Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

UmleiTung

Recovery, Freebees,.......en Sannie's Jack

Recommended Posts

wow, netjes omleiding. Ziet er goed uit.

 

Druk ze de kop in die dames, die groeien je door het dak heen dadelijk.

 

Suc6

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

R.I.P :rolleyes2:

 

Ventilator was me omgevallen na het verlaten van de ruimte...

 

Had hem wat omhoog gezet op een doos omdat er een paar plantjes dachten "laten wij maar eens flink de lucht in gaan" B)

Deze dame was niet meer te redden en had botbreuken op meerdere plaatsen en flinke snijwonden op

heuphoogte....

 

med_gallery_5685_3361_334324.jpg

 

med_gallery_5685_3361_188787.jpg

 

 

 

 

De rest boeit het geen ene moer, meer plaats voor hun....

 

med_gallery_5685_3361_268165.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_249137.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_20331.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_534812.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_937055.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_499709.jpg

 

 

Volgende keer wat foto's van de uitgebogen planten...op de laatste 2 foto's zie je wel een Jack die niet één maar twee keer delamp is ingegroeid. Wou deze ff hard handig bijbuigen en knakte me......

 

Lampen hebben nog ietwat speling, het word krapjes, van mij mogen ze ophouden met groeien....

 

@ZZ

We kijken wat we ervan kunnen maken.... :no

 

@J4F

Dak hebben ze bijna bereikt...zou niet weten hoe ik ze verder zou moeten drukken, ze krijgen al mondjes maat water...thanx dude :no

 

 

Laterzzz

 

UmleiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha,

 

Een paar plaatjes van wat gebogen planten die me iets te hard gingen richting plafond

Planten zijn gebogen dmv electradraad...

Heb deze techniek ergens hier op het forum gezien maar weet niet meer waar...

med_gallery_5685_3361_1219541.jpg

 

 

Hier heeft ook al een paar keer de nagel ingezeten

med_gallery_5685_3361_974283.jpg

 

med_gallery_5685_3361_744666.jpg

 

 

 

 

B) :rolleyes2: :no Weet niet wat ik hier van moet denken, is deze nu bestuift of wat??? De meeldraden kleuren wat donker en lijkt alsof er van die zaadzkjes gevormd worden kan dit wel??? :no :no :no

 

med_gallery_5685_3361_189827.jpg

 

med_gallery_5685_3361_463135.jpg

 

 

Gr

 

UmleiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar je Recovery.. heb de zaadjes net met een maatje besteld, hij gaat ze voorgroeien, selecteren, stekken, ik afbloeien. Althans alles in cooperatieve samenwerking natuurlijk. Op dit moment zit ik in de derde week bloei van een andere Indica soort. Veel succes!

 

Oh ja, bijna te stoned.. het viel me op dat je de planten professioneel begeleidt met metaal.. goede oplossing. Ik heb op dit moment van die skipashouder achtige dingen die mijn planten zijwaarts trekken. Ik heb ze niet getopt of gefimt en zijn nu +- 80 cm hoog. Hoop niet dat die boel knakt als de toppen zwaar worden. Als dat uberhaupt gaat gebeuren.. Een plant heb ik zijwaarts gedwongen door een zwaar metalen slot aan een internode te hangen haha.. Krachttraining voor de dames!

 

Oh ja.. godsamme.. damn you Sensi Star! Op hoeveel cm afstand hangen je lampen boven je dames?

 

Mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya Umleitung

Ik zie geen rare dingen op je topjes hoor :rolleyes2:

Na het buigen kunnen de dames zich vol storten op het bouwen van de mega cola's B)

Dat gaat smullen worden

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boerenjonguh

Die 'oh ja' ken ik maar al te goed :D

 

Lampen hangen momenteel zo rond de 30/40 cm van de toppen af bij de twee achterste bakken, de voorste zit de lamp er nog iets dichter bij. Heb ze geprobeerd zo laag mogelijk te houden om ze nog enigzins een beetje te drukken. Waren zelfs momenten dat ze me letterlijk de lamp ingroeide.... Heb nog steeds een beetje speling dus op het moment dat ze uitgegroeid zijn gaan het zooitje lampen nog wat omhoog.

