Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

farmerjoe

Wietthee

Recommended Posts

ja warm water opzetten.

citroesap ewrin, klontje roomboter erin, afval erin 15 min laten weken en je hebt thee

Share this post


Link to post
Share on other sites

en uiteraard, hoe langer je hem laat trekken en hoe meer boter, de te sterker hij wordt, maar je kan ook wiet boter van je afval maken en daar cake dan weer van en dat is nog veel sterker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je niets maken met het restafval met alcohol. Kun je bijvoorbleed heel wietjenever of wietwhysky maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet en alcohol versterken elkaars werking, pas op met je hoeveelheden :!: :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja warm water opzetten.

citroesap ewrin, klontje roomboter erin, afval erin 15 min laten weken en je hebt thee

 

Waarom met boter?? Wat heeft die boter voor nut??

 

Heeft er iemand antwoord????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op 't forum Hugo.. Er is ook een forum met recepten, daar vind je voor bijna alles wel een recept: thee, boter, hash-tinctuur, hash-olie, cake, lollies, boterbabbelaars e.d.

 

Er moet boter bij omdat thc oplost/zich bindt aan vette stoffen zoals olie of boter. 't schijnt dat 't alleen geldt voor dielrijke vetten, maar dat betwijfel ik, maar goed. Je lost dus die THC uit je afval (niet alle bladeren, gewoon alles wat je wegknipt om je toppen 'schoon' te maken) op in boter, anders gebeurt er neit zoveel mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom op 't forum Hugo.. Er is ook een forum met recepten, daar vind je voor bijna alles wel een recept: thee, boter, hash-tinctuur, hash-olie, cake, lollies, boterbabbelaars e.d.

 

Er moet boter bij omdat thc oplost/zich bindt aan vette stoffen zoals olie of boter. 't schijnt dat 't alleen geldt voor dielrijke vetten, maar dat betwijfel ik, maar goed. Je lost dus die THC uit je afval (niet alle bladeren, gewoon alles wat je wegknipt om je toppen 'schoon' te maken) op in boter, anders gebeurt er neit zoveel mee...

 

Oke Bedankt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een vraagje (kon nergens wat vinden)

 

Kun je ook wiet thee zetten met een grammetje heel fijn gruis?

Gewoon theezakje loshalen van bovenaf en dan wiet erin en laten trekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat zou wel moeten kunnen maar je moet er nog steeds wel boter bij doen (zie hierboven). Ik zou niet gaan lopen kloten met een theezakje maar even bij de Blokker/Marskramer/Hema o.i.d. een thee-ei kopen. Als het ount is dat het zo fijn is zo je dat thee-ei kunnen belkeden met een koffiefilter. Succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm ik had het eens geprobeerd met een theezakje dat ik uitgehaald had en er wiet ingestopt. dit alles 10 min. laten trekken in kokend water met wat citroensap erbij en ik voelde er NIKS van NIKS NIKS NIKS!!

khad er nochtans veel ingedaan hoor :D

miss. de volgende keer in zo'n ei doen en wa langer laten trekken??

 

grzz. radijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik voelde er volgens mij ook niet veel van..

 

Was ook maar een klein beetje, net een halve gram ofsow...

 

Heb er 2 theelepels botor bij gedaan en toen wiet in het thee zakje en toen laten trekken..

 

 

 

Maar ik had dus al net een joint op misschien dat het daar aan lag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@radijs: je moet er ook wel boter bij doen anders hecht die THC nergens aan en wordt het niet opgenomen in je bloed.

 

Als je er niks van merkt, bedenk dan wel het volgende. High zijn is best anders dan stoned zijn.. Bij het stoned zijn merk je het snel dat je loom en hangerig bent.. Een goede high is op zoch wat subtieler.. Je merkt wel het geestelijke effect en neit zo zeer het lome lichamelijke... Het kan daarom lijken alsof je niks merkt.. Probeer een écht high te worden en er dus niet bij te blowen (en liefst ook niet te roken).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik m'n wietrestjes in een thee-ei stop moet 't lukken. Alleen ik ben allergisch voor boter, helpt olijfolie of zoiets ook? :D Hoeveel gram is nou 't best om mee te beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij maakte wiet thee altijd zo:

 

* Pak een pannetje er doe er ½ liter water in

* Los er wat citroensap in op

* Gooi nu al je stuff erin (kleine topjes en afval)

* Zet het water op, maar laat het niet koken (als het goed is krijgt het een gele kleur)

* Pak een grote zeef en zet de theepot ofzo eronder

* Giet de hele zooi door de zeef heen

 

Klaar :o

 

Drink gewoon per man een halve liter van dit spul, dan zul je hem zeker wel voelen hangen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...