Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drugssmoker

Waterpijp Pure Wiet

Recommended Posts

Ik wou misschien een waterpijp aanschaffen omdat het scheint dat je sneller en langer stoned ervan word

Is dat ook zo? enne als je echt stoned wil worden hoeveel moet je er dan in gooien?

 

 

Gr,

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer eerst eens een kwart, van wat je in een joint doet... je wordt er niet langer stoned van, of veel meer stoned, maar je hoeft geen tabak of vloei te inhaleren(joint). de rook wordt gekoeld dor het water...

 

 

maar nog steeds niet onschadelijk :bier

 

Verder merk je het sneller, omdat je dan de wiet puur rookt, je krijgt ineens binnen wat je normaal in een paaar hijsen aan een joint binnenkrijgt.

 

 

succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt, Ik heb vandaag een waterpijp aangeschaft bij de Sjamaan 20 euro ( hij is van kunstof) Ik ga hem straks uitproberen.

 

Maare als ik wiet puur rook heb ik een * ander * soort stoned dan dat ik het met tabak rook of lijkt dat maar zo?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de waterpijp is het zoveel chiller!! geen tabak enz. + veel betere high/stoned vind ik persoonlijk hehe. gooi er gwoon 1 topje in.

 

probleem is wel dat het na verloop van tijd zwart wordt :/ ik weet niet hoe je dat kan verhelpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik moet jullie zeggen hij werkt goed ik ben knetter stoned :bier Dit ga ik elke avond doen ik had 3 kleine hits genomen ( wel vrij zwaar )

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het eten was heerlijk, Zo lekker gegeten.

Speklap ik ben er nu nog een aan het warm maken :bier

 

 

 

lol dit word zowat een tripverslag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een soort koel/warm kastje, ooit eens van coca cola besteld. die kan je op verwarmen zetten. houd het op ongeveer 60 graden, daar had ik laatst 4 saucijzenbroodjes, blik knakworsten, 2 totsi's, en een bakje tortilla chips in gedaan, en op de slaapkamer neergezet. buiten even de waterpijp aangehad. maar was koud, dus ik korte tijd flink wat binnen gekregen. Eenmaal binnen na een half uur, toch maar pjama aan en boven rondhangen. was ik die hapjes helemaal vergeten... werd er echt heel erg blij van :bier :D (toen ik ze weer ontdekte)

 

Geef mij maar een grammetje witte weduwe, aansteker, waterpijp , een fles cola, 2 tosti's , bakje saus, saucijzenbroodjes. en een dvd film. dan ben ik de hele avond wel onder de pannen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol toevallig net white widow gesmoked in de waterpijp en me moeder moest het eten alvast warm maken voor me :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...