Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jahbless

Grote Egyptische Waterpijp Kopen

Recommended Posts

Dag mensen,

 

Ik ben al een tijdje op zoek naar een grote waterpijp om er wat verschillende smaken tabak in te roken.

Omdat verschillende kopen niet door zijn gegaan dacht ik om ereen via het internet te bestellen.

Hierbij kwam ik uit op deze site http://www.waterpijpen.nl/index1.html

Iemand ervaring met deze site en/of heeft iemand hier een waterpijp van die site?

Zoja, wat zijn je ervaringen? Of misschien weet je ergens een betere site of wat dan ook.

 

Alle hulp wordt gewaardeerd :smoke

 

Blessed Love,

Jahbless :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jah,

 

Yeah, ik wil dus ook een waterpijp kopen en kwam ook op die site terecht. Ik weet alleen niet of de kwaliteit wel oké is. Stel dat de stang niet van roestvrij staal of glas is. Dan heb je er na een paar maanden al niks meer aan. Ik zal ze ff een mailtje sturen, even kijken wat ze hierop zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik was zo'n jaar geleden ook op zoek naar zo'n waterpijp en kwam ook op die site terecht. Ik stond op punt er 1 te bestellen, tot ik vroeg naar het IBAN-nummer van zijn bankrekening (Ik ben belg, en om kostenloos over te schrijven naar het buitenland is dit nodig). De persoon in kwestie begreep niet goed wat ik bedoelde. Ik legde het uit, maar weigerde precies deze te geven. Ik vond dit link en besliste maar niet te bestellen.

 

Ik zeg hiermee niet dat het niet te vetrouwen is. Misschien wist hij echt niks af van dit systeem.

 

Ik heb uiteindelijk een pijp gekocht via een Pakistaanse bar waar je zo'n waterpijp kan roken. Ik geniet er nog regelmatig van :specool

 

Ik ben benieuwd over het verloop van je bestelling. Hou ons op de hoogte!

 

Grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie godsake.

 

Gezien de spelling en grammatica van die kerel komt hij zeker weten van het buitenland.

En ja dat hij niet overal vanaf weet kan ik me dan ergens iets bij voorstellen.. Nja ik betaal onder rembours, is er iets dat me niet aanstaat betaal ik gewoon niet. Komt wel goed :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, gister mijn bestelling gekregen een beetje erg vaag allemaal.

Als eerste kreeg ik een waterpijp die ik niet eens besteld had (achteraf wel een duurdere), de slang paste er niet goed op, het rubber tussen de fles en de pijp sloot niet goed af, en de tray (schaaltje) zat niet goed.

Ik had andere kooltjes gekregen (achteraf ook duurdere) en de tabak die ik had besteld (3 smaken) waren ook allemaal anders.

Nagoed ik meteen gemaild naar hen want dit vond ik wel érg vreemd allemaal (ik heb een wasmachine besteld en ik krijg een vaatwasser? :innocent: ) (sorry ben een beetje stoned haha :) ).

 

Maargoed na nog geen 5 min. bellen ze me op en na een goed gesprek met die gast te hebben gehad was ik wel tevreden. Ik moest alles terugopsturen en zou alles krijgen wat ik had doorgegeven (waarschijnlijk een fout vanuit hen) en ze vonden het ook raar dat t allemaal niet paste. Ook zouden ze me de verzendskosten terugbetalen! Nou goede service dus, en ik ga ervanuit dat t allemaal een misverstand was en ik gewoon pech had. Ik zou donderdag uiterlijk vrijdag de goede bestelling thuis hebben, dus ik ben benieuwd!!

Laat het jullie nog even weten :)

 

Blessed Love,

Jahbless ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik heb de bestelling een paar dagen geleden gekregen.

De waterpijp was dezelfde als de vorige (maar ik had laten weten dat dit verder geen probleem was), zag er mooi uit! Nagoed, alles past nu verder, op de tray na die nog steeds niet helemaal perfect past. Qua tabak had ik appel en kersen gekregen, en ik had appel, mixed fruit, en perzik besteld. Omdat ik maar 2 pakjes kreeg had ik een extra rol kooltjes erbij gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...