Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Jongen Aangehouden Op School Voor Bezit Wiet

Recommended Posts

Jongen aangehouden op school voor bezit wiet

 

BREDA: De concierge van een middelbare school in Breda Zuid Oost hield op dinsdagmiddag een 15-jarige Bredanaar aan voor bezit van softdrugs. De jongen probeerde op school een zakje hennep weg te moffelen, toen hij werd gezien door de concierge. Deze hield hem direct aan en droeg hem over aan de politie. De wiet is in beslag genomen en de jongen is verhoord. Hierna is hij in vrijheid gesteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke naam bezorgd aan die school. Stomme concierge ^^.

 

Op mijn school zouden ze me gewoon van school sturen als ik het bijhad op school, maar flikken erbuiten laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha "De Jongen is verhoord", die is grappig ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha wij smokte in de eerste en in de tweede toen ik nog op de middelbare school zat eerst stiekem in een speeltuintje , later gewoon bij het 'muurtje' dat was een plaatsje waar we met zijn alle rookte gewoon voor de school kwam er een leraar aan ging de joint achter de rug stonk het een uur in de wind na wiet...:D

 

maar zeiken deden ze tog niet , want er waren op dat muurtje wel zo'n 30 tot 40 potentiele verdachten :D :D ( mensen die konden hebben gesmoked voor de gene die hem niet vatte :D ).

 

daarbij kwam dat de wiet zakjes ongeveer vooral te voorschijn kwamen , waar je ook maar keek ergens lag wel een zakkie ( mooi tijd :D ) .

 

 

maar aangeven deden ze bij ons niet voor blowen, en van school gestuurd wordne ook niet!!! zelfs schrossen deden ze de eerste keer neit want dan wisten ze wel wat je in op je vrije dag ging doen :j ;) :D.

 

ben ooit zelf is betrapt op een schoolfeest toen ik een pilletje had gebruikt :) ik was naar ervan !!!!!! wist ik veel dat je daar bij drinken moest anders raakte je uitgedroogd :D ik smokte net een half jaartje man :D

maar zelfs toen geen politie of wat terwijl me maatje nog een stuk of 5 pillen bij zich had ( die werden in beslag genomen ;) zeker voor zo'n leraren feest ofso :D ) ik heb toen alleen een verslag moetne maken ( en voelde me het hele weekend kut ook toen ik die maandag op school kwam iedereen keek me aan :D ).

 

 

ben duzz maar wat blij dat ik hier leef en niet daar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...