 

Zijn niet zoveel verslagen van de Recovery Haze op Wietforum heb ik gemerkt dus als het zover is zou een verslagje daarvan wel leuk zijn :) Let wel op dat het flinke plantjes kunnen worden en dat ze de hoogte ingaan...zelf zijn ze bij mij rond de 1.30 en hoger (zijn wel erg gaan strekken in beginperiode door een tekort aan licht) maar goed, je handen vol dus.

 

Succes met je eigen grow :)

 

@ZZ

Zou het? :D

 

@Sannie

Gelukkig maar :)

 

Dacht dat het wat vreemds was omdat de andere planten dit niet vertonen...

Denk dat er nu niks meer gebogen hoeft te worden en dat de groei er ver

uit is....had je goed voorspelt :P Ben benieuwd wat deze voor een toppen

gaat brengen, als ze zo dik worden als die van Ganjamens hoor je mij niet klagen :D

 

 

 

 

gr

 

UmleiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ziet er daar weer vree goed uit bij u!!! :)

 

echt mooie planten :)

 

en nu nog dikke tjoepen erop :P

 

green grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De een wat beter dan de ander Tomas. Hier en daar beginnen wat planten al te vergelen hier zal ik van het weekend een paar pic's van droppen. Ook heb ik in een bak problemen met de hoogte, ondanks de buigingen zijn er een paar die flink wat brandwonden hebben opgelopen....

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Is weer tijd voor wat nieuwe picca's :nerd

 

Er zijn een aantal plantjes waar de vergeling is toegeslagen. Op de meeste plaatsen lijkt de vergeling

vanuit de blad punten te komen en zo door te trekken over het hele blad. Aangezien ik maar een enkele keer alleen water heb gegeven en de voeding flink heb opgeschroeft gaan we voor overvoeding.

 

Door deze overvoeding kan het zijn dat mijn Ph in de bakken niet optimaal is en moeten we dus een grondmeting doen die zéér binnenkort zal plaatsvinden. Meer hierover in een volgende update.

 

Voor de rest nog wat pic's

 

med_gallery_5685_3361_313880.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_1744698.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_1152508.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_754876.jpg

 

 

 

Mega tjoepen in de maak :o

 

med_gallery_5685_3361_445501.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_331732.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, dat gaat best lekker.

 

Nog ff dan kun je voor de nasa gaan werken om raketten te bouwen :nerd

 

Zien er toppie uit omleiding.

 

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Na de tensio's gecheckt te hebben of de bakken niet te droog stonden (70-110mb) zijn er een paar grondmetingen verricht. Omdat ik geen zin heb in allerlei toestanden met koffiefilters, demiwater, enz kiezen we voor de makkelijke weg en heb een grond ph meter van Voltcraft aangeschaft, tis toch bijna kerst :nerd

 

Heb op verschillende plaatsen en verschillende dieptes in de bakken gemeten. Mij viel op dat naarmate de meetpen dieper in de aarde gestoken werd de Ph ook naar beneden ging, tot zelfs 4.1 in de tweede bak. In diezelfde bak vind ook de vergeling plaats dus dat klopt wel. Bij de andere bakken kom ik niet boven de 5.8, wat aan de lage kant maar ze staan er redelijk fris bij. Vraag me nu af of overvoeding zo'n sterke Ph daling teweeg kan brengen? of zal er nog iets mis zijn? :o

Heb mijn voedingswater nooit afgezuurd (max. 6.7) dus daar kan het niet aan liggen....

