Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaceFace

Voorbereidng 2008

Recommended Posts

Ik begin dit jaar al vroeg met het plannen van me guerilla vooral omdat het mijn eerste keer is, ook heb ik er een heleboel vragen over dus ik dacht een mooi nieuw topic.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de planten binnen of in de tuin te zetten (vervelende ouders) dus dit betekent dat mijn stekken al meteen de volle grond in zullen moeten, hebben jullie enig idee of dit wel kan ?

Ik zat te denken aan PP of K2 en dan een stuk of 20, een mooie plaats heb ik al alleen nu nog voorbereiden.

Ik zat te denken om gewoon een paar flinke gaten te graven en deze te vullen met voorbemeste grond zo af en toe een beetje water geven (misschien voeding?) en hopen maar.

Als jullie nog tips voor me hebben heel graag want ik wil toch wel wat binnen halen:P

(Zit momenteel met een gebroken been dus foto's zullen op zich moeten laten wachten)

 

SpaceFace

Edited by SpaceFace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin hier eens mee.

Zal 90% van je vragen wel beantwoorden denk ik. :verrygood

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was eiegnlijk van plan om gewoon tuingrond te kopen en dan met de auto of brommer een paar zakken er naar toe sjouwen,dan kippenmest erbij (natuurlijk op de manier van DB ;) ) en dan kweken maar. Maar ik vroeg me af of t goed is als ik voorbemeste grond neem en of ik later nog moet bijvoeden

 

MVG Spaceface

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het beste gewoon bemeste grond nemen en een paaar keer water geven en dan er gewoon helemmaal niet meer te komen tot eind september want als ze je zien word je ontdekt en halen ze alles weg geloof mij maaar en bemeste potgrond zou ik nemen want van tuinaarde stikken je de wortels af en dan gaat ie dood en die potgrond is tot 6 weken bemest dus dat komt wel goede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou zowiezo geen stekken nemen om meteen buiten te zetten ik vrees dat er weinig zijn die dat halen. Haal een stel basic seeds van sannie, ontkiem ze in een kommetje 3/4 dagen daarna doe je ze in de grond met een halve fles erover, die zullen het wel redden. Qua grond, is potgrond zowiezo goed om te beginnen er zit vaak voeding voor enkele maanden in en meer hebben zaailingen niet nodig.

 

Succes JL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...