Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Icingdeath

[ervaring] Hashmelk, Klopt Dit Wel?

Recommended Posts

Ik ben nieuw tot deze wereld, dus kijk niet vreemd op als ik niet helemaal bekend ben met terminologie :lol: .

 

Aangezien ik toch een keer kennis wou maken met cannabis maar dat zonder nicotine (tabak) binnen te krijgen. Heb ik gister op advies hasjmelk gemaakt. Omdat dit de eerst keer was heb ik de dosis maar op 1gram gehouden.

 

Ik heb begrepen dat je als je high bent, je wel actief blijft in tegen stelling tot wanneer men stoned is.

 

Nou ongeveer een uur begon de hasj haar werking (17:00). Maar ik werd vreemd genoeg bijna meteen erg hangeriger en redelijk moe. Mijn concentratie werd juist slecht, maar dat kwam waarschijnlijk meer omdat ik een beetje besluiteloos was. Ik voelde me eigenlijk gewoon wazig maar toch scherp (kan het niet beter omschrijven). Als ik me ogen dicht deed kwam kreeg het gevoel wat men normaal gesproken krijgt vlak voordat men in slaap valt.

 

Ik ben uiteindelijk dan ook maar gewoon gaan slapen (21:00)

 

Het feit dat ik die avond ervoor redelijk wat alcohol had gedronken zou niets meer moeten uitmaken , want dat was allang uitgewerkt (9 x 1,5uur = 13,5uur).

 

Een andere persoon die flink ervaring had met hasj en wiet zei dat zijn ervaringen altijd totaal anders zijn....

 

Mijn vraag is: valt dit wel onder high zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je erg hangerig en moe word is bij hasj sowieso niet de bedoeling, dus dat je iets fout gedaan hebt moge duidelijk zjin.. maar wat kan ik ook niet direct bedenken :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp uit je post dat het de eerste keer is dat je cannabis tot je lichaam neemt. dan is het niet raar dat je weinig merkt van het echte high zijn. dit is volkomen normaal. je lichaam moet wennen aan cannabis...de meeste mensen die voor het eerst cannabis gebruiken voelen weinig tot niks.

 

ga dan ook de volgende keer dat je hasjmelk neemt, NIET de dosis verhogen...dat zou alleen maar zonde zijn van de hasj. want geloof me, je wordt vanzelf een keer high. je lichaam moet eerst wennen aan cannabis en pas daarna gaat het echt leuk worden.

 

hasj is trouwens geen garantie voor high worden zoals vaak wordt gezegd. en wiet daarentegen is ook geen garantie voor stoned worden...het hangt af van hoe de wiet of hasj is gekweekt en wat voor soort het is.

 

de ene keer wordt je stoned van wiet en de andere keer high...dit is met hasj precies hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...