Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dogyfish

4x Vicking

Recommended Posts

Naar lang van weg geweesd toch maar weer opnieuw begonnen.

 

Mensen uit het fluor gedeelte zullen zich nog wel vaag wat herinneren, maar geen volledig afgebloeide plant.

 

Toch heb ik die wel gehad en voor 123 watt aan tl's tocht een sloridige 25 gram vanaf kunnen halen.

 

Het hok is groter geworden en de afmeting is 80x110x150.

 

gallery_9061_3138_15583.jpg

 

 

Het hok is niet luxe ingericht of wat dan ook, ik kweek op gevoel, en naar de conditie van de plant. Ik streef op dit moment niet naar perfectie, maar naar een kleine bijverdienst naast het werk.

 

Zoals al in de titel staat word er voorgegroeid onder tl's

 

8 tl's van 18 watt met verse buizen (kleurcode 33). Afbloeien gaat onder 400 watt hps....waarom geen 600 watt...omdat het meer stroom vreet, dat komt in een later stadium op het moment dat dit huis op mijn naam staat :rofl

 

Gewoon simpel 2 latjes gelegt, tl's eroverheen, aanelkaar gelust en opgehangen.

gallery_9061_3138_4120.jpg

 

 

De voedings lijn:

 

Terra vega van canna

Terra flores van canne

pk 13 van canna

wortelstimulator van bcuzz

 

Ook gebruik ik een kalium nitraat (nk) van haifa.

 

Hier een foto (zonder de kalium)

gallery_9061_3138_34111.jpg

 

 

3 van de 4 stekjes maken het goed, 1 heeft een beetje achterstand qua wortelontwikkeling en die hangt dus regelmatig, en zij moet dus ook wat vaker water hebben.

 

Ik heb ze nu een kleine 4 dagen staan waarvan 1 dag volledig afgedekt met redelijk hoge lv.

 

De temperatuur is gemiddeld 25 graden met de fan uit en de lv hangt rond de 65%.

 

Hier de stekjes zelf

gallery_9061_3138_2942.jpg

 

 

Geen afzuigen, geen aanzuigen, alleen simpel een tower fan...ik voel er op het moment niet veel voor om dat te gaan gebruiken mede omdat ik zonder dat ook een goede opbrengst kan halen en ik betwijfel of het de koste daadwerkelijk uithaald tenopzichte van de opbrengst.

 

Ik ben vanplan om cirka 2,5 tot 3 weken voor te groeien. scroggen doe ik niet aan, omdat ik 50 uur in de week werk en weinig tijd, nog fut, heb om het hele zooitje tegaan binden.

En buiten dat wil ik het proces zo natuurlijk mogelijk laten verlopen.

 

Ik probeer zoveel mogelijk update's te plaatsen, maar deze zullen voonamelijk in het wiekend plaatsvinden.

 

Nog een foto van me haze x skunk @ tuin.

 

gallery_9061_3138_46504.jpg

 

 

 

Nog kort wat.

 

Normaal gesproken werk ik met zaden, maar aangezien daar het 1 en ander mee is misgelopen en niet meer zaden had ontkiemd dan ik nodig had, heb ik maar stekken gehaald :smoke.

 

Vragen en opmerkingen zijn welkom.

 

De groeten uit een straatje in w'voort :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

de stek die minder wortel had, die benadeel je steeds door ze vaker water te geven, je maakt er een lui plantje van met luie wortels die niet snel zullen gaan groeien doordat je ze continu nat houd.

Het is beter eens wat meer water te geven, dan droog te laten trekken en dan terug te wateren, hierdoor stimuleer je de stek zelf om zijn wortels door je medium uit te sturen en dus te groeien en sneller aan te laten slaan.

:smoke

zo heb je sneller een groter wortelvolume, dus ook sneller een grotere plant wat dus betekend dat deze een gezonder wortelsteld heeft en beter zal kunnen opbrengen :D

 

ps; als je alles zo simpel wild houden had je beter 2 of 3 tl buizen van 1.2m genomen, deze hebben een hoger rendement, geven meer lume en daar passen je plantjes beter onder als je ze op een rijtje zet.

