Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NeiN666

Stoned & zwemmen

Recommended Posts

ff een variatie op vaag z'n post, stoned en gamen = idd wel koel, ik speel gewoon altijd oude spelletjes, daar krijg je af en toe nog wel 'n hevige lachkick van, msn is ook humor als je knetter bent, die emoticons zijn dan gewoon echt nodig (right skiz :lol:)...... hehe maar ff over stoned en zwemmen, keb 't zelf niet gedaan maar 'n ervaren meer-dan-ik-suckende maat van me heeft dit gedaan, met zee-landse weed in je longen, en dan in 't zwembad gaan liggen en als 't 'n beetje lekker water is, kom je d'r werkelijk niet meer uit..... 't water voelt opeens zo lekker (voor mij normaal ook, maar hier ben ik ook wel benieuwd naar) aan dat 't verslavend is..... als je 'n beetje uit gestoneerd ben (je moet uiteraard echt knetter zijn als je d'rin gaat) dan moet je maar 'n beetje rond gaan zwemmen, heel chill, en 't is fijn als er geen/niet veel mensen in 't zwembad zijn

 

een roelerend aanradertje

 

greetz

 

NeiN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwemmen terwijl je stoned bent HEERLIJK!!!!!

 

Men neme een warm bad, men neme een flinke hoeveelheid blow, men blowt flink door, stapt daarna in dat bad en drijft daar heerlijk rond, yeaaaaahhhhhhhhhh das het leven :wink:

 

S'zomers hebben wij altijd een flink opblaasbad in de tuin staan.

Overdag speelt de kleine man daarin, s'avonds gooien we hem vol met warm water, blowtje erbij, drankje erbij, fakkels eromheen en genieten maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon aan zee

dus in de zomer zit ik elke dag op strand met een dikke knetter en als het echt 30 graden is dan wordt je natuurlijk knetter de knetter en dan blijf ik meestal nog een halfuurtje bakken en dan ga ik halfstrompelend richting zee.

en 00oo wat is de zee dan lekker zeg en ik ben meteen niet meer stoned maar high ( komt waarschijnlijk door de enorme temperatuur verschil )

zeker lekker dus :lol: :-D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaren gedaan, zalig man.

Met ploegje vrienden gingen we (bijna) elke vrijdagavond zwemmen.

Eerst naar het park, effe lekker hijsen en dan "zwemmen". Helemaal leuk om dan gek te doen. Opstoppingen in de glijbaan, proberen om een driedubbele salto met achterwaartse schroef te maken, vlotten afpakken van kleine ventjes ( :oops: ), enz enz.

(ben dan wel dik voorstander van subtropisch zwembad, en effe lekker bubbelen)

 

Bijkomend voordeel was dat mama toen niet van het blowen wist en ik een mooi excuus had voor me rode ogen. :idea:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIGH,

Ik heb tijdens mijn verlof iets meegemaakt. We hadden besloten, om zonder te betalen en snachts te gaan zwemmen, t was extreem warm da weekend. :-D Gelachen dat we hebben toen. Het was wel 01.00 u toen we over de omheining van een bepaald openluchtzwembad ergens in Be krope, hebbe we daar gerookt, en toen we daarna doorgingen werden we even verderop in de fietstunnels tegengehouden door de flikke lol da was fun k kon nog net mijne handdoek in de struiken gooien, ma die stomme flikkers hadden da gezien enfin dus een les pas op als je aan tresspassing doet onder invloed :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: :!: :!:

 

 

gr33tz :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...