Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pirrepot

Eerste Keer 400w 6xwhite Skunk

Recommended Posts

Om er nog zoveel mogelijk proberen uit te halen zou ik GEEN water meer geven tot de oogst.

 

Zet de planten nog 2 a 3 dagen in het DONKER.Hierdoor zal alle aanwezige energie nog naar de toppen gaan omdat de plant "denkt" dat ze gaat sterven..

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silver: nee ik ben niet ontdekt (gelukkig maar :D ). Maar er is vrijdag een feest, en men medebewoners willen geen enkel risico nemen, wat ook te begrijpen is. Het risico is heel klein, maar ik begrijp ze wel.

 

@nederbelg: Ik ga jou tip proberen dan maar. Hopen dat me dat nog iets oplevert :offtopic .

 

 

Altijd positief blijven he :D volgende keer probeer ik guerilla, dan heb ik geen last meer van dit soort zaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, vandaag toch wat beter nieuws :offtopic

Kweekje kan nog ff doorgaan. Ze moesten vandaag dus niet om. Ik heb ze dan ook niet in het donker gezet. Wel de klok verzet naar 10u licht/dag. Zodat de planten denken dat het herfst wordt, en gaan ze misschien sneller afbloeien. 1/3 van de bladeren beginnen nu geel te worden. Maar de toppen zijn mooi aant het opzwellen en echt steenhard aan het worden :D !

 

Meer nieuws na het weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

duuurt nog wel 2 a 3 weken......gewoon proberen met bio bstrijdimng, anders ist kut, alles is nog wit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klein probleempje:

 

Als ik aan de buds voel, zijn ze soms hard en voelen ze droog aan. En andere keren zijn ze heel "mals" :offtopic .

Iemand enig idee of dit erg is, en hoe dit komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ze mals en vochtig zijn, is dat gewoon omdat ze opgewonden zijn :offtopic ?

Mischien omdat het zo lekker heet is in mijn tent :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou niet ter hard in de toppen knijpen, kan toprot van komen.....

 

verder ziet t er mooi uit!

 

ik zelf verhuis binnen 36 uur dde plantjes naar mn nieuwe hok.

 

greetz CD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze plots moeten knippen toen ik ze liever nog een weekje langer had laten staan... maar jah :)

Resultaat droog: +- 100 g.

 

Ben zeer tevreden over de hoeveelheid, had minder verwacht. En de kwaliteit is ook super imo!

Smaakt subtiel naar likeur als je exhalleert :) . En van 1 joint ben ik 2 uur stoned :nerd minstens..

 

Het is dus wel mogelijk om zonder filter te werken....Maar absoluut niet aan te raden :o I learned the hard way ;)

 

 

Mss binnenkort smokereport. Als er nog vragen zijn, stel ze maar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...