Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Geko

Hulp !!! Planten Uitgedroogd

Recommended Posts

Hallo allemaal. Heb een erg groot probleem ! Ben enkele dagen telaat geweest met wateren en heb niet gezien dat mijn achterste planten helemaal uitgedroogd zijn ! Ze staan onder 600watt lampen en zit al enkele weken in de bloei , heb al mooie dikke toppen maar nu zijn dus gewoonweg alle blaadjes van de droogte kapot gegaan ;) alles hangt heel slap , de hoofdstengel is nog steeds sterk en hard , de toppen zien er ook nog wel ok uit , maar gewoonweg alle blaadjes zijn heel erg gekruld en bruin/geel kleurig of gaan gewoon kapot als je ze aanraakt :innocent:

 

Nu is mijn vraag , zijn ze nog te redden ? Ik heb ze gisteren nog gewaterd met bleoi voeding ! Nieuwe blaadjes komen er niet meer bij omdat ik al enkele weken in de bloei zit maar zijn de toppen nog te redden ? Mvg , Geko !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto??

 

Op je verhaal afgaande ben ik bang dat het niet meer te redden valt. Bladeren herstellen zich niet meer in die fase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar dagen te laat zeg je? ;)

Ja, als je goeie wiet wilt kweken, zal je er echt veel aandacht aan moeten besteden.

Sorry hoor, maar als je zo laks bent, dat je niet eens je dames op tijd water geeft, vind je wel een beetje een lutsertje. :innocent:

Ik vrees dat die planten die droog hebben gestaan, nooit meer goed komen.

Succes

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je volkomen gelijk in nataraj... Maar spijt komt telaat ! Ik zat trouwens in een zware depressie maar ik ga niet verder uitwijken over mijn prive leven. Ik heb de dames nu extra water + voeding gegeven en heb ze lichtjes beneveld nu de lampen uit zijn. Heb ook zoveel mogelijk dode blaadjes eraf geknipt. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten !

 

In ieder geval was dit een wijze les en dit zal me zeker nietmeer overkomen hoor , men heel weekend is al naar de ******* hierdoor :innocent: ;)

 

Bedankt voor jullie reacties iig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...