+ 1 buis verbruikt 36 wat, kun je nagaan, al is het maar tl licht om voor te groeien, 3 weken op 18 uur of meer dat teld ook op hoor, dan is je argument om geen ventilatie te gebruiken waardeloos want daar hebben je plantjes wel degelijk meer baat bij :whistling

 

mazzels :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps; als je alles zo simpel wild houden had je beter 2 of 3 tl buizen van 1.2m genomen, deze hebben een hoger rendement, geven meer lume en daar passen je plantjes beter onder als je ze op een rijtje zet.

+ 1 buis verbruikt 36 wat, kun je nagaan, al is het maar tl licht om voor te groeien, 3 weken op 18 uur of meer dat teld ook op hoor, dan is je argument om geen ventilatie te gebruiken waardeloos want daar hebben je plantjes wel degelijk meer baat bij :whistling

 

mazzels :rofl

 

Bedankt voor de info :(

 

2 á 3 buizen van 120 past niet. Ik kon een x een aantal armaturen krijgen voor een habbe krats, en voor deze had ik een hokje van 60 bij 60 dus past mooi :smoke

 

ps. de buitenplant kampt met een aantal problemen, de blatpuntjes zijn vebrand, de fanleaves gaan dood en het kleinere bald begint er ook aan et geloven, en redelijk nieuw blad vertoond vanuit de nerven een paarse verkleuring.

 

Nou heb ik me laten vertellen dat het een voedings tekort is, maar wil graag weten of dit klopt?

 

tjah dat over de ventilatie, ik gebruik wel een tower fan om de luchtcirculatie toch een beetje op gang te krijgen...maar ik kan eigenlijk niet veel zeggen, dat als ik het met mijn eigen ogen heb gezien, het verschil bedoel ik dan, dat ik er dan toch aan moet geloven.

 

Waar het dus eigenlijk op neer komt, is dat ik het op het moment zo goedkoop mogelijk wil houden, met toch een redelijke opbrengst.

 

 

Overigens maken ze het alle 4 goed, de achterblijver is goed geworteld nou...toch op aanraading van tuinkabouter heb ik 1 dag geen water gegeven en de volgende dag rondom gegeven inplaats van het stekblokje nat gemaakt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd een update

 

De kits maken het goed, zij allemaal aangeslagen en heb ze onderaan de steel gefimt.

 

Vorige week vrijdag gaf ik met het water mee, 1ml wortel stimulator, 0,9 gram kalium en 8ml terra vega.

 

Vanaf vandaag geen wortel stimulator meer, 1 g kalium en 8,5ml terra.

 

zo staan ze er nu bij:

gallery_9061_3138_12692.jpg

 

 

De verse groeischeut:

gallery_9061_3138_4680.jpg

 

 

Zoals al te zien is lijden ze toch een beetje, ik denk dat het aan het temperatuur verschil licht, het verschil van overdag en snachts licht hoger dan 6 graden.

 

Verder had ik nog wat vragen.

 

Dat zwart wit folie pakte niet zo goed uit als ik verwacht had, kan ik triplex tegen de zijkant aanschroeven of is dit af te raden?

 

En gelijk wat voor de volgende ronde...voor de volgende ronde wil ik er in hetzelfde hok 9 neerzetten.

Het past wel maar is dit verstandig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ben blijkbaar niet zo gelieft hier :wOOt

 

Vrij weinig slecht nieuws te melden.

 

Het stekje wat het laast aansloeg doet het nu het best :specool

 

gallery_9061_3138_1427.jpg

 

 

Zoals het er nu uitziet wil ik ze nog 1anderhalve week voorgroei geven en ze dan in de bloei gooien.

 

De rest van de kits:

 

Nummer 1

gallery_9061_3138_27784.jpg

 

 

Nummer 2

gallery_9061_3138_48417.jpg

 

 

Nummer 4

gallery_9061_3138_24285.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wederom een update.

 

Weinig slecht nieuws te melden.

 

Alles verloopt volgens plan en zoals het er nu uitziet gaan ze volgende week vrijdag de bloei in.

