Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Blowhan

4x Early Bud

Recommended Posts

Hallo,

 

Een paar dagen geleden begon het weer te kriebelen. Dus vandaag maar even potgrond gehaald en langs een vriend geweest die nog Early Bud zaden had.

En daarom ben ik nu 4 zaden aan het ontkiemen. Hier een foto:

gallery_5668_4020_471645.jpg

 

 

De kweek word gewoon weer in hetzelde hok gedaan waar mijn vorige kweek ook is gedaan. Hier een foto van de kast.

gallery_5668_4020_19589.jpg

 

Er staan nu idd 3 potten maar daar komt er nog 1 bij.

 

Ik zit er ook over na te denken om er een paar lowryders bij te poppen in de overgebleven ruimtes. Is dat wat of neit?

 

Zodra de eerste sprietjes boven komen post ik weer neiuwe foto's Maar ik ga nu ff genieten van een topje van mijn buitenoogst. Fototje:

gallery_5668_4020_107314.jpg

 

 

Groet,

 

Blowhan

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa lowryder kan je erbij proppen natuurlijk , maar lowryder is rendabeler om haar op 23/1 te zetten zo krijgt je wiet meer licht en word als je het goed doet veel dikker en dus een hogere opbrengst

 

trouwens hoeveel watt met tl kweek je eigenlijk ???? anders kan je beter met die vier early kijken welke vrouw zijn en dan gaan scroggen duur in totaal maar een maandje langer maar ja heb je wel betere wiet :nerd

 

 

succes

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...