Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smoking_shizzle

Bioflash

Recommended Posts

http://www.youtube.com/watch?v=16VsePS3lZE

 

 

Bioflash: Toen ik wakker werd dacht ik dat ik uren weg was geweest, dat ik ergens in slaap was gevallen.. ik heb niet gemerkt dat ik flauw viel.. terwijl ik lag en tripte kreeg ik miljoenen gedachtes door me heen.. maar toen ik wakker was was alles weer normaal en rolde ik een jointje.. erg rare shit maar zeker toff om te proberen enige schade dat het doet is het vernietigd hersencellen, netzo als met alcohol.. ik heb het nu al 6x geprobeerd en nog altijd gelukt en erg raar. meer vragen ? hoe je het moet doen ? email ff: ray_va@live.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is eigenlijk schadelijker dan een jointje, je klemt in feite de zuurstoftoevoer af naar de hersenen, door het hart te blokkeren, doe je dit te lang dan kan er blijvende schade in je hersenen worden toegebracht... er zijn gevallen van mensen die hierdoor langer dan een uur bewusteloos waren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij deden het vroeger ook, is ook een filmpje van te zien op youtube.. Ik zal hier niet nader op ingaan. :lol:

Een maat van me vroeg later aan een leraar gezondheidskunde of het schadelijk was, die zei het volgende: ''Wanneer je dat vaak doet, kan op een gegeven moment de binnenkant van je halsslagader loskomen waardoor dat in je bloed terecht komt, dit kan een verstopping veroorzaken'' Sindsdien nooit meer gedaan, het ging hier rond onder de naam ''ploffen''.

 

Dit was overigens niet hetzelfde, dat ging zo: 30 keer diep inademen op de hurken, met het hoofd tussen de knien, dan in één keer opstaan en hard op je duim/hand blazen zonder dat er lucht onsnapt.

 

 

Ik raad het daarom ook sterk af!

 

Ikzelf heb er nog steeds last van..

Edited by Puerperium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...