 

De dames hebben hun eerste portie water gehad zonder ook maar een druppeltje voeding. Hopelijk lost het voedingsprobleem zich zo op en gaan we een stijging zien van de Ph in mijn bakken

 

gr

 

UmleiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn inderdaad mega toppen in de maaki :spliff:

Je zou de bak waar je ph te laag is in kunnen wateren met water en wat wortelstim welke de ph weer plust,hierdoor zal stap voor stap je ph weer wat stijgen.

Probeer aan de andere kant ook niet teveel in te grijpen en naar allerhande producten te grijpen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd niks gehoord.. Hoe is het gegaan?

 

edit: zie dat Umleitung al ruim een maand niet online is geweest.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....en of mijn wiet goed is rookbommetje

@Sannie

Er is alleen maar kraantjes water gegeven zonder toevoegingen..

@Tomas

Niet online>wel meelezen

 

Klimaat was niet onder controle te houden....

 

De monsters wilden maar één ding en dat was zo snel mogelijk richting lamp

maar niet genoeg koeling om ze te remmen...

 

PH probs.......pffff....onwetenheid is soms ook fijn....Ph was niet omhoog te krijgen

 

 

med_gallery_5685_3361_562266.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_1233.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_336786.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_522707.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_1927614.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_1415940.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_437409.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er staat van alles wat zo in dat gekleurde tuintje van je :verrygood

Zijn de geuren ook een beetje aanwezig?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de problemen ziet het er nog best lekker uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dag voordat ze omgegaan zijn.

 

Dikke 11 weken bloei erop zitten vanaf de eerste bleoiverschijnselen.

 

Magere toppen, veel doorgeschoten vanwege de temperatuur en de Ph in de bakkies hielpen ook niet echt mee. Met het planten in de bakken zijn er veel dames door elkaar gehaald zodat ik niet meer wist wat waar stond.

med_gallery_5685_3361_670849.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_662108.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_325481.jpg

 

 

med_gallery_5685_3361_751875.jpg

 

 

 

 

 

Recovery;

Een machtig plantje wat veel potentie heeft zoals eerder gezien op dit forum. Helaas in dit tuintje

geen monstertoppen! Als ik hier ene van draai rook ik een joint die me terug brengt naar

'oude tijden' :verrygood doet me denken aan mijn eerste joint B)

med_gallery_5685_3361_1115782.jpg

 

 

 

Berry variant?

Deze kwam uit het freebee pakket. Vanaf het moment dat deze paars begon te kleuren wou ik er meteen van proeven. Na lang wachten kon ik eindelijk een topje verkruimelen....ik ruik iets van bessen....je weet wel, zo'n overheersende geur wat je ook weleens in de sauna kan tegenkomen !!! Krijg je dat ook al in wietvorm ;)

med_gallery_5685_3361_27588.jpg

 

 

 

Jack;

Had hoge verwachtingen van dit soortje maar om de een of andere reden is deze plant niet goed afgebloeid ;) Het leek wel alsof er zaden in zaten die niet ontwikkeld waren. Normaal verkruimeld een topje lekker maar bij deze waren de zaadzakjes hard maar niet echt zaad erin....weet ook niet hoe ik het moet omschrijven.

med_gallery_5685_3361_441246.jpg

 

 

 

Paar pic's van oud bodemleven :specool

med_gallery_5685_3361_75010.jpg

 

med_gallery_5685_3361_461985.jpg

 

med_gallery_5685_3361_244196.jpg

 

 

 

 

Niet zo'n informatief topic voor de breeder(s), is moeilijk om een topic vol te houden als het niet gaat zoals je verwacht :huh: Zelf ben ik natuurlijk een ervaring rijker en zal mijn volgende kweek uit zaden dan ook anders aanpakken.....

 

o ja en de opbrengst ligt onder de 0.5 W B)

 

gr

 

UmleiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desondanks hopelijk toch een stel smakelijke wietjes straks. :verrygood

 

Hadden ze niet nog wat langer kunnen staan? Nou ja, droog en smoke ze, en alvast veel succes bij de volgende. Dat de pH-goden je beter gezind mogen zijn. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...