Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stino89

Hoe Rollen???

Recommended Posts

Wat je in het begin kan proberen is om een malletje te maken dit rolt velen malen makkelijker.

Je trekt gewoon een vloeitje over op een A4 papier.

Daarna knip je dit netjes uit en rol je hier een joint vorm van (Vastplakken met plakband).

 

Als je dit hebt pak je je big vloei en rol je dit er netjes om heen, let er wel op dat het één strak geheel wordt (Gewoon blijven oefenen het gaat vanzelf beter).

Als die dichtzit haal je het malletje eruit, vervolgens draai je een tipje en druk je die erin, voorzichtig aanstampen met een pen.

Brand het onderste gedeelte van de vloei weg.

Pak nu een bakje en mix je wiet met shag, als je dit doet vul je de joint vervolgens hiermee, let wel op je moet om de zoveel tijd ff aanstampen, draai dan vervolgens de bovenkant dicht en aansteken maar.

 

Oefening baart kunst als je dit onder de knie hebt is het misschien ook makkelijker om jointjes uit de hand te draaien.

Zo ben ik begonnen en het gaat nu prima :lol:

Edited by BrnZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké.

 

Ik ben juist beginnen met te oefenen met rollen.

 

Vanalles is gezegd maar paar belangrijke dingen niet.

 

NOTE : ALLES IS MIJN MENING , ALS JULLIE EEN ANDERE HEBBEN ; OK , ANDERS ; OOK OK.

 

Let op welke blaadjes je neemt.

 

Ik vind met smoking - king size slim veel makkelijker rollen dan met bv blauwe rizla.

 

Let ook op dat je shag hebt dat je kan rollen , en niet zo'n zooitje dat je 3 weken los ergens in je zakken hebt steken.

 

Je neemt Alles klaar.

 

shag ; blaadje ; tip.

 

Je rolt je tipje. (m ; s ; spiraaltje -> maakt niet uit)

 

Je doet op je blaadje shag -> LET OP

 

Je moet er goed op letten dat het goed verdeelt is .

 

Dus op het einde (andere kant dan waar je tipje ligt) moet er veel zijn ; en naar je tipje toe minder.

 

Je neemt het vast ; en je begint te rollen zoals hier al 100x uitgelegd is.

 

Dan zorg je dat je blaadje juist boven de shag komt ; en je rolt het tot dat je aleen nog maar een klein streepje hebt ( met lijm dus ) .

 

Je likt er aan ; en dicht doen ( niet volzeveren ) .

 

Je gaat er met je vinger een paar keer over dat het mooi recht is.

 

je neemt een sigaret ; sleutel , potlood of maakt niet uit. en je drukt het wat aan dat het niet te los zit.

 

Je tikt hem af en hij is ready to go !

 

* Zorg wel goed dat zeker je tipke goed vast zit en dat je genoeg shag gebruikt want anders kan het ook wat moeilijker zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...