Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
broekluijsen

Iemand Enige Ervaring Met Deze Manier Van Hasj Maken?

Recommended Posts

hallo,

heeft iemand enige ervaring met hasj op deze manier maken?

 

*1 Mixer

*2 Potten

*4 IJsblokjes

*1 Zeef met kleine doorlaat gaatjes (fijne mazen)

*Een paar koffiefilters

*1 Vel plastic (als het maar een stuk dun plastic is waar geen gaatjes inzitten) bijvoorbeeld het plastic van een sigaretten pakje.

*Jouw Plantdelen of bladafval (minstens 2 uur in de vriezer)

 

We gaan beginnen:

1.) *Neem de pot en vul deze met water.

2.) *Doe er nu ongeveer een hand vol bladeren of hand vol toppen + 4 ijsblokjes erbij.

3.) *Mix dit met de mixer ongeveer 4 a 5 minuten tot het een goed gemixte lekkere brij is.

4.) *Neem de 2e pot en zeef de brij tijdens het overgieten van pot naar pot. Laat nu nog wat extra water door de zeef met resten naar de 2e pot lopen om te zorgen dat we de overige THC kristallen niet weggooien.

5.) *Na enkele minuten (niet te ongeduldig zijn) zal je op de bodem van de pot een witte laag zien. Dit zijn de THC kristallen (ofwel trichomes). Laat de kristallen minstens 20 a 30 minuten zakken.

6.) *Gooi nu 2/3e van het water door een koffiefilter over naar de lege pot. Niet naar de gootsteen ipv de pot want je hebt kans dat de koffiefilter scheurt en je de kristallen die er mogelijk nog inzitten kwijtraakt.

7.) *Gooi de THC kristallen die in de koffiefilter blijven hangen in de pot met het witte laagje op de bodem.

8.) *Gooi nog wat IJswater in de pot waar de THC kristallen zitten om de groene kleur van het water te verlichten. Laat nu de kristallen weer minstens 20 a 30 minuten zakken.

9.) *Herhaal nu de bovenstaande stappen vanaf degene met het koffiefilter.

10.) *Probeer zoveel mogelijk water uit de pot te gieten zonder dat de kristallen ook verwijdert worden.

11.) *Doe nu het laatste beetje overgebleven water met de kristallen weer door een koffiefilter en laat dit volledig uitlekken. De restanten in de filter zijn de kristallen die nog wat vochtig zijn.

12.) *Haal de kristallen uit de filter en leg ze op een vel plastic. Vouw het plastic zodat er enkel aan de bovenkant water kan ontsnappen.

13.) *Knijp nu op de kristallen zodat het water eruit geperst word en de kristallen aan elkaar gaan plakken. Dit kun je ook perfectioneren door gebruik te maken van een deegroller.

14.) *Haal de kristallen/het blokje hasj uit het plastic en laat nog wat nadrogen. Klaar is je hasj.

 

bedankt!

broekluijsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens naar deel 1 van jorge cervantes grow dvd daar staat dit allemaal in film beschreven :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet ik eerst die dvd kopen

en ik wil weten of iemand al zoiets eerder heeft gedaan, op deze manier

broekluijsen

 

dan moet ik eerst die dvd kopen

en ik wil weten of iemand al zoiets eerder heeft gedaan, op deze manier

broekluijsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

IK heb het wel eens geprobeerd zo en het werkt wel door verschillende manieren van filteren krijg je verschillende kwaliteit hash.

ik heb de dvd als divx bestand op me pc staan stuur me ff via pm je mail adres hotmail dan kan ik hem aan je doorsturen :spliff:

 

Groetjes Ted

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Dit is gewoon icolator, check:

 

http://www.wietforum.nl/Ice-o-lator-t8692.html

 

Ik heb dit al meerdere malen gedaan met mijn oude wiet en knip afval.

Je hebt dan een van de meest stonede hash die je zelfnaar mijn mening kunt maken.

Zelfs van buitenwiet ga je de polonaise achterstevoren lopen naar maar 1 dikke joint.

 

Mijn advies:

 

Koop de zakken kant en klaar, deze:

product_801_big.jpg

NIEUWE afval emmer nemen (er moet water en ijs in, je bent

gek als je dit in een oude gebruikte doet, ga je proeven.)

 

water ijs een mixer en klaar.

 

 

suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...