Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BAS22

Hennepkwekerij Opgerold In T'heide

Recommended Posts

Hennepkwekerij opgerold in T'heide

 

 

Aan de Nije Buorren in Twijzelerheide is donderdagmiddag een hennepkwekerij opgerold door de politie. In een schuur werden 107 plantjes aangetroffen. Deze zijn in beslag genomen en vernietigd. Nuon is ingeschakeld en Omrin heeft de kwekerij ontmanteld.

 

Elders in Twijzelerheide wist de politie een 33- jarige man uit deze plaats als verdachte aan te houden. Ook de technische recherche heeft een onderzoek ingesteld.

 

 

 

http://news.google.com/news/url?sa=T&c...UEqCuoQPI8PThCw

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was ik dus....door een ander onderzoek waarvan ik verdacht werd kwamen ze bij me en vonden dit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel superzuur.

beetje pech hebben als ze voor een ander onderzoek komen en dan je dames vinden.

sterkte met het verlies ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het vervelende is dat ik daar ook niks mee te maken had maar door dat ik mijn tel uitgeleend had aan een ander meenden ze dat ik een verdachte was.waar ik hem aan uitgeleend had die had contact met een cokedealer gehad.ze hebben mooi wat meegenomen oa 2 koolstoffilters 1 nieuw, 2 4100 afzuigers, +-20 lamp setjes, +-400 11 liter potten, 2 tijdschakelklokken met 6 stekker aansluitings, mn nuon meter kast ook nog:( en het hele huis ondersteboven gehad! ik heb dus even geen zin meer in groene vingers....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je wel gewoon je stroom betaald?

 

Sterkte met je verlies !

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is kut wurm,maar wat heb je er van geleerd????

Laat het duidelijk zijn voor ons alle dat je MOET OPPASSEN met je mobile telefoon

alles is af te luisteren wat draadloos is ZELFS je tom tom kunnen ze

PEILEN.

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt kut voor je! :nerd

Dan nog je stroom die 3 weken gelede...

Hopelijk kom je'r met een werkstraf vanaf!

 

Gr. GaNja

Share this post


Link to post
Share on other sites

sms kunnen ze ook lezen dus pas op wat je doet!duur telefoontje heb ik nu :-( denk dus ook even na als iemand even je 06 lenen wil. ik hou het nu maar even voorgezien, miss wel voor altijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag post van nuon en woningbouw.+-3weken stroom stelen kost 1650,- en ik word het huis uit gezet.denk dus maar even goed na als je in een huurhuis plantjes hebt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering,dit is echt matig voor je man..

Is dit eerste keer ook dat je mee ben gepakt of eerder gebeurd?

Echt waardeloos dat je meteen je huis ook uit moet:(

Is dat echt al op snelle termijn ook of heb je nog wel ff maandje ofzo minimaal?:S

In ieder geval succes daar ermee!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het de woningbouw lastig maakt kan je het tot 2 jaar rekken voordat je je woning uitgezet wordt.

 

Succes

 

Puppy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je het de woningbouw lastig maakt kan je het tot 2 jaar rekken voordat je je woning uitgezet wordt.

 

Succes

 

Puppy

 

hoe bedoel je lastig maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik het niet durven, om in een huurwoning te gaan kweken......

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah was mn eerste kweekje hier.het is een eigenhokje achter de berging.de berging zit dmv een tussenhokje (normaal staat deze berging los van huis)tegen de woning bevestigd en het kweekhokje zit weer tegen de berging aan.ze zeggen nu dat het een aangebouwde berging is en dat mag niet.maar ik heb de aangebouwde berging(kweekhokje) niet tegen de woning zitten dus heel misschien is er nog een kansje dat ik er mag blijven.ik had dus geen plantage in de huurwoning of huur berging.de berging was van steen en het hokje had golfplaten dus van erg brandgevaar was geen sprake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou wel lachen zijn!! Tuin is toch ook gehuurd??

Stomme regeltjes :spliff:

 

Mocht je nog niet getrouwd zijn ;)

 

Hennepteler door huwelijk niet uit huis

 

 

Zaterdag 11 augustus 2007 - DEN BOSCH - Een hennepkweker die gaat trouwen, vlak voordat de rechter zijn huurcontract ontbindt, hoeft zijn huis toch niet uit. Dat heeft het gerechtshof in Den Bosch bepaald in een geschil tussen de Stichting WonenBreburg in Tilburg en een huurder.".

 

Bij een inval in 2005 trof de politie in de Tilburgse woning een hennepkwekerij met 156 planten. De stroomvoorziening was gemanipuleerd en er was reeds twee keer geoogst. Vier maanden later huwde de hennepkweker zijn zwangere vriendin, met wie hij al zes jaar een relatie had. Het Hof gaat ervan uit dat ze al lang bij hem woonde en van de kwekerij wist. Ze was echter niet verplicht om dat aan WonenBreburg te melden, oordeelt het gerechtshof.

Door haar huwelijk heeft de vrouw de status van medehuurder verkregen, stelt het Hof. "En vervolgens is de vrouw, door de onbinding van de huurovereenkomst met haar man, hoofdhuurster geworden. De vrouw kan niet aansprakelijk worden gehouden voor het bestaan van de hennepkwekerij."

De oorspronkelijke huurder, haar man, kan niet meer zijn huis worden uitgezet: als zijn bruid hoofdhuurder is geworden, wordt hij 'van rechtswege' medehuurder. Ontbinding van de huurovereenkomst met de vrouw, is volgens het gerechtshof onmogelijk.

"De wetgever heeft kennelijk gewild dat de echtgenote ook huurster wordt, als de huurovereenkomst met de huurder wordt ontbonden door wanprestatie", verklaart het hof.

"Dat dit voor de woningeigenaar het onwenselijke gevolg heeft dat een hennepkweker uiteindelijk niet kan worden ontruimd, is een gevolg van de door de wetgever uitdrukkelijk beoogde sterke positie van de echtgenoot als medehuurder."

 

 

 

 

@ Puppy

Hoe dan precies? Via de rechtbank bedoel je? Ben wel benieuwd aangezien het iedereen kan overkomen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...