 

Ik geef momenteel op een liter water mee 8,5ml terra vega en 1 gram kalium nitraat.

 

1 stekje houd een beetje een achterstand maar laat haar wel gewoon staan.

 

plant nummer 1

 

gallery_9061_3138_25933.jpg

 

 

plant nummer 2

gallery_9061_3138_39019.jpg

 

 

Plant nummer 3

gallery_9061_3138_19080.jpg

 

 

Plant nummer 4 met de achterstand

gallery_9061_3138_15971.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker he.

En wat is het probleem met de folie , vastzetten met latje werkt goed.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah scheurt vrij snel :icecool mischien iets subtieler met mijn materiaal omgaan maar over het algemeen werkt het wel goed.

 

Maar de volgende ronde komt er toch wat anders...het laat vrij veel licht naar buiten en dus helaas ook naar binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

groei zit er aardig in en vond het gister een mooie dag om ze in de bloei te zetten...dus nieuwe lamp opgehangen, aangesloten en gaat nu weer verder.

 

De eerste porblemen zijn gekomen, ik kamp nu met 2 blad problemen.

Ga zodalijk even de search gebruiken en als ik het niet kan vinden post ik het wel.

 

Samentstelling van het water ben ik nog niet overuit, heb nu lichte tekenen van overvoeding dus daar moet ik nog even over nadenken.

 

nummer 1

 

gallery_9061_3138_33179.jpg

 

 

 

scheutje

gallery_9061_3138_31918.jpg

 

 

 

nummer 2

 

gallery_9061_3138_11570.jpg

 

 

 

nummer 3

gallery_9061_3138_29767.jpg

 

 

 

nummer 4

gallery_9061_3138_31318.jpg

 

 

 

Tot zover deze update

 

 

 

oke, me engels kan ermee door, maar daar snap ik geen bal van...

 

Ik heb probleem 1

 

gallery_9061_3138_18913.jpg

 

 

 

En probleem 2

 

gallery_9061_3138_23791.jpg

 

 

 

die zwart vlek op de middelste vinger is op het oog gewoon paars...

 

Alvast bedank

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die paarse vlek is geel en dood geworden, denk dus overvoeding

 

Ik geef nu per liter water 1 gram kalium mee en het lijkt goed te gaan.

 

De topjes beginnen door te komen en begin denk ik vanaf vandaag met tellen.

 

De planning is om het geven van het kalium nitraat te halveren en de bloei voeding houden op 7,5 ml per liter...ik hou normaal gewoon 10 aan maar omdat ik dus kalium nitraat erbij gebruik wil ik ze neit overbevoeden.

 

Plantje 1 die eigenlijk het ergste lijd

 

gallery_9061_3138_24105.jpg

 

 

 

plantje 2

 

gallery_9061_3138_26667.jpg

 

 

 

 

Plantje 3 vind dat deze er het volst uitziet

 

gallery_9061_3138_5352.jpg

 

 

Plantje 4

 

gallery_9061_3138_9312.jpg

 

 

 

tot zover deze update :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

paar foto's van de kleine topjes gemaakt.

 

Vandaag opnieuw de kleinere takjes enderaan weg gehaald, had m eigenlijk willen iets willen knijpen maar ben ik nu te laat mee, maar het staat in het werk schema voor de volgende x

 

Water samen stelling op 1 liter is 0,5 gram kalium nitraat en 7,5 ml terra flores

 

Heb paar foto's gemaakt van plant 1 en 2, ik heb niet ech een stillen hand meer naar gister na gister en eergister dus heb de plantjes gepakt waar ik het minst moeite voor heb moeten doen :innocent:

 

gallery_9061_3138_30038.jpg

 

 

 

gallery_9061_3138_11461.jpg

 

 

 

gallery_9061_3138_26655.jpg

 

 

 

Beetje wazig foto's allemaal ;)

 

Ter informatie nog even.

 

De temperatuur hangt op de 27,5 graden en de lv op de 49%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister de info eens een beetje doorgespit en alien en leafman en toen kwam ik b.a.c schimmels tegen.

