Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rastabac

Onbekend Kweekje 2

Recommended Posts

zoals in men vorige kweek is deze ook helemaal onbekend van soort.

effe wat foto's van de nieuwkomer

 

med_gallery_10679_3510_746060.jpg

med_gallery_10679_3510_130649.jpg

 

Greetz Rastabac

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff kleine update, heb toch n vraagje is nu al de 2de plant waarbij i jdat probleem heb dat de eerste meervingerige bladeren gelijk gehandicapt zijn, weet iemand hoe dat komt ?

weet niet of het hier echt duidelijk is maar er is gelijk een stuk uit elk blad , heb geen bladluizen ofzo, bezit geen ongedierte :innocent:

med_gallery_10679_3510_494878.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo, begin je nog zo laat met een nieuw plantje?

Kzou me er niet zo druk maken voor die misvormde blaadjes, ligt waarschijnlijk aan het zaad?

waar staan ze/wat krijgen ze van licht? hij zieter nogal gespriet uit ook.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, wou is een testje doen om nu nog een plante te laten bloeien in het najaar.

Omdat het nu buite geen 18u licht meer is geef ik de rest van de tijd die ze nodig heeft onder een TL lamp licht en zodra ik wil dat ze in bloei moet gaan zet ik ze buiten en klaar is kees :)

de eerste week was het plantje bij een andere eigenaar en die hing zijn lamp natuurlijk te hoog waardoor dit plantje zo een lange gespriete stengel kreeg :lol: aan mij om dit recht te zetten.

 

Thx voor reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zaailingen gehad die flink gehandicapt waren maar deze gingen na een tijdje (zeg na de 4e internode) gewoon als een normale plant verder. Ik vond het vaag maar ik zal er niet wakker om liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) lig er zelf ook niet wakker van :lol: vond het gwn raar en mss interessant om weten.

idd na de 3-4de internode gaan ze gewoo normaal door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb klein probleempje gehad, heb het plantje laten vallen in mijn kamer er lag overal aarde en de plant op zijn kop :smoke . De stengel was omgebogen maar niet doorgeknakt dus redde ik vlug het plantje en hielp het recht met saté stokjes :wacko: . Het houd nu al een week vol dus denk dat de stengel zich wel stilaan zal herstellen. et plantje staat nu niet meer in het midden van de pot doordat ik het vlug moest redden :specool

 

med_gallery_10679_3510_254037.jpg

 

med_gallery_10679_3510_323860.jpg

 

med_gallery_10679_3510_506831.jpg

 

 

commentaar altijd welkom :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...