Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Bubbletestje

Recommended Posts

En de camera is uitgeleend, maar ik heb er eentje...

 

nieuwetest003cp7.jpg

 

 

 

nog een beetje groen, maar die kleurt wel bij. na 4 uur begon ie bruingrijs te worden.

 

ruikt scherp, maar smaakte zacht... is wel een trippy hasje, lijkt wel alsof de zeef iets te grof was, en er nog wat bladresten ofzo door zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze is ie droog en gekneed.

droog01eh1.jpg

 

 

andere belichting, krijg de foto niet scherp als ik verder inzoom..

 

droog02an9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

High loadrunner,

Hoeveel zeef zakken heb je ?

Ziet er wel lekker uit hoor

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gebruik er ééntje, maar niet die van het fijnste gaas zeg maar. ietsje groffer. Ik had niet zoveel knipafval, dit was meer een uitproberen test. flink wat ijs, en een emmertje water, net zolang laten zitten tot het water bruin werd, nog wat extra ijs toegevoegd. dan de zak erboven laten uitlekken. en toen de residu naar beneden zakte, langzaam het bovenste beetje overgeheveld naar een andere emmer. tot er alleen residu overbleef,in een kleiner bakje,. en de laatste restjes water met een pipet weggehaald. in het laatste bakje lag iets donkerder residu op de bodem, met daarop een lichter residu... het mengde doorelkaar toen ik m aanstoote. maar alsnog het resultaat is ok.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey loadrunner... 3 zeven is al stukken beter... +/-200mu voor grof afval... +/-150mu voor fijn afval en +/-50mu voor alle kristallen... als je nog meer zeven inzet kun je de kristallen sorteren op grootte... en dan alleen de volle rijpe maat kiezen om op te roken... bij mij meestal 73mu...

Succes en veel rookplezier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...