Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chuck_schuldiner

Kort Vraagje

Recommended Posts

hoi iedereen

 

ik heb een vraagje

 

men shaman plantjes hebben momenteel 5 weken bloei achter de rug. Ik ben beginnen rekenen vanaf de dag dat ik dus witte haartjes merkte. Nu is mijn vraag, klopt mijn berekening wel? Is het niet zo dat als je plant begint te groeien je dat in het begin nog niet kan zien.

Ik ben beginnen tellen vanaf de eerste haartjes maar kan het zijn dat ze pak al een kleine week in de bloei stonden voordat de eerste haartjes komen?

 

Wil namelijk weten of ik juist zit, niet dat als ik de laatste week gewoon water wil geven dit niet meer mogelijk is omdat ze al oogstklaar zijn. Wil er namelijk op tijd bij zijn om een high wietje te krijgen.

 

Ik hoop dat deze foto's misschien iets meer kunnen zeggen of ze nog lang moeten of niet. Persoonlijk denk ik dat ik ze nog 2 weken voeding kan geven en dan een weekje water maar ben geruster als ik wat meningen hoor.

 

med_gallery_12538_3036_532011.jpg

 

 

med_gallery_12538_3036_902667.jpg

 

 

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker nog 3 week met voeding dan spoelen (als ze 10 tot 12 week bloei nodig hebben)

 

ze zijn er nog lange niet.

 

maar wie ben ik......

 

grtz NH

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee je berekening klopt niet, je rekent vanaf topvorming.

 

Effe zoeken dan vind je onder andere dit in outdoor beginnersvragen

 

Verplaatst naar outdoor beginnersvragen, lees de aankondigingen in de fora voor je post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx

 

dan zal ik maar een weekje extra bovenop de 5 weken bloei tellen. Dan heeft hij nu 6 weken achter de rug als ik correct tel. Deze week zoviezo nog voeding. Volgende week zien hoe topvorming er dan voorstaat om nog eventueel een paar dagen voeding door te geven.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

die moet nog even ( ziet er wel mooi uit de toppen )

 

maar nog niet klaar die kan zekers nog wel een week of 3

hopen dat het weer een beetje mee zit :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx hompii

 

heb toch best wat problemen gekend. Over het weer kan ik me wat minder zorgen maken, staan namelijk in een serre dus last van regen hebben ze niet, alleen dat het gewoon te vochtig is in en buiten de serre.

 

volgende week nieuwe update.

 

gtz chuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...