Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wietje1

Vraagje Over Gaten Verse Lucht Toevoer Nu Met Fotos

Recommended Posts

ja dat snap ik ook wel.......

 

maar volgens de growshop zal dat wel moeten werken wel raar dat ze dat zeggen dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi er zit trouwens ook een beste knik in de slang naar je filter die zou ik proberen recht te laten lopen als dit kan??

 

Dit kan je een hoop zuigkracht schelen!!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

reken het de growshop maar eens voor, je weet nu inmiddels wel hoe. Vraag ze maar eens of een bocht in een pijp veel weerstand geeft, hoeveel capaciteit een koolstoffilter vraagt en of dat verschilt per capaciteit (antwoord: bijv. Can filters 180 pa drukval, capaciteit maakt niet uit). Ik daag ze uit de afzuiging te meten, het is echt een heel slecht advies.

 

Vervelend maar waar, we merken vaak dat er verkeerd voorgelichte leden op het forum komen met problemen. Die we dan uiteraard wel oplossen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het filter kan ik helaas niet anders ophangen

 

wel heb ik er inmiddels nog 2 gaten van een diameter van 12,5 cm erbij gemaakt

 

dus nu zal ik zeker wel gewoeg frisse lucht me hok in krijgen :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat het enige grote nadeel is dat je inlaat op tophoogte zit, met mogelijk tocht en kou op je toppen. Zou de lucht aan de binnenkant afbuigen naar beneden met een slang als dat het geval is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik had eerst ook een passive inlaat bovenin heb nu een softbox als inblaas boven de toppen en dat gaat uitstekend.

Ik haal dan niet de lucht van buiten!!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de gaten inmiddels als veranders en heb nu 4 gaten aan de onder kant van de kast zitten

 

2 met een diameter van 16cm en 2 met een diameter van 12,5cm

 

dus nu komt er geen lucht meer op tophoogte

 

maar is het eigenlijk noodzakelijk om het raam een stukje open te houden ? want hierdoor krijg ik wel heel veel extra kou en toch op de kamer waar de kast staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...