon 1 op 1 draaien.. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker Pukkel! :P

 

Ik dacht een stukje terug even wat vergelende bladrandjes te bespeuren, maar zo te zien is dat alweer helemaal rechtgezet. Klasse hoor! Sativa's, indica's, het gaat je allemaal prima af. Multi-talent? :o

 

Veel succes verder! Hier kunnen ze bij Den Besten niet aan tippen... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo weer allemaal.. :(

 

@No-Zem

:D :P ,jaja het doel heiligt de middelen of zoiets?....

Je hebt zelf ook niks te klagen zag ik net ff... ;) ,

 

@Mad scientist..

Leuk dat je er weer bij bent Mad.

Yep..heb je heel goed gezien .. :o ,het was gewoon iets te lang op die kleine ondiepe potjes,maar ze groeiden er gelukkig mooi doorheen.

Den Besten heeft ook zijn beste tijd gehad als ik klaar ben met deze kaaskoppen. :(

 

gallery_5610_4202_1090446.jpg

 

Ok dan...de 5e dag van de 3e week bloei.(12/12)

De E.C staat nu op 1.6.

De soilbooster ga ik komende week afbouwen en de bloeibooster ophogen naar 1,5ml per ltr water.

Ook de Pk13 ga ik stapsgewijs opvoeren,maar begin voorzichtig in de 4e week.

Dit alles natuurlijk omdat de plantjes het toelaten n.l..

De afgelopen week zijn er her der al de eerste mooie bloemetjes verschenen. :P ,ook heb ik bij enkele planten de scheuten teruggebogen met ijzerdraad.

 

gallery_5610_4202_1801586.jpg

 

gallery_5610_4202_1868762.jpg

 

Groetjeszzz iedereen en tot laterszz zz zz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...