Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
djpopol

Kan Eindelijk Bijna Beginnen

Recommended Posts

hey growers,

 

heb van de week men lamp besteld van 400w via wietforum.nl en ga ze normaal begin van volgende week ontvangen. heb ook bij sannies shop lowryders besteld zodat ik men eerste keer met die zaadjes kan beginnen kweken... Is dit een goed idee? heb gehoord van wél...

 

ik ga dit in een hok doen van 1m² die ik volledig ga dichtwerken met giproc... goeie keuze? had gehoord at dat goed was voor de isolatie.

dan voor de verluchting ga ik ervoor zorgen dat de wortels ook verlucht kunnen worden door buizen te laten lijden door de wortels.

 

als verse lucht aanvoer had ik gedacht van zo een doucheventilators te zetten maar dan 2... wat vinden jullie daarvan?

 

hou julllie binnenkort up to date met foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk man

 

heb je ook al aan je filter en voeding gedacht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke leuk djpopol dat je gaat beginne. goede die zaadjes. die zijn "sterker" en hebben niet zo'n hoge lv nodig.

 

giproc ken ik niet...

 

en wat voor een afzuiger ga je gebruiken?

 

dat tunnelstelsel dat je wilt gaan bouwen he.. ik ben benieuwd of dat voordelen opgaat leveren in de zin van opbrengst / minder gevoeligheid. ik weet het niet... je kan ook gewoon een paar wormen in de aarde gooien.. die zorgen ook voor een luchtig medium.,..

 

succes

 

Z?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@z44dje: dit is een goed idee seg van die wormen, ga ik zeker toepassen. neen een filter heb ik nog niet in gedachten. kan jij mij één aanraden? moet niet al te groot zijn want is maar voor 1m². ben namelijk nog allemaal nieuw daarin ;) hoop dat je me begrijpt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...