Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sixpixels

Wietforum Growshop, Slechte Ervaringen

Recommended Posts

Stijl stop met zoeken, ik kom wel bij je werken :blink:

 

Snap wel dat het klote is dat het fout gaat, maar denk ook dat het geen opzet is.

Dus komt wel goed.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik betrek persoonlijk ook niet de kwaliteit van het forum op de kwaliteit van de shop. Integendeel,het forum vind ik top!! Daarom zou ik het alleen jammer vinden als anderen die link zullen gaan leggen.

 

Verder begrijp ik niet waarom ik dit niet op deze manier aan de kaak mag stellen. Mijn fouten hebben hier niks mee te maken. Ik deel mijn ervaring van een growshop gewoon met andere forumgebruikers en mogelijke consumenten. Daarnaast vraag ik gewoon of ik de enige ben die dit heeft meegemaakt.

 

Dat het nou toevallig een shop is van een Administrator, zou dat beteken dat ik er dan hier niet meer over mag praten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk zou dat wel moeten kunnen. als het een andere shop is kan het ook dus deze(IN MIJN OGEN) ook.

 

Snap het alleen niet zo goed hoe het komt en daar laat IK het bij zitten. Heb er zelf in iedere geval alle vertrouwen in.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

mjah ik versta goed dat je je klacht post als je geen gehoor krijgt, ik heb ook problemen met growshop.be nu al een ruime maand gaande... :blink:

Jammergenoeg moet ik hieruit concluderen dat het voor mij persoonlijk beter is naar de growshop te rijden, dan kweekmaterialen online te bestellen..

 

MAAR mijn bestellingen bij shop.wietforum.nl die verlopen vlekkeloos :smoke tot nu toe :whistling

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ook weer 4 x gebeld krijg steeds de voicemail met het bericht we bellen je terug niet dus :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst even over dit specifieke probleem... De klant, in dit geval sixpixels, koopt een zeef. Gebruikt deze en stuurt het product vervolgens terug. Om het probleem zsm op te lossen heb ik het direct terug laten sturen naar de leverancier (bespaart weer 2 dagen). Echter vertelde de leverancier mij dat het product gebruikt, de zeef zit vol met pollen en gebruikssporen, en is dus voor mij en de leverancier onverkoopbaar. Hier gaat dus het probleem om, ik ben nog in overleg met de leverancier over wat wij kunnen doen om toch een tussenoplossing te vinden...

 

Nu de andere dingen...

 

Zoals iedereen de laaste tijd wel gemerkt heeft ben ik weinig meer op 't forum laaste tijd... De reden hiervoor is simpelweg de werkdruk...

 

Op 't moment is 't voor mij gewoon TE druk om zelf aan te kunnen.... Hierdoor worden er fouten gemaakt...

 

De telefoon is een ander probleem op 't moment, ik had een Gigaset SL75 WLAN zeg maar een soort internet telefoon... Echter is deze een aantal weken geleden overleden en ook al een aantal weken in reparatie... Aangezien er sommige mensen bij zijn die om 6.00 in de ochtend of om 23.00 's avonds bellen leek het mij niet zo'n strak plan deze naar mijn mobiel door te zetten... Voicemails e.d. worden meestal terug gebeld, maar dit lukt simpelweg niet altijd...

 

Misschien moet stijlloos maar eens wat (meer) personeel gaan inhuren.. :blink:

 

Volmondig JA... Er hier ben ik op 't moment ook mee bezig. 't Is te druk om alleen te doen en we bezwijken simpelweg onder ons eigen succes...

 

 

Ik vind dat dit soort problemen eigenlijk hier niet thuishoren !

 

Hij is toevallig moderator hier, wil niet zeggen dat ie hier dan ook erop aangesproken moet worden.

Het is een geschil tussen sixpixels en WF shop, dus hun moeten dat ook zelf oplossen.

 

Als ik iemand een pc verkoop, en daar gaat wat fout mee, moet dat dan ook hier worden gepost?

Nee dus, waarom is dit dan anders?

 

Just4Fun

 

Dit vindt ik en de andere admins en mods ook... Vandaar ook een slotje op dit topic... Overigens gaat dit niet zo zeer over shop.wietforum.nl maar dit zou dezelfde lijn zijn als het bij Leafman of Alien bestelt is...

 

Via PM ben ik altijd te bereiken en ook de e-mail beantwoord ik in 98% van de gevallen altijd...

 

Ter afsluiting, er is van mijn kant geen kwaad in het spel en ik zie de noodzaak om iedereen met problemen te helpen en dit zo goed mogelijk op te lossen...

 

Groeten,

 

Stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...