Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rolling Thunder

16 Pps Hoelang Nog?

Recommended Posts

He Mensen,

 

Nog 4 dagen en dan staan de 16 pps 8 weken in de bloei. Nou is mijn vraag.

Hoelang moeten ze nog? Ik heb daarom ook ff wat pics er bij gedaan en ik ben ook erg benieuwd wat hier

van af komt,ik verwacht in ieder geval geen mega opbrengst. med_gallery_13212_3434_362586.jpg

med_gallery_13212_3434_1278945.jpg

med_gallery_13212_3434_963300.jpg

med_gallery_13212_3434_806544.jpg

med_gallery_13212_3434_228711.jpg

med_gallery_13212_3434_844345.jpg

 

 

 

Groet Rolling Thunder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had je deze vragen niet al eens eerder in je lopende topic gesteld, en kwam men toen ook al

niet verder dan een 100 a 200 gram????!!!!!! B)

 

ga er ongeveer van uit dat als 80% van de haartjes bruin zijn ze klaar zijn, als je een vergrootglas

gebruikt dan je het ook aan de trychomen zien.

 

gr

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

kunne nog wel een weekje staan denk. wat hangt er boven een 400 watter??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit ik zal ze nog wel 1 week a 2 weken laten staan ligt eraan wat er met de haartjes gebeurt die erop zitten. In ieder geval geen voeding meer geven, alleen nog maar een beetje water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk nog een weekje, voel of ze idd harder worden. Worden ze niet echt veel harder dan zijn ze rijp.

 

Laatste beurt alleen water geven met enzymen (spoelen), dan helemaal laten opdrogen (geen water geven!)

en de lampen dan 3 dagen uit!

Dan worden ze nog wat witter en mogelijk harder en gaan ze extra hars/thc produceren.

 

Rond de 200 gr denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk nog een weekje, voel of ze idd harder worden. Worden ze niet echt veel harder dan zijn ze rijp.

 

Laatste beurt alleen water geven met enzymen (spoelen), dan helemaal laten opdrogen (geen water geven!)

en de lampen dan 3 dagen uit!

Dan worden ze nog wat witter en mogelijk harder en gaan ze extra hars/thc produceren.

 

Rond de 200 gr denk ik

 

De planten halen hun energie uit een proces wat fotosynthese heet, zonder licht ook geen fotosynthese! 3 dagen het licht uit doen heb je dus niets aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De planten halen hun energie uit een proces wat fotosynthese heet, zonder licht ook geen fotosynthese! 3 dagen het licht uit doen heb je dus niets aan.

 

dat is niet helemaal waar wat je zegt.

 

maar deels ben ik het met jou eens en deels met veggie.

 

Hier waarom, als je je planten volledig in het donker zet vind er inderdaad geen fotosynthese plaats.

De plant gaat dus een alternatieve manier zoeken om het langst in leven te blijven. zij gaat dus haar voorraad clorofyl gebruiken om in leve te blijven...de omzetting van chlorofyl is het meest belangrijke proces, op het moment dat het chlorofyl word omgezet, word het omgezet naar glucose...dit is juist wat we willen hebben.

 

Alleen, een plant werkt als een soort pomp

De wortels nemen water en miniralen en zuurstof op, dit word weer naar de bladeren gelijd.

De bladeren leveren op hun beurt koolstofdioxide uit de lucht waarvan de plant haar eigen voedseltje van maakt.

 

Als je dus de lichtciclus onderbreekt, zorg je er theoretisch voor dat haar ''pomp'' niet meer werkt, waardoor de clorofyl dus naar beneden gaat zakken, en dat is juist het genen wat we niet willen hebben.

We willen de vooraad chlorofyl juist naar de toppen hebben zodat het daar omgezet kan worden in glucose, of terwijl, suiker.

Je moet dus de plant ondersteboven ophangen om er voor tezorgen dat dat de voorraad chlorofyl niet wegzakt en de bloem hoogstwaarschijnlijk een slappen, gras achtige smaak behoud en die beduident lager van kwalitijd is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...