Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
PiP

Iemand Naar Dour 2008

Recommended Posts

gaat iemand naar Dour komende zomer? het is begin juli ergens www.dourfestival.be het is echt een lekker feesje zo, dour ligt dicht tegen de franse grens dus als je nog wat stuff hebt waar je vanaf meot dat geraak je daar wel kwijt vorig jaar zatenw e gezellig een jointje te roken en kwamen er even 5mensen op een kwartiertje vragen of we iets verkochten :\ onze buren hadden een lekker voorraadje hash bij ;) maar ze kwamen uit bordeaux en konden nergens wiet krijgen bijna dus konden we wel ff ruilen zo :P het was al een van de betere hash die ik gerookt had nuja zo vaak rook ik geen hash dusja het was marokaanse stuf dat je daar overal kon krijgen :-) altijd leuk als je graag naar feesjes gaat door de dag is er een rustig sfeertje met wat reggae enzo en dan savonds lekkere muziek (drum n bass, elektro noem maar op :D) en eht duurt altijd tot 5uur in de ochtend dus dat si wel leuk zo :D vorig jaar was heel fijn, ik vind het een aanrader :no

 

:spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die heb ik nog op me verlanglijstje staan. nou heb ik nog nooit geprobeerd om wiet te krijgen of mee te nemen naar een plaats buiten nederland. en ik wil als ik op een festival zit wel chill me jointjes kunnen smoken. dus nu is mijn vraag hoe makkelijk kun je daar op het festivaltrein of bij je tentje een jointje roken. en hoe zit het met mee nemen? gewoon het gebruikelijk wiet in de slaapzak rol festijn?

 

-edit-

wat kost dit feestje.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen gebruikt daar alles, we zaten in de tent en er kwamen mensen vragen of we lsd verkochten, bij vriendinnen van mij deden de franse buren een uitleg met nog een spuit vats in hun handen en bij onze buren ging er ook een fruitsapbus rond met lijnen op (ze vroegen nog of ik wta wilde maar daar doe ik toch neit aan mee) als je rondwandeld zie je overal mensen rollen dus het is geen probleem om te gebruiken, wij ahdden voor de zekerheid onze wiet in een pak cornflakes gedaan (doos open langs de binnenkant plakken en weer toe lijmen lijkt een nieuwe doos dan) maar ze controleren niet echt, er liepen een paar agenten rond maar daar liepen mensen langs met hun joint ze kunne eht zich neit veroorloven te controleren maarja je kan beter maar op safe spelen dnek ik dan :-) ook plastic flessen mochten op de wei trouwens das altijd wle handig kan je zelf drank meenemen (wij kochten van die siroop deden er water bij zo lekker wel :bier) en er is ook een tent waar microgolf ovens zijn dan kan je dus eten laten maken best gezellig zo helemaal :specool k bedoel 75% of zelfs mee rvand e mensen daar heeft wel iets van drugs gebruikt denk ikw el :D en overal zie je mensen joints roken dus allemaal geen probleem :-)

 

greets

 

edit: het koste vorig jaar 75euro voor 4dagen dacht ik dus best goedkoop :lol: misschien nu iets duurder kweet neit hou de site in eht oog zo :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

owh dat is heel erg nice! 75 euro voor dagen is idd goedkoop, als je kijkt naar lowlands dan ben je al snel 120 euri kwijt voor 3 dagen festival en een donderdag smoken op de camping. en het eten zal er ongetwijfeld goedkoper zijn. lowlands was dit jaar niet te betalen wat eten en drinken betreft+ er komt steeds meer mainstream muziek. dus ik denk dat de kans redelijk aanwezig dat dour volgend jaar maar even nog onveiliger gemaakt moet worden

 

:bier :specool :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eten valt wel mee zo maar toch nog duur wel... maar goed nieuws je neemt micro eten mee ( aiki!) en op een klein kilometertje is een colruyt & lidl dus! je staat smorgens om 11 op maakt een wandeling naar de colruyt en je slaat wat microgold hamburgers en een microgold lasagne in (of pizza) of ander eten en je hebt eten zo :-) wij kochten hamburgers voor in de micro en die waren neit duur en lekker dus zo overleef je wel: van das siroop spul voor met water te mengen, cornflakes voor sochtends of als je een vreetkick hebt, bier en vodka in plastiek flessen en microgolf hamburgers :D dan overleef je easy!

(misschien een ebetje geld voor een keer toch eens goed te eten end rinken op de weide :bier)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastisch feestje. Ik ga er al sinds enkele jaren naartoe. enkele dagen op voorhand vertrekken en je hebt 7 dagen vakantie;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...