 

Nah vandaag gelijk naar de growshop geweesd maar geen bac, alleen grond booster van b'cuzz.

 

Dus om het microorganisme in me grond wat te laten leven, geef ik dat vanavaf vandaag mee.

 

gallery_9061_3138_20198.jpg

 

 

 

Aangezien het morgen me verjaardag is en ik voor vandaag nog een hoop moet regelen heb ik niet echt veel zin of tijd om een uitgebrijde update te houden.

 

Morgen 1 week bloei en zo te zien gaat het wel goed.

 

gallery_9061_3138_23071.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag anderhalve week bloei erop zetten, en moet wel zeggen....i love hps :lol: ...

 

Geef nu mee op een liter water, 0,5 gram kalium nitraat, 8ml terra vega en 1 ml soil boost.

 

Alles verloopt rij goed, weinig problemen, alleen bij 1 plant iets wat op magnesium tekort lijkt.

 

Plant 1

 

gallery_9061_3138_50411.jpg

 

 

gallery_9061_3138_1019.jpg

 

 

Plant 2

 

gallery_9061_3138_43527.jpg

 

 

gallery_9061_3138_42084.jpg

 

 

Plant 3

 

gallery_9061_3138_32504.jpg

 

 

gallery_9061_3138_20899.jpg

 

 

Plant 4

 

gallery_9061_3138_36660.jpg

 

 

gallery_9061_3138_77342.jpg

 

 

 

Tot zover

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein vraagje.

 

Sinds ik die soil boost bebruik, lijkt het of me meisjes eens zoveel drinken, ik gaf om de dag 250 ml...nou heb ik gister water gegeven, en vanmiddag weer, beetje slechte tijd maar ze hingen wel erg slap :lol:

 

Iemand een idee of dat kan...De temperatuur is gemiddeld met vorige week een halve graad gedaald en de lv met 5% gestegen dus snap het zelf niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

he vriend

 

ik heb het net ff gelezen en heb een paar vragen en antwoorden voor je

 

het kan zijn dat je planten meer zijn gaan drinken door dat soil-boost goedje

geef eens wat meer info over dat spul..

 

 

 

mijn vragen voor jou:

 

1. kalium nitraat?? leg uit wat staat er op dat etiket??

 

2. 8 ml Vega?? dat is wel heel erg veel vriend

ik zou rond die tijd 1,5 ml vega en 1,5 ml flores geven.. of beter nog 3 ml flores aan de extreem DIEP-groene kleur te zie van je bladeren.

 

in de flores zit alles in dus waarom dat nitraat erbij geven??? misschien vind ik het antwoord in het etiket.

 

stikstof en kalium zitten genoeg in de groei en bloei voeding van canna hoor

 

en anders kun je altijd nog pk13-14 toevoegen voor een boost in de bloei?

 

3. heb je getopt? ga je scroggen? zou wel slim zijn alleen weet ik niet of het nog kan..

als dit niet meer kan zou ik echt heel extreem dieven.. en gaan buigen/knakken

hier een linkje over buigen uit mijn begintijd.

http://www.wietforum.nl/Het-Effect-Van-Buigen-t20806.html

 

 

Heb net alles gelezen en ga je volgen en advis geven als je dat wilt

 

 

Groeten

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
he vriend

 

ik heb het net ff gelezen en heb een paar vragen en antwoorden voor je

 

het kan zijn dat je planten meer zijn gaan drinken door dat soil-boost goedje

geef eens wat meer info over dat spul..

mijn vragen voor jou:

 

1. kalium nitraat?? leg uit wat staat er op dat etiket??

 

2. 8 ml Vega?? dat is wel heel erg veel vriend

ik zou rond die tijd 1,5 ml vega en 1,5 ml flores geven.. of beter nog 3 ml flores aan de extreem DIEP-groene kleur te zie van je bladeren.

 

in de flores zit alles in dus waarom dat nitraat erbij geven??? misschien vind ik het antwoord in het etiket.

 

stikstof en kalium zitten genoeg in de groei en bloei voeding van canna hoor

 

en anders kun je altijd nog pk13-14 toevoegen voor een boost in de bloei?

