Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
belgo-weed

Vraag Inverband Met Zaadjes!

Recommended Posts

hoi ,

 

ik heb eens een vraagske !

voorige week ging ik naar growshop alien en ging er zaden kopen!

ik vroeg aan de persoon die mij verder hielp of de zaden van the doctor er al terug waren.

ik kreeg toe het andwoord dat die zaden er niet meer komen er zou een fout mee zijn en ,

greenhouse verkoop ze niet meer.

nu is mijn vraag hebben jullie een uitleg hier voor ? waarom roept greenhouse deze zaden lijn terug?

 

Groeten,

 

Lol ik heb dan maar 10female Big Bangs genomen ! toch een leuk plantje en een lekkere high !

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi ,

 

ik heb eens een vraagske !

voorige week ging ik naar growshop alien en ging er zaden kopen!

ik vroeg aan de persoon die mij verder hielp of de zaden van the doctor er al terug waren.

ik kreeg toe het andwoord dat die zaden er niet meer komen er zou een fout mee zijn en ,

greenhouse verkoop ze niet meer.

nu is mijn vraag hebben jullie een uitleg hier voor ? waarom roept greenhouse deze zaden lijn terug?

 

Groeten,

 

Lol ik heb dan maar 10female Big Bangs genomen ! toch een leuk plantje en een lekkere high !

 

 

Jongens en meisjes hier ik snap het niet hoor ik krijg persies op dit forum van niemand reactie !!!

Indien ik hier niet gewenst ben zou ik dit graag weten.

 

Belgo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Belgo-Weed,

 

Laten we nu niet direkt in paniek raken.

 

Misschien hebben degenen die het gelezen hebben, geen antwoord op je vraag. (Zoals wij hier in Eindhoven)

En misschien hebben degenen die het antwoord weten nog niet je topic opgemerkt. Tenslotte is het aantal topics dat dagelijks wordt geplaatst nogal groot en niet iedere forumgast bekijkt even vaak het forum.

 

Laten we geduldig afwachten tot iemand ons verder op weg kan helpen.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het product wat geleverd wordt niet goed is wordt het uit de handel genomen .

Die female zaden die je gekocht hebt ,als dat nou allemaal hermafrodieten worden dan heeft het geen nut om ze te verkopen en worden ze uit de handel genomen om problemen te voorkomen .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarschijnlijk hebben ze een hoop klachten gehad of een fout ontdekt, dan is het beter om hem uit de verkoop te halen om verdere problemen te voorkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wat ik er over heb gelezen:

 

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=45467

 

 

quote: There was a problem with a batch of Doctor seeds. It is the only batch that went wrong since we produce feminized seeds. We took them out of the market as soon as we realized the problem. We also replaced many seeds from many growers.

Now we have checked the new batches of Doctor, and they are great.

 

Your plants seem to have the same problems as the rest of the bad batch. The one that finished with the rest looks white!

 

Apologies for the inconvenience man!

__________________________

Franco

Green House Seed Company

Amsterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is wat ik er over heb gelezen:

 

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=45467

quote: There was a problem with a batch of Doctor seeds. It is the only batch that went wrong since we produce feminized seeds. We took them out of the market as soon as we realized the problem. We also replaced many seeds from many growers.

Now we have checked the new batches of Doctor, and they are great.

 

Your plants seem to have the same problems as the rest of the bad batch. The one that finished with the rest looks white!

 

Apologies for the inconvenience man!

__________________________

Franco

Green House Seed Company

Amsterdam

 

 

Bedankt mensen nu weet ik te minsten wat er mis was met the doctor ! en sorry dat ik ongeduldig was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...