Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
UBERMAN5

Wat Denken Jullie ??? ( Opbrengst )

Recommended Posts

Mede Kwekers,

 

Heb een vraag....Heb een 250watt lamp en een zelfgebouwd hok. Folie aan de binnekant je kent het wel. Inlaat en uitlaat zijn er wel , maar stelt niet al teveel voor :blink:

Niet al te grootschalig dus . Twas mijn eerste kweek en had in het begin 4 nlx dames en 1 superskunk. Door wat ongeduld van de kweker ( ik ) en een onverwacht groeipatroon ( verschil van nlx en skunk in hoogte van de en de hoogte van de lamp ) heb ik nu dus na bijna 12 weken helaas maar 1 mooie plant. De SuperSkunk......

 

heb deze plant voor mijn gevoel aardig verwent en een uitgebreide voedingslijn gegeven van Advanced Nutrients. De zogenaamde High yield kitt. Plant heeft vanaf dag 1 op 12-12 gestaan en heb de plant vanwege de hoogte moeten knakken/buigen. Maarrrrrr dit heeft volgens mij wel voor mooie dikke buds gezorgd.

 

Wat k me afvraag, omdat k over 2 dagen van plan ben om te gaan knippen , is wat dit project mij op kan gaan leveren als je dit zo leest. T kriebelt gewoon en k kan dr niet over ophouden :whistling Jullie kennen het vast wel

 

Een indicatie van gedroogd of nat? ik hoor het graag.

 

Mzzlt0f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder foto's van de plant valt er niet veel over te zeggen, maar ongeveer 1 gram per centimeter hoogte gemeten vanaf de onderkant van de hoofdtop (wat neem ik aan de hele plant betreft)...

 

Of je deelt de hoogte van de pot+plant in MM door (250 / het aantal liters van je pot) en vermenigvuldig je met de doorsnee van de plant in Centimeters, op het breedste punt, en dat deel je dan door 4.5 en dan heb je je drooggewicht. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Ubermans,

 

Ik denk dat je op ongeveer 22 % gaat zitten. Maar veel zal afhangen hoeveel je de laatste dagen de planten behandeld. :blink:

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste dagen is de plant overspoeld met liefde (A)

Vriendinnetje is boos dus kan alle liefde naar mn andere schatje :blink:

 

Zit dus wel goed :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste uberman5,

 

Hoe kweek je in potten (grond), in de volle grond foto's???

 

Je kan in potten 11 liter potten 20 a 30 gram per plant halen, in de volle grond met min. 2 wkn voorgroei kan je zeker meer halen per plant.. mits goede omstandigheden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kweek in Vijfermanden.......

Vijfermanden hebben een inhoud van 10 liter. Ik heb hiervoor gekozen omdat ze veel goedkoper zijn dan potten. Ook bestaan vijfermanden uit een soort van heel fijn gaas wat volgens mij de wortels wel tengoede komt.

 

ik gebruik de grow/bloom mix van Martina, over de omstandigheden kan ik vrij kort zijn. De temperatuur is pima, verschil tussen dag en nacht is maar 2graden. LV is ook goed, die heb ik de laatste weken rond de 40%-50% kunnen houden.

 

Foto's van de gehele plant heb ik nog niet, maar dr staan wel wat foto's van wat toppen van de betreffende plant in mn gallerij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...