Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
La Cucharacha

Winter/vroege Voorjaars Guerilla

Recommended Posts

Hey ,

 

Cucharacha had een idee , na het zien van dit topic (F**K onvindbaar tussen talloze outdoorverslagen) en Plantkas "Henkie", de "Global warming",en tevens een overschot aan zaad.

 

Heb ik een 16 tal zaadjes ontkiemt namelijk :

 

2X Thai uit brickweed

6X Afghan X NDB

4X NDB

2X LR#1 (thanx Hompii :verrygood )

 

Ten eerste om te kijken of er wat te roken valt te kweken zo vroeg , tevens om wat LR kruizingkjes te proberen te maken in dit vroege voorjaar...

 

Om het niet helemaal hopeloos(hier hoef je mij niet op te wijzen maar proberen mag toch??) te maken zal ik ze een paar weekjes voorgroeien in mijn TL-kist terwijl het SCROGG netje volgroeit

 

Ik zal om de paar weken hier wat proberen te updaten als er nog wat te updaten valt..

 

wish my seeds/plants luck , they will need it

 

La Cucharacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar weken voorgroeien... zeg 3... dan is het 8 februari. Ik ben bang dat ze dan meteen in de bloei zullen schieten en na een paar weken bloei weer terug in de groei. Ga je ze verduisteren? of bijlichten?

 

Ik bedenk me opeens dat dat natuurlijk niet geldt voor de lowryder. en als er van de andere soorten mannetjes in bloei gaan, dan kun je met lowryder zaadjes maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is ook de bedoeling dat ze in de bloei schieten , ik denk dat ze dan rond eind april willen regenereren en dan kan ik ze of omhakken of of nog 2 a 3(M.U.V Thai a 16 tot 22/23weken bloei) weekjes verduisteren.

 

Betreft de lowryders die gaan auto dus , no worry,s mate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 1 plantje al de hele winter voor het raam in mijn biobak groeien. Die bloeit nog steeds niet en gaat heel traag omdat het daar erg koud is. Ik geef haar nooit water.

 

Dat voorgroeien is dus helemaal geen slecht plan. Ben wel benieuwd of het hard gaat groeien. Is het een beetje warm op dat plekje van jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...