Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pro-Pyro

Shotje ??

Recommended Posts

Was precies het verschil tullen een normale hijs en een shotje ( weet het, ben nog een leek, maarwel nieuwschierig )

 

Ik heb ook als ik grote hijsen neem dat ik moet hoesten , gaat dat nog voorbij ofzow ( rook verder niet ( geen tabak )

 

 

Greets Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in purmerend kennen we 2 shots... de ene variant is dat je de tip tussen(effe kijken) wijs en middelvinger "klemt" (niet te hard!!) doe dat vóór je 1e vingerkooitje.. maak nu een soort koker van je hand... dus een rondje, met daar binnenin een soort kijkgat... zorg dat die een beetje luchtdicht is...dus dat je alleen maar via die stick kan zuigen... zet je mond op je hand en adem in.

 

2e variant...deze is heftiger dan de vorige..

rook je stick op tot je nog ongeveer 1 cm wiet/tabak hebt... blaas de afval goed van de punt af...zodat ie schoon is... doe de joint omgedraaid in je bek... en klem heeeel voorzichtig met je tanden de tip... (hoef vast niet te zeggen dat je hem moet laten vallen in je bek)

sluit nu de lippen een beetje... en maak samen of alleen een soort "buis"van je handen... die van jouw mond naar de andere gaat..

degene met die joint in zn mond blaast nu... waardoor de rook, door de tip, door die "buis" (gemaakt met je handen) naar de ander gaat... hij ademt die rook in (dus zorg dat alles beetje luchtdicht is!!) en word dan vet scaffa... als je het bij iemand doet die het nog niet eerder gedaan heeft... meot je hem eens 10 seconden op zn hurken laten zitten...en dan opstaan... echt errug is dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

weetje wa je eigelijk er nog bij moet doen?

als ie in je bek zit, omgedraaid, eerst heel erg diep inademe (niet te diep... hoeste...) en daarna pas uitblaze naar die ander dan krijgt ie de rook van de joint EN van in je longe :lol: :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het uit je longen komt zit er al een stuk minder thc in, en die andere gast kan niet meer inademen als zijn longinhoud, dus kan hij het beter gewoon van de joint hebben ( lijkt mij dan :? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

owja dat gat nog over dat heeft iedereen dat hoesten.

 

 

je kan ook bijvullen gewoon moet je je longen open zetten en in blijven blazen als shotter kan je dan zelfs als jouw longen leeg zijn nog ff door je neus inademen

Share this post


Link to post
Share on other sites

shotjes- dat deed ik vroeger ook altijd ja

maar nu echt niet dus, gadverdamme ik rook me joint liever normaal ipv dat ik die hele joint naar de #$%@ help door shotjes.

Gebruik dan gewoon een bong ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vin dat je met shotjes je hele joint verneukt man. Ik rook liever gewoon en dan word ik ook wel stoned en dat smaakt een stuk beter kan ik je vertellen. Als je echt vet knetter wil worden kan je beter gaan emmeren ofzo(gravity bong) dat kickt er ook wel in .

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej shotjes verneuken je joint inderdaad

 

je moet gewoon puur cupje door de waterpijp gevuld met ijsklontjes......das het lekkerste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

IJs klontjes in je bong? Nog nooit gedaan! Lijkt me wel relaxed roken ,ik moet het ook eens proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naja ligt eraan hoe je shot. ik vind dat je een joint verpest als je m in de waterpijp zet zo'n zelfgemaakte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmm tnx voor de tip ik ging natuurlijk meteen voor methode 2, liet die joint in me bek vallen (moet ook nie praten met een joint in je bek ja ik weet het :roll: ) en ik kan het nie echt, me maat wel die blies me in 1 keer stijl achterover moest na een tijdje gewoon hoofd wegtrekken ik ging bijna op me bek zoveel kreeg ik binnen. Ik zal wel iets fout doen zelf ofzo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat is de bedoeling voglens mij dat de ander naar wie je shot veel binenn krijgt

:wink: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind je moet alles eens proberen, dus gewoon een beetje aanklungelen :P het moet natuurlijk niet te erg wroden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoelde zeg maar bij het geven

naja morgen nieuwe poging, dan komt de nieuwe lading wiet binnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lading?

Share this post


Link to post
Share on other sites

muha, zo ne camion, piep piep piep kiep :P anyway:

filterflash: je neemt de joint tussen je duim en wijsvinger, helemaal vanonderen, al je vingers gestrekt behalve je duim, die moet je tegen je verlengde van je wijsvinger duwen(met de joint ertussen) dan de joint tegen je mond zetten, en vele korte trekjes na elkaar doen, en direct binnentrekken, 3kleine trekjes=1filterflash variant: een lange trek :P go have fun kids :lol:

kennen jullie indiaantje? dat is 1maal trekken, inhouden en doorgfeven, inhouden tot het weer jouw beurt is :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

indiaantje is bij ons mexen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mexen is toch dat spelletje met een dobbelsteen een joint en een paar man?

:?

uh dat deed ik in ieder geval vroeger weleens

je moet dan met die dobbelsteen gooien en als je dan bv 3 gooit moet je 3 haaltjes nemen en die inhouden net zolang tot je weer 3 gooit.

Zaten nog een paar andere spelregels aan vast maar die weet ik niet meer.

vage spelletjes allemaal ( maar vond ik vroeger fantastisch, als je 14 bent en je bent met zijn drieen en je hebt maar 1 joint is het wel een goede manier om knetter te worden ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat spelletje moet je niet doen als je met een man of 10 bent want tegen de tijd dat jij weer aan de beurt bent om te gooien ....

 

:P: ben je gestikt

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij doen altijd rook inhouden tot je hem weer krijgt (mexen dus)

 

dit moet je inderdaad niet proberen met veel man...de een is nog langzamer dan de ander....de een gaat eerst rustig wachten tot de joint niet meer zo heet is....en als jij dit doet krijg je op je flikker :-D

 

mijn advies: puur in de bong met ijs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf nu moet iedereen "mexen" indiaantje noemen, klinkt veeeeeel beter, en op die manier importeren wij ook eens iets naar nederland, want het lijkt me dat eigelijk alles via de nl-->be stroom gaat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...