 

3. heb je getopt? ga je scroggen? zou wel slim zijn alleen weet ik niet of het nog kan..

als dit niet meer kan zou ik echt heel extreem dieven.. en gaan buigen/knakken

 

 

1. ga ik even voor je opzoeken, post ik vanavond even...ik meen dat ik het in 1 van de eerdere post heb gezet maar zouk het zodalijk op.

 

2. ik was even niet aan het opletten :smoke , die vega is dosage op 2 liter...dus 4ml op 1 liter...zie net pas dat het in voorgaande posts dat het ook verkeerd stond, die dosages moeten gehalveerd worden:P

 

Kalium nitraat staat op het etiket dat het de voedings stoffen beter vervoerg en beter verbrand...dus gewoon als extratje erbij...ik heb als aanrader gekreken om niet meer als 1 gram per liter te geven, maar dat was al teveel, dus dosage gehalveerd en bloei voeding iets omhoog gegaan en gaat nu wel aardig

 

Die grond booster is van b'cuzz.

Terbevordering van het microorganisme en explosievere wortel groei. Moet je anders even op de site kijken als je meer info nodig hebt

 

pk 13-14 gebruik ik op het moment nog niet, ik hou gewoon de dosage van canna aan dus 3 weken voor het knippen een dag of 5 meegeven met het water.

 

 

Jah over het toppen en/of sgroggen...ik wou het wel gaan doen, maar is er min of meer tussendoor geschoten vanwege het hoge aantal werkuren, had er geen tijd nog fut voor, heb ze alleen 1 x geknepen.

Fimmen is grotendeels al gebeurd, moet nog 1 plant een paar takken vanaf snijden en dan zit het wel goed.

 

 

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is??? vragen staan altijd nog open :D

 

Over de volgende kweek is ook wat meer bekent...

 

Het aantal plantjes blijft gelijk...alleen de pot groote gaat omhoog. Ook ga ik het sgrog topic doorpluizen en mischien ga ik sgroggen...of gewoon zoals ik het noem ''free air sgrog'' zie ik over een maandje wel hoe het zo uitpakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer een update, 3 weken bloei erop zitten...geteld vanaf de eerste verschijnselen va topjes.

 

Ik heb 2 planten waarvan het oude blad verkleurd.

Heb de complete gids gebruikt maar zou megod niet weten wat het is, iedereen die daar info over heeft word as dankbaar beschouwd :wave:

 

Plant 1:

gallery_9061_3138_45061.jpg

 

 

gallery_9061_3138_413.jpg

 

 

Plant 2:

die lichte kleur komt door het zonlicht :smoke gordijn is gedeeltelijk los

gallery_9061_3138_18676.jpg

 

 

gallery_9061_3138_22836.jpg

 

 

Plant 3:

 

gallery_9061_3138_31608.jpg

 

 

gallery_9061_3138_2747.jpg

 

 

En deze dan met die vlekken erop:

 

gallery_9061_3138_22820.jpg

 

 

Plant 4: vind dit de mooiste plant met de mooist hoofdtop

 

gallery_9061_3138_24193.jpg

 

 

gallery_9061_3138_6090.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het niet laten om tog even paar plaatjes te schieten.

 

hoofdtop van plant 4

gallery_9061_3138_7292.jpg

 

 

 

van plant 3

gallery_9061_3138_38732.jpg

 

 

 

plant 2

gallery_9061_3138_30002.jpg

 

 

 

en van plant 1...met aansteker voor indicatie van de vooruitgang

gallery_9061_3138_24400.jpg

 

 

 

Reacties zijn welkom!! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad teveel terra gegeven dus overvoeding, verder zou ik al je mindere bladeren en takjes gaan dieven bespaart de plant een hoop energie.. 49% lv vind ik te laag ik zorg altijd voor een lv van 60%(tenminste probeer ik). Verder zou ik die kalium er uitgooien en een busje pk 13 14 halen... die booster is fijn gebruik je die nog steeds? Ik gebruik m tot week 5bloei zon beetje. zuur je je water af?

