Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Mooi plantje hoor.

Ik zou die onderste zijscheuten knippen, en gebruiken als stekjes. Dan heb je alvast een moedertje, als dit een vrouwtje blijkt te zijn. Daar kun je dan, als deze klaar is, weer een of meerdere stekjes afknippen.

 

Wat ga je doen om hem/haar op een hoogte te houden ? Ik denk dat het handig is om ze te toppen/fimmen.

Dan nog een paar daagjes wachten, en dan op 12/12

Er is al gezegd dat verder dan 7cm van de lamp/TL geen effectief licht voor het plantje is, dus zal je de topjes horizontaal moeten gaan binden op een rekje ofzo. Anders komt er inderdaad maar een gram of 5 af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe werkt dat toppen eigenlijk, want ijn neef heeft zijn plant getopt, maar die blaadjes liggen nu plat tegen de grond, is dat normaal,

 

Ik weet niet of ik ze ga toppen, misschien wel 2 stekken afhalen om volgende kweekje mee te doen, en deze gaan ik mijn kweekhokie dan.

 

En ik ga er zowiezo een derde lamp bijzetten, en ik heb bang voor dat toppen dat ze een beetje gestresseerd zal geraken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mooi dat plantje man! ga zo door, die van mij gaan morgen op 12/12 mijne zijn meer hoog en minder breed helaas, Morgen even update op me topic! ik houd je in de gaten :offtopic

 

Mvg SxC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee ziet er weer goed uit, ik zou indd gaan toppen, ik ga dat ook doen en mischien zelfs een scrogje aangezien tl-licht niet echt sterk is.

 

Maar jij en ik bewijzen dat je gewoon een gezonde en grote plant kan kweken onder dit soort licht :D

 

Ik heb ook even geupdate wees niet verlegen kom maar even kijken :offtopic

 

Greetz Pauluz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm bij jou is het ook al zo akelig rustig......

zou het aan de double gum liggen ?

 

njah zolang wij elkaar steunen B)

 

Greetz pauluz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb enorm slecht nieuws, ik heb dus te maken met een klote mannetje, wat ik me nu nog wel kan bedenken als ik met mijn volgende platje begin, is het stuifmeel van dit mannatje op te vangen en te bewaren om een deel van een vrouwelijk plantje te bestuiven om extra zaden te krijgen...hoe kan je dit stuifmeel zo lang mogelijk bewaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...