Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blaze.One

de bakker...

Recommended Posts

yo

 

ik ben vakkenvuller

 

en bij mij op me werk hebben we een bakker en die had ons een zak maanzaad gegeven hij zij dat als je die balletjes plette dat je daar dan stoned van werd...

 

dus wij met z'n allen na t werk op alle mogelijke manieren geprobeerd die balletjes te pletten(...met een hamer, erop staan, met een krik, tegen de muur slaan, met auto eroverheen gereden...)

 

en daarna de een blow mee gedraaid, maar ik kreeg er alleen buikpijn van, maar mischien waren ze niet goed geplet

 

dus: kan je stoned worden van maanzaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie weet

 

zal ik je een ander verhaal geven waar je misschien wat aan hebt

 

in chocolade zitten soortgelijke stoffen als in andere soorten drugs. je kan dus heel goed zelfs stoned worden van chokolade.

 

je moet er alleen wel 4 kilo van eten. weet niet of je dan nog high kan zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
wie weet

 

zal ik je een ander verhaal geven waar je misschien wat aan hebt

 

in chocolade zitten soortgelijke stoffen als in andere soorten drugs. je kan dus heel goed zelfs stoned worden van chokolade.

 

je moet er alleen wel 4 kilo van eten. weet niet of je dan nog high kan zijn

 

kun je beter blowen!

(Is beter voor de lijn ;-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb al veel proberen roken. het zijn allemaal fabeltjes van die bananen en zo. en mijn lesje is. just smoke it........ de wiet hé. of de hasj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah niet macheert ammel fabelkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit maanzaad komt de papaver somniforum (of hoe je het ook schrijft )plant waar opium word gemaakt.

 

Hiermee dat veel mensen dit fabeltje vertellen, ze denken dat dit verband houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
uit maanzaad komt de papaver somniforum (of hoe je het ook schrijft )plant waar opium word gemaakt.

 

Hiermee dat veel mensen dit fabeltje vertellen, ze denken dat dit verband houd.

Nou van maandzaad kun je wel degelijk zwaar stoned worden maar dat is gewoon pure harddrugs! Ik weet nog goed dat een bakker uit Maarssen die ging ineens dubbele hoeveelheden maanzaad bestellen .. want die trok er thee van en die was op die manier super goedkoop stoned op ruwe opium achtig spul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaaddoos van de papaver bevat uiteraard het zaad van de soort. Dit kan ook in gedroogde toestand worden gebruikt in de bakkerij. Maanzaad wordt gestrooid over luxe brood of broodjes en kan worden verwerkt in gebak met toevoeging van onder andere honing. Tot zover heb je gelijk.

Maar ruwe opium wordt gemaakt door de onrijpe zaadbol in te kerven en het vrijkomende melksap te drogen, niet door de gedroogde zaadjes.

 

dat zal anders inhouden dat je van wietzaadjes ook knetterstoned wordt als je daar thee van maakt :? Heb nog een kilo zaad staan, hoeveel thee kan ik daarvan zetten ??

 

En de klaproos is ook een papaversoort, daar kan je dus ook opium van maken

(of thee van zetten ??)

 

Ik hou het dan toch maar op een lekkere blow om stoned te worden :-D

 

(en naam was bijna goed, is: papaver somniferum :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit heb ik eens zien staan op het internet. Of het ook echt werkt heb ik niet uit ge probeert, maar proberen kan nooit kwaad.

 

Getting high on Poppie Seeds:

 

Get about 300g of poppy seeds from your good old supermarket (really cheap) and crush them. Add the crushed seeds to the juice of about 3 lemons in a bowl and let them soak for about 10 mins. Then add some warm water so that they are covered by about a couple of cm and again leave them for about 10 mins. Next, boil the liquid for about half a hour untill it is pretty gooey. Down the hatch. After about an hour the 'trip' starts and goes on for about 3-4 hours. The high comes in waves. It isn't like an acid trip, more euphoric. Have Fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe die chocolade lijkt me wel wat ma 4 kilo shiiit durf wedde dak zeker ga moete kotse wa!

'k hou het toch bij smore!!

:twisted: Zeke :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...