Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mati

Mati's Guerilla

Recommended Posts

Hallo, hier alvast een klein stukje van mijn project. Foto's komen morgen.

 

Mijn plan is om ergens in open land 10 of 20 planten neer te zetten.

 

 

En aangezien ik nieuw ben weet ik niet zo heel veel over het geven van de hoeveelheid water/voeding.

Ook ben ik niet echt ervaren met het ontkiemen van zaadjes. Waar ik mij ook in ga verdiepen..

 

Voor de rest moeten jullie het hier maar even tot morgen doen.

 

gr. mati :blink:

 

HOE POST IK FOTO'S. IMG WIL NIET OFZO? NIET TOEGESTAAN?

Edited by mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik je een tip mag geven,

 

als je er ruimte voor hebt graaf dan kuilen van zo'n 50 a 100 liter vul deze met potgrond en klei korrels en zet er een voor gegroeid ( het liefst zaadplantje ) of stekje in.

 

Zorg dat ze echt op een plek staan met veel direct zonlicht.

 

Lowryder heb je niet zo heel veel aan,levert heel weinig en ook nog eens matige wiet op maar dat is mijn mening

 

Zet bijvoorbeeld een double fun neer van no mercy.

 

mvg

 

grey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa ik heb verleden week smorgens, smiddags en savonds op het plekje gekeken en telkens scheen de zon er.. keek steeds om de 3uur...

 

En ik was al van plan om kuilen te graven.. heb wel de ruimte.

 

 

Ik wil wel betere planten maar ik denk dat dat niet goed komt.. Vooral het verzorgen.. Heb niet/geen ervaring...

 

Ik ga in het weekend even heel wietforum doorspitten en alle informatie vinden die ik nodig heb:) hoop ik..

 

 

 

Bedankt voor je reactie! :blink:

 

 

gr. mati

Edited by mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja zoals harry zegt, sterk soortje kopen, een hollands hope?

en dan kijken wat er gebeurt

gr sed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoef je buitenplanten geen voeding te geven?

 

En wat een kameraad mij vertelde is dat je brandnetels als bloeivoeding kan gebruiken?

Zou iemand mij hier meer over kunnen vertellen?

Edited by mati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kweekt nu eenmaal guerilla, dus zoveel aandacht aan de planten hoef je niet te besteden.

 

Gewoon een plek waar niemand zou komen zoeken met direct zonlicht (open plek) en brandnetels (daar doet wiet het ook goed). Kuil graven en opvullen met potgrond en wat gedroogde kippemest korrels, daarin een voorgegroeid vroegbloeiend plantje planten.

 

En dan is het eigenlijk maar afwachten en hopen dat je een jaar hebt met een goeie (zonnig) nazomer.

Planten beginnen te bloeien rond midden augustus, dus je plant ze vanaf het stopt met vriezen en tegen de juli/augustus heb je al een mooie struik :smoke

 

De natuur doet het werk voor je ;)

 

Alles of niets :blink:

 

Verwacht er dus ook niet teveel van, op het weer kan je geen gang gaan :smoke

 

Grtz :wOOt :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa ik heb al veel informatie gevonden over het guerilla kwekenn..

 

Ik ken wel een plek waar brandnetels meters hoog zijn.. zal daar wel ff een kijkje nemen..

 

Ben er trouwens over uit dat ik stekken ga nemen.

 

Het liefst wil ik het bij een vijver of sloot of iets dergelijks. of een kanaal. hoef ik ook geen water te geven. Maar ja ik zie wel hoe het loopt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak je over bij een sloot zetten niet zo druk, het is altijd mooi meegenomen maar zoek eerst een goed bos/afgelegen plek waar veel zonlicht is.En wat greylighte zegt over gaten graven van 50 liter is heel leuk maar totaal niet handig als je alleen bent.(50 liter x 20=1000liter potgrond).en inplaats van kleikorrels zou ik voor kippenmest gaan maar niet te veel. in nederland vind je overal wel sloten of water toch en anders komt er altijd nog genoeg uit de lucht.

 

trend..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zelf bezig met 80 gaten van 100 liter :innocent: gewoon even met de auto langs gaan. En je hoeft guerilla geen voeding meer te geven nadat je die kippenmest erin hebt gedaan.

 

Onderschat het belang van je grond niet! Je grond maakt het verschil tussen een monster van 2,5 meter en een iel plantje met veel bladproblemen ( eigen ervaring )

 

Je kan beter 3 gaten graven met potgrond klei en mest dan 10 planten neerzetten. Kwaliteit van de wiet is dan beter en meestal is de opbrengst ook hoger.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...