Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
parve

Twee Vragen

Recommended Posts

hi

 

zit met een probleempje laaste paar dagen ben ik er achter gekomen dat het watergeefsysteem het niet zo goed doet en verscheidene planten beginnen al geel te worden. kan ik tijdens de kweek overstappen van sproeiers naar eb en vloed? en ik kweek op dit moment met Greensensation booster, ik denk dat dit geen goede booster is voor eb en vloed systeem omdat als het water een tijdje staat het in kleine deeltjes op de bodem neerslaat. dus als ik met eb en vloed ga werken. zal ik ook met de booster moeten veranderen. is dit mogelijk of gaat dit problemen geven?

 

groet parve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien even wat meer aandacht aan je dames gunnen en van bovenaf de voeding geven (handmatig en eventueel elke avond een beetje).

over het algemeen houden de dames niet van grote veranderingen, dus als je ineens van de manier van voeding geven en daarbij ook nog eens de soort voeding gaat veranderen, dan kan het voor jou uiteindelijk ook dramatisch veranderen.

van bovenaf heeft net zoveel voor als nadelen als onderaf voeding geven.

 

dit is mijn mening na héél veel lezen op diversen forums :lol:

 

grtz PP-er

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wissel het af ik geef van onder en boven water.

ik heb geen grote probleemen gemerkt!

volgens mij kan je best een tijdje van onder water gaan geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...