Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
happyhigh

Kalk

Recommended Posts

ik ga in 2008 ook voor de eerste keer doen en ik had een vraag inverband met KALK

 

ik wou zelf wat gaan mixen moet grond en met mest en met kalk maar om je PH op pijl te houden moet je dan regelmatig kalk erbij doen of is dat maar eenmaalig?

 

ik denk dat ik volgend jaar pak:

- early special ( lekker vroeg klaar)

- early skunk ( ik vind de skunk soorten lekker en deze is ook vroeg klaar)

- snow white ( moeie plant met veel THC )

- Lowryder ( miss)

 

ik wou ook als het gaat en als ik genoeg over heb een kruising van zaad maken tussen early skunk x snow white

 

nog iemand anvies of zo kwa voeding??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai happyhigh...

 

als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een tl kastje maken, zaden bestellen van de soortjes die je noemde, laten kiemen laten, selecteren op sterke moeders, dan weer stekken. ook deze weer laten groeien.ondertussen veel lezen over t kweekgebeuren en voeding/aarde etc.....

 

tegen die tijd zal het al wel april/mei zijn en kunnen je plantjes die je onder tl hebt voorgegroeid naar buiten onder de zon..... dan maar hopen op een warme zomer...

 

succes verders he!

 

mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

maaar als ik buitenkweek in de volle grond en ik maak een grond mix met potgrond, perliet, kalk moet je dan na een bepaalde tijd weer kalk erbij doen voor de Ph op pijl te houden???

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ga in 2008 ook voor de eerste keer doen en ik had een vraag inverband met KALK

 

ik wou zelf wat gaan mixen moet grond en met mest en met kalk maar om je PH op pijl te houden moet je dan regelmatig kalk erbij doen of is dat maar eenmaalig?

 

ik denk dat ik volgend jaar pak:

- early special ( lekker vroeg klaar)

- early skunk ( ik vind de skunk soorten lekker en deze is ook vroeg klaar)

- snow white ( moeie plant met veel THC )

- Lowryder ( miss)

 

ik wou ook als het gaat en als ik genoeg over heb een kruising van zaad maken tussen early skunk x snow white

 

nog iemand anvies of zo kwa voeding??? ;)

 

moest ff weten :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) topic bumpen en onnodig quoten in één keer.

 

Kijk op de gebruiksaanwijzing van je kalk, één keer per jaar is meestal voldoende. Gebruik liever langzaam werkende kalk zoals mearl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...