Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

j-lo

Kweektenten

Recommended Posts

ik zou voor die 8 euro gaan voor een 500 kuub filter - is ook 125mm, 330 kuub afzuiger is voldoende voor 400 watt, maar wil je het echt stil hebben zou ik toch de 500 kuub softbox nemen, die is wel twee keer zo duur. Slang uiteraard, geluiddempende is aan te bevelen.

 

lamp+vsa inderdaad, klok en relais of complete schakelklok met relais (ja ook voor een 400 watter) en een fancontrollertje voor je afzuiger.

 

En verder goed de bouwdoos topics eens doorlezen want er heben echt velen voor dezelfde vragen gestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

Ik zeg niet dat al die tenten uit de shop hier imitatie zijn er zijn vast een hoop mensen die een tent hier in de shop hebben gekocht en die wel een echte kregen.

 

het is trouwens SAEN

 

Ik zeik niet Stijloos af in je topic ik geef het gewoon aan, en hij heeft mijzelf vertelt dat het imitaites zijn nadat ik ze kreeg en erover ging mailen.

Miss dat ie nu wel reageert.

 

Maare ik ben er wel van overtuigt dat die tenten wel goed zijn alleen die ie mij opstuurde dus niet,en zou dus nog steeds graag 2 echte tenten willen hebben omdat het volgens mij gewoon goed werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo en hoe zie jij dan het verschil tussen echt en immitatie SAEN

Dan weet ik dat tenminste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lezen Sherlock:

 

Whazzup:

 

ik heb ook een namaak, maar die is ook wel veel goedkoper dan de originele. Had toch een tent nodig en er was effe niks anders op voorraad dus ja..

 

Nadelen van de imitatie:

- binnenkleur (grijs)

- maatvoering (mijn tent is veels te krap)

- stiksels (voorste rits is nu al los, mede omdat hij te krap is)

- doorvoeren (welke?? 1 oogje voor een snoer)

- manchet voor luchtafvoer (loopt in een bocht, zuigt dicht, moet slang doorheen)

- Klittenband zit niet altijd op de goede plaats

 

&

 

Saen:

 

Ik zeik niet Stijloos af in je topic ik geef het gewoon aan, en hij heeft mijzelf vertelt dat het imitaites zijn nadat ik ze kreeg en erover ging mailen.

[...]

 

Maare ik ben er wel van overtuigt dat die tenten wel goed zijn alleen die ie mij opstuurde dus niet,en zou dus nog steeds graag 2 echte tenten willen hebben omdat het volgens mij gewoon goed werkt.

 

 

Laten we dus niet allemaal elkaar afzeiken maar elkaar dankbaar zijn dat we elkaar waarschuwen wanneer we misschien van plan zijn een tent te kopen die waarschijnlijk niet de echte is maar daarom nog niet slecht hoeft te zijn. :whistling

 

 

Rookbommetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

excuses ik heb niet goed gelezen wat whazzup geschreven had , klopt inderdaad ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. allereerst wil ik even melden dat ik Stijlloos ondertussen heb gesproken en hij dit op een goede manier heeft afgehandeld met mij. :whistling

 

2. Ik ben nog steeds van mening dat die tenten (mits de juiste) hun werk goed doen.

En dat je ze best kunt bestellen uit de shop hier want dit zal geen 2e keer gebeuren dat er imitaties te koop waren. Maarja door dit, kan ik nu wel andere mensen waarschuwen op te letten wat je koopt, en dus niet tegen dezelfde problemen/stress aan hoeft te lopen wat ik had.

 

3. Veel succes met je evt aankoop.

 

Greetz Saen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling gelukkig is dat opgelost , met stijlloos

heb een mail naar de shop gestuurd , maar heb nog geen reactie van hun gekregen

ik wil weten wat het me kost als ik alles bij hun pak , zoals lampen ,afzuiging enz

misschien krijg ik dan nog wel korting :smoke

 

trouwen weten jullie misschien of die kweektent xl ook in 180 hoog zijn , of zou ik die eventueel tot 180 kunnen maken , mijn ruimte is namelijk niet hoger dan 185

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleiner kan altijd, maar het is natuurlijk niet zo simpel om alles dan weer netjes te krijgen. Hier op het forum zitten echter wel een paar leden die hun tenten al verkleind hebben. Hopelijk lezen ze dit en kunnen ze je wat hints geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tent is verkocht

sluiten deze topic

bij deze :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...