Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tab

De Eerste Keer!?

Recommended Posts

Hallo Allemaal,

 

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst een joint gerookt. En ik heb het niet echt super ervaren.

 

Ik kreeg een superdroge bek, helemaal verduft werd ik. Later begon ik allemaal dingen te zien.. en ben dus vandaag maar thuisgebleven.

 

Nou is mijn vraag, is dit normaal? ik bedoel, ik begrijp best dat je 'em goed gaat trippen, maar hebben jullie wat tips voor mij?

 

Ik kreeg een behoorlijk hoge hartslag, en ik raakte in een soort van paniek. Ik zou het graag overdoen maar dan wat relaxter.

 

Graag hoor ik van jullie :smoke

 

EDIT: ik had ook best wel last van hoofdpijn.. en ik heb astma, ik weet niet of dat het effect nog beinvloed?

Edited by Tab

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, wees relaxed wanneer je eraan begint :)

je kreeg een paniekaanval omdat je msn dacht dat die toestand nooit meer zou overgaan :D

drink msn eerst een pintje of twee dan ben je wel relaxt en rol dan een dikke toeter, en die droge mond heeft iedereen wel eens last van :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begon dingen te zien?

dan had je waarschijnlijk Skunk gerookt, die wekt soms wat halucinaties op. Probeer eens een andere soort.

 

voor de droge mond is de oplossing niet echt vergezocht: Drinken

 

Eerst een paar pintjes drinken en dan blowen kan ook helpen, maar je joint zal wel harder aankomen, rekening mee houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Allemaal,

 

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst een joint gerookt. En ik heb het niet echt super ervaren.

 

Ik kreeg een superdroge bek, helemaal verduft werd ik. Later begon ik allemaal dingen te zien.. en ben dus vandaag maar thuisgebleven.

 

Nou is mijn vraag, is dit normaal? ik bedoel, ik begrijp best dat je 'em goed gaat trippen, maar hebben jullie wat tips voor mij?

 

Ik kreeg een behoorlijk hoge hartslag, en ik raakte in een soort van paniek. Ik zou het graag overdoen maar dan wat relaxter.

 

Graag hoor ik van jullie :smoke

 

EDIT: ik had ook best wel last van hoofdpijn.. en ik heb astma, ik weet niet of dat het effect nog beinvloed?

ik heb ook last van astma daarom rook ik alleen mijn eigen wiet omdat ik twee weken voor de oogst alleen spoelt is de wiet niet scherp als je hem rookt.trippen en dingen gaan zien lijkt mij niet echt veel met wiet te maken hebben ,je word juist relaxt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja zou persoonlijk eerst beginne met blowen zonder bier/drank zeker in het begin niet als je wat meer ervaring der mee hebt kan ja altijd nog daarna expirimenteren :D maar droge bekpobleem is inderdaad niet al te moeilijk op te lossen :smoke

 

succes met ontdekke is vast wel een soortje wat je wel goed bevalt

 

groeten chris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet wat je hebt gerookt? Wij hadden een x Crystal Mèd gerookt in het Vondelpark in Amsterdam op Koninginnedag en toen kreeg mijn vriend ook heel erge hartkloppingen. Als het Crystal was zou ik er niet meer aan beginnen, en vooral niet voor je eerste keer want dan trip je 'm inderdaad erg hard jaa. Ik had nergens last van, alleen ook inderdaad een droge mond. Voortaan maar een andere soort dan :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijke Tips:

 

Toen ik me eerste nam zijde ze mij al NOOIT veel op de 1e keer,

Dus ik dacht naja oke als hun het zegge

maar het heeft wel geholpen ik dee elkejoint steeds wat erbij ( Langzaam opbouwen)

En nu is het heeerlijjk als ik een jointje rook lekker rustig.

 

Als je gebruik maakt van drugs zorg altijd dat je in een ''Goeie bui'' bent als je bijv: heel erg boos bent en dan gaat blowen wordt je er niet beter op.

 

Ohja nog iets:P als je net geblowt heb, drink dan niet :smoke

 

dee ik ook ( wist ik toen nog niet) ik werd zo wat van 1 biertje half dronke en voelde me een keer misselijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn eerste joint was in de dierentuin in het tropische gedeelte tussen de tropische dieren :smoke

hasj jointje btw

Share this post


Link to post
Share on other sites
roken is nòòit goed

dus zolang je het niet nodig hebt gewoon laten :smoke

Defineer "nodig hebben" eens, deze logica vat ik niet helemaal volgens mij gaat er niemand op deze planeet dood als die geen joint rookt, dus wat bedoel je met nodig hebben ? je kan er ook al niet verslaafd aan raken (hooguit in sommige gevallen geestelijk) dus in dat opzicht heeft ook bijna niemand het echt nodig. (hoewel ik mijzelf maar al te graag tot de laatste wel nodig hebbende categorie reken :wave:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...