Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Forse Strafeis Tegen Tilburger (31) Met 223 Kilo Hennep In Zijn Huis

Recommended Posts

Forse strafeis tegen Tilburger (31) met 223 kilo hennep in zijn huis

 

12 jan 2008, 04:03 - BREDA - Omdat hij schulden had en zijn loon voor een groot deel direct naar de deurwaarder ging, besloot een 31-jarige Tilburger oktober vorig jaar om wat bij te gaan verdienen.

 

 

Dat deed hij door een woning te huren en die te gebruiken als hennepdrogerij. Na een tip over wietlucht vond de politie 223 kilo hennep in het betreffende pand aan de Ringbaan Noord.

 

Gisteren stond de man terecht voor de rechtbank in Breda. Daar eiste de officier van justitie een gevangenisstraf van 18 maanden tegen hem. Ook wil ze dat de verdachte bijna 12.000 euro criminele winst afdraagt aan de Staat. Dat bedrag zou hij met het drogen en bewaren van de hennep hebben verdiend.

 

Tijdens de inval in november vonden agenten ook een pistool in de wasmachine. Die had de verdachte aangeschaft omdat hij bang was voor inbraken, zei hij. Hij handelde in opdracht, maar wilde niet zeggen wie zijn opdrachtgevers waren. De man zou zo'n 3000 euro per maand verdienen als hij de hennep, die elders werd geteeld, zou drogen en geschikt maken voor consumptie. Daarbij gebruikte hij onder meer frisdrank, omdat suikers in de drank aan de bladeren blijven plakken en zo voor meer gewicht en smaak zorgen.

 

Raadsman Thomas van de verdachte pleitte voor een deels voorwaardelijke straf. Ook vond hij de vordering te hoog.

 

Uitspraak op 25 januari.

 

 

http://news.google.com/news/url?sa=T&c...BMoamoAPz2ay0DA

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer zo een onnozel manneke opgepakt die wiet verzwaard

 

ik wens aan niemand van gepakt te worden maar zo'n mensen mogen ze van mij elke dag oppakken

 

zijn verdiende loon vind ik :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig is het suiker waarmee het verzwaard werd en geen TL buis ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prototype mensen dat ik niet in m`n kennissenkring, heel ruime zin, hoop aan te treffen.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vraag me wel af hoe ze dat dan doen.

Kiepen ze die frisdrank gewoon in een zak wiet ofzo? Of laten ze de wiet er ff indompelen en terug uithalen...

Het zelfde met tl-buizen of zand als je dat in een zak kiept blijven die restje toch gewoon van onder in de zak liggen en is heel je onderste laag toch verneukt...

 

Er gaat toch niks boven een lekker biowietje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zand en TL gruis word met een ventilator door een kamer waar wiet hangt te droge geblazen als hij nog vrij nat is, dan blijft het er inkleve. Frisdrank mss met zo'n plantenspuit ofzo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...