Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
avian

Lowriders Onder Tl

Recommended Posts

Hey allen,

 

ik heb een TL-lamp, armatuur en reflectiekap op de kop kunnen tikken. Het is een armatuur voor 2 lampen. De lampen zijn elks 40 watt stuk dus 80 watt in totaal. Nu ben ik van plan om een hok te bouwen van 135 cm breed (lamp is 125 cm) en 70 cm hoog (lamp is 17 cm hoog). De diepte weet ik nog niet precies, dit hangt af van de potten die ik ga hebben op het einde.

 

Nu denk ik eraan om in diepte 2 potten te zetten en dan zien hoeveel er in de lengte gaan, ik hoop 5. Zo kan ik 10 lowridertjes onder deze lamp grootbrengen.

 

Mijn eigenlijke vraag is nu: wat denken jullie ervan? Gaat dit lukken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ruimte is zeker groot genoeg,maar je kan er beter nog en tl-buis bij knallen,

want de opbrengst woord natuurlijk door het aantal watt=lummen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat je zeker lukken :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey allen,

 

ik heb een TL-lamp, armatuur en reflectiekap op de kop kunnen tikken. Het is een armatuur voor 2 lampen. De lampen zijn elks 40 watt stuk dus 80 watt in totaal. Nu ben ik van plan om een hok te bouwen van 135 cm breed (lamp is 125 cm) en 70 cm hoog (lamp is 17 cm hoog). De diepte weet ik nog niet precies, dit hangt af van de potten die ik ga hebben op het einde.

 

Nu denk ik eraan om in diepte 2 potten te zetten en dan zien hoeveel er in de lengte gaan, ik hoop 5. Zo kan ik 10 lowridertjes onder deze lamp grootbrengen.

 

Mijn eigenlijke vraag is nu: wat denken jullie ervan? Gaat dit lukken?

 

Hey Avian,

 

Wat zijn het voor Tl lampen? En dan bedoel ik het type en kleurnummer. Voor de rest moet dat zeker gaan met 10 lowryders. Ze worden niet zo groot en gemakkelijk te kweken.

Zorg ervoor dat je lamp er 3cm boven blijft hangen de gehele cyclus.

Succes ermee.

 

Grtz Lowryder :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh, het merk weet ik niet exact meer mar was iets met een S vooraan. Sulviana ofzo. De kleur is coolwhite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...