 

Veel succes !! ik volg je! :smoke

 

Nu eerst een :wave:

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de enigszins wazige campics, maar je dames doen het zo te zien prima. Dat verkleurde blad is nog oud zeer zeker? Waarschijnlijk een overblijfsel van je voedingsprobleempje in het begin, dat trekt niet meer bij.

 

Veel succes verder! Goed bezig... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat het de terra is geweesd, ik denk toch dat het aan het kalium nitraat heeft gelegen.

 

Busje pk 13 /14 staat al klaar, kalium nitraat hou ik op 0,25 gram de liter effe.

 

Jah het blad wat die vlekken vertoonde was inderdaad het hele onderste blad, maar het is pas vrij laat opgekomen dus ik gok het erop dat me de ec waarde van me grond een beedje hoog is opgelopen, nou heb ik de dossage van het kalium nitraat van 0,5 gram de liter naar o,25 gram de litter gehaald en het brijd zich op het moment niet uit.

 

jah die wazig pic's baal ik ook van, mischien me tellie een x poetsen en daarna nog een x proberen.

 

wie kan me wat meer info geven over welk blad ik we moet halen??? dieven heb ik al gedaan, snij morgen nog even 1 tak van vrouwtje 2 af en dan ga ik de popcorn op de lage gelegen takjes weg plukken bij de rest van de dames.

 

Jah die grond booster ben ik op het moment wel tevreden over, gebruik hem nog op schema van b'cuzz...1ml op 1 liter water dus.

 

Op het moment dat ik pk 13/14 ga meegeven wil ik stoppen met grondbooster, en wil ik een klein testje gaan doen de laaste 3 weken wat betreft het kalium nitraat, dames 2 en 4 gewoon meegeven en 1 en 3 niet.

 

Over de lv, ik heb een vrij vochtige kamer...enkel glas en een terrarium met slangen die een hoop water verbruiken en een meisie wat veel hijgt :wave:...de lv buiten het hok is 75%

als ik smorgens bij me dames water ga geven is de lv daar ook gemiddeld 60 procent, dus wil het erniet opgooien om een glas water erneer te zetten en straks toprot krijgen :smoke

 

 

Wie kan me helpen met het weghalen van overtallig blad?

 

Bedankt voor de reacties!!! En tot de volgende x :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En daar zijn we weer.

 

Vandaag gestopt met het kalium nitrtaat, woesdag ergens stop ik met de grondbooster, dan geef ik tot en met vrijdag alleen water...heb toch nog een vrij zure bodem dus geef ik van woensdag tot en met vrijdag geen voeding.

 

Alles verloopt vrij goed, deze week beetje gesnoeied en vind het nu wel welletjes.

Tijdens het snoeien kwam ik een paar bladeren tegen met een hele mooie diep groene kleur.

 

gallery_9061_3138_16206.jpg

 

 

 

Maar alleen blad is niet wat we willen zien!!!

 

Plant 1

gallery_9061_3138_386.jpg

 

 

 

grootendeels hoofdtop

gallery_9061_3138_23207.jpg

 

 

 

budshot :specool

gallery_9061_3138_1782.jpg

 

 

 

Over naar het volgende onderwerp van vandaag. Me 2de wijf :wacko: ze ziet er wel een beetje verlept uit vind ik maar goed :huh:

gallery_9061_3138_7728.jpg

 

 

en een stuk hoofdtop

gallery_9061_3138_24479.jpg

 

 

En me derde vrouwtje...eigenlijk 1 en al hoofdtop :o

gallery_9061_3138_17047.jpg

 

 

En nog het topje van de wietberg

gallery_9061_3138_42275.jpg

 

 

 

En de laaste muts nog een x...eigenlijk ook 1 en al top :smoke

gallery_9061_3138_476.jpg

 

 

 

En het topje

gallery_9061_3138_46571.jpg

 

 

 

 

Temperatuur staat nu op 26,1 graden en de lv op 46%.

Samenstelling op 1 liter water is 4,25 ml flores en net iets onder de 1ml grond booster :wOOt

 

Grootjes....uit een rijtjeshuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...