Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest

Sesamstraat

Recommended Posts

als je het mij vraagt, het zaadje.. want alles is jong begonnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

schiet ook niet op als bij alle onderwerpen mijn naam staat, vandaar op deze manier. :lol:

 

Maar ik weet het in ieder geval niet ! :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ja... God schiep de wereld , de mensheid... etc...

 

Maar opeens zag ie dat het zo niet ging lukken... de mensen hadden iets nodig waarmee ze konden "de-stressen"...

dus floeptje ie maar een paar plantjes op de aardbol...

Natuurlijk de mens, zo stom als ie is, ging de planten eerst gebruiken als vezel voor kleren etc...

 

 

 

shit ik ben nog nie goe wakker :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol zou kunne maart kan ook dat een op de wiet plant lijkende plant(die noem ik nu ff plantX) eerst was, plantx kreeg een radioactieve straal en zo maakte plantx een mislukt(of juist super verbeterd) zaadje waar hennep uit is ontstaan.

 

in de volgende aflevering zoeken we uit hoe plantx is ontstaan :lol: :lol: :P :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee kitkat skunkie.....

 

zo is het niet ontstaan :!:

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol zou kunne maart kan ook dat een op de wiet plant lijkende plant(die noem ik nu ff plantX) eerst was, plantx kreeg een radioactieve straal en zo maakte plantx een mislukt(of juist super verbeterd) zaadje waar hennep  uit is ontstaan.

 

in de volgende aflevering zoeken we uit hoe plantx is ontstaan :lol:  :lol:  :P  :lol:  :lol:

 

héhé maaaar het probleem is dat de mens er niet was voor die radioactieve troep te produceren :lol: :( :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdenk dat de het voor de paddos puur toeval was. ze dachten zeker dat het andere paddos waren. stel je voor het gezinnetje gezellig samen een steak met paddos eten of zo. en dan in eens allen beginnen te flippen. ik kan het me zo voorstellen héhé die hele familie ---> :-D 8O :-D :mrgreen: :lol:: :lol:: :oops: :? :P :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

wie zoj dat ook alweer in die ene posy dat 1000enden jaaren geldenen de chinezu out heid ook wiet verbouwden als eten en als kleren en ze dachten dat als je teveel gebruikt ervan dan dat je vverbonden word met de geestenwereld :lol: :lol: :P :twisted: :lol: :lol: :lol: wie zij dat eerst

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat de indianen hier een grote rol in hebben gespeeld. Die gasten zaten natuurlijk veel met geesten en het geestenrijk, maar ik vraag me dan ook af wat ze ondertussen allemaal in die vredespijp hebben gestopt.

 

Denk dat die arme indianen het zelf niet eens door hadden dat ze iets nieuws (drugs) hadden ontdekt en gewoon aan het trippen waren :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evolutie is dat, mensen :lol:

 

Ik bedoel : hoe komt men erop om uberhaupt iets te gaan 'roken'? van boomschors tot wiet.. Tabaksplant? Ik bedoel er zat vast geen gebruiksaanwijzing bij o.i.d. Dat moeten dus evolutie zijn.

 

..of aliens natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontstaan door de evolutie van de aarde!

In het begin wisten ze niet waar het bij hoorde en was het afgezonderd

later kwamen ze erachter dat er nog een familielid was

namelijk hop (lumulus lupulus)

hop en cannabis zijn een familie, dat is alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

hadden ze tabak maar niet ontdekt. wie zou dan na de smaak van een lekker wietje,tabak gaan beginen roken. ann wiet heb je alle voordelen die je aan tabak niet hebt. smaakt lekker. riekt lekker. je kan het opeten en het is ook lekker...wieis die domme idioot die tabak heeft beginnen roken :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff, altijd een lastige vraag, maar hier komt toch een poging.

Volgens mij was het zaadje van de wietplant er 1st. Er zal wel al een soort plant geweest zijn waar dan later de wietplant is uit geëvolueerd, maar zoals algemeen geweten is de evolutie nogal vaak een vorm van toeval.

Planten en dieren passen zich stap voor stap zo goed mogelijk aan aan hun omgeving. De beste aanpassingen (toevallig of niet toevallig ontstaan) worden als nuttig beschouwd en worden dus doorgegeven via het genetisch materiaal.

Volgens mij iheeft één van deze genetische aanpassingen geleid tot de wietplant die we nu kennen. Deze plant is echter ontstaan uit een zaadje waarin die genetische aanpassing al verwerkt zat, dus... het zaadje was er 1st! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je aanhanger van de evolutietheorie bent zal je het op die manier kunnen/moeten bekijken...... maar dan klopt er natuurlijk van het hele bestaan van de aarde niets, waar kwamen adam en eva dan om de hoek kijken. En kregen die dan geen top wiet ipv een appel, dat zal dan wel een hoop andere dingen kunnen verklaren :wink:

 

Schuif dan gelijk ook maar (alle) godsdiensten aan de kant.

lijkt me dan toch gemakkelijker om een andere verklaring te vinden voor het zaadje :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar dan klopt er natuurlijk van het hele bestaan van de aarde niets, waar kwamen adam en eva dan om de hoek kijken. En kregen die dan geen top wiet ipv een appel, dat zal dan wel een hoop andere dingen kunnen verklaren :wink:

 

Schuif dan gelijk ook maar (alle) godsdiensten aan de kant.

lijkt me dan toch gemakkelijker om een andere verklaring te vinden voor het zaadje :wink:

 

Waarom zou er dan van het hele bestaan van de aarde niets kloppen? Moet je toch even nader uitleggen.

 

En over die godsdiensten, kort en bondig: ik geloof in geen enkele ervan. Die hebben helemaal NIETS te maken met het ontstaan van de aarde of het leven er op. (kan het wel niet bewijzen, maar jij kan het omgekeerde ook niet bewijzen)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar dan klopt er natuurlijk van het hele bestaan van de aarde niets, waar kwamen adam en eva dan om de hoek kijken. En kregen die dan geen top wiet ipv een appel, dat zal dan wel een hoop andere dingen kunnen verklaren  :wink:  

 

Schuif dan gelijk ook maar (alle) godsdiensten aan de kant.

lijkt me dan toch gemakkelijker om een andere verklaring te vinden voor het zaadje  :wink:

 

Waarom zou er dan van het hele bestaan van de aarde niets kloppen? Moet je toch even nader uitleggen.

 

En over die godsdiensten, kort en bondig: ik geloof in geen enkele ervan. Die hebben helemaal NIETS te maken met het ontstaan van de aarde of het leven er op. (kan het wel niet bewijzen, maar jij kan het omgekeerde ook niet bewijzen)

 

Wauw da laatste vond ik een erggggg mooi zin :idea:

En rest ook

 

(ik wou ook nog reageren maar ben vergeten waar topic nou over ging ondertusssen. :? Wosjie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een boxer van sesamstraat :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...