Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BAS22

Politie Vindt Ene Wietplantage Na De Andere

Recommended Posts

Politie vindt ene wietplantage na de andere

.

 

AMSTERDAM (ANP) – De Amsterdamse politie blijft maar wietplantages van een en dezelfde criminele bende oprollen. Nadat zij eerder deze week al twee kwekerijen had aangetroffen, vond zij er woensdag opnieuw twee. Dat maakte een woordvoerder bekend.

 

In een pand aan de Jacob Paffstraat bleken zevenhonderd wietplantjes te staan, in een gebouw aan de Uiterwaardenstraat stonden er evenzoveel. In het eerste onderkomen hield de politie bovendien een nog onbekende persoon aan.

 

De zaak kwam aan het rollen toen agenten maandag na meldingen van stankoverlast een kwekerij met circa duizend planten aantroffen in een pand aan de Sam van Houtenstraat. Ook hielden ze er zes mannen aan.

 

De verdachten bleken sleutels en briefjes met adressen bij zich te hebben. Die leidden de politie dinsdag al naar een gebouw aan de Bos en Lommerweg, waar circa 6000 plantjes stonden. Woensdag wist zij nog twee kwekerijen op te sporen.

 

 

 

http://news.google.com/news/url?sa=T&c...KG4Ka9wKv9uyHCQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woo..da's een hoop plantjes...en vsa'tjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

"zoals gebruikelijk, tapte de eigenaren de electriciteit af" Wat een lekkere zin die de boel weer ff lekker ondersteund en de wietkweker weer"zoals gebruikelijk" in een lekker donker, crimineel hoekje wordt geduwd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit soort figuren zijn gewoon niet meer met de plant en de kwaliteit bezig wat ik opzich erg jammer vind. Gr Rob69

Share this post


Link to post
Share on other sites
"zoals gebruikelijk, tapte de eigenaren de electriciteit af" Wat een lekkere zin die de boel weer ff lekker ondersteund en de wietkweker weer"zoals gebruikelijk" in een lekker donker, crimineel hoekje wordt geduwd..

 

Voor oom agent is het vrij gebruikelijk als hij 1000 of meer planten aantreft in een pand... dat dan idd (meestal) de

stroom word afgetapt. Ik schat zo ff snel dat er minstens 30 600 Watters hangen op die foto die lordQuas poste...

reken maar ff uit wat dat aan stroom kost ... en de meeste mensen die op deze schaal kweken willen zoveel mogelijk winst maken met zo min mogelijk investering. Eerlijk is eerlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik schat zo ff snel dat er minstens 30 600 Watters hangen op die foto die lordQuas poste...reken maar ff uit wat dat aan stroom kost ...

 

ik denk zelf dat er wel iets meer lampen hebben gehangen als 30 stuks van 600 watt.

als jij met 30 lampen 6000 planten goed kan laten groeien, met een goede opbrengst, moet je me dat toch eens eventjes laten weten hoe je dat doet.

ik denk zelf wel dat er een veelvoud van de 30 stuks die jij zei hangt daar.

 

greetzzzz Blowertjuh

Share this post


Link to post
Share on other sites
als jij met 30 lampen 6000 planten goed kan laten groeien, met een goede opbrengst, moet je me dat toch eens eventjes laten weten hoe je dat doet.

ik denk zelf wel dat er een veelvoud van de 30 stuks die jij zei hangt daar.

 

greetzzzz Blowertjuh

6000 / 25planten (per lamp) = 240 lampen :verrygood

 

 

30 lampen,hahahahahah.... ik weet niet waar hij onder kweekt??? Straatlantaarns?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei dus dat ik er grof geschat (min) 30 op die foto zag...

niet dat dat alles is wat er hangt.

Ik heb trouwens nog nooit meer als 200 planten bij elkaar gezien

(en dat was toen ik als vuilnisman een kwekerij moest ontruimen)

Maar je kan mij niet wijsmaken dat er op die foto 6000 staan.

 

Het feit dat ik er zo rijkelijk onder zat met mijn schatting ... tja ... :verrygood

zet mijn opmerking, dat oom agent "gewoonlijk" merkt dat de stroom getapt

word bij zo,n grote plantage, natuurlijk alleen maar kracht bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(en dat was toen ik als vuilnisman een kwekerij moest ontruimen)

Hohoho, wacht even... Actief meegewerkt aan de ontruiming van een kwekerij? Pijnlijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) Je weet niet half hoe pijnlijk Skunkbudd... je weet niet half hoe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...