Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
yayaa

Easy Sativa 2 Weken Bloei.

Recommended Posts

heb nu tijdje easy sativa buiten staan,en heb haar sinds 2 weken geleden verduisterd. Alleen ik zie nog niet echt super veel vordering,alleen kleine witte haartjes... Is het normaal na 2 weken bloei dat ze witte haartjes zeer klein nog zijn? en niet veel? bij andere zie ik ze na 3 dagen al dikke haren env eel meer als bij mijne. iemand enig idee? Greetz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geduld & hopen op veel zon,yayaa ;)

 

 

Hi yayaa,

 

Leuk dat je je bij ons heb geregistreerd. :whistling

 

Begin aub met het lezen van dit topic, hierin staan een korte opsomming van de regels en ik verzoek je dat goed door te lezen :blink: voordat je iets post op het forum.

 

Voor beginners is dit topic erg aan te raden, hier staat veel info in om goed van start te kunnen gaan.

 

Zou je zo vriendelijk willen zijn je hier even voor te stellen aan alle users? :( Is wel zo leuk voor alle andere users zodat ze gelijk weten wie je bent. En als je tijd hebt :D kom dan ook eens kijken op onze chat...

 

Verder wens ik je veel plezier hier op 't forum.

 

Groeten,

 

Stijlloos :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey yayaa.

dan kunnen wij elkaar de hand schudden want ik wou namelijk dezelde vraag stellen.

ik ben morgen ook precies 2 weken aan het verduisteren en heb nu ook nog maar van die hele kleine haartjes.

ook zijn ze niet echt superwit meer beetje cremekleurig.

zijn we te ongeduldig?

ik weet het niet maar is de laatste tijd ook heel regenachtig misschien dat het daar mee te maken heefd.

want ik kweek nlx dus het hoefd niet aan het soort te liggen dan.

en geef ook gewoon canna flores en bloeistimulator mee.

we wachten wel op wat reacties :whistling

 

groetjes maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ongeduldigd geen idee,heb is rond lopen neuzen bij andere topics met zelfde soort en ook buiten,ik zag 3 dagen verduisteren en die was veel verder dan mijne na 2 weken verduisteren. Snap het niet, kan he tzo zijn dat toen ik hem twee weken geleden verduisterde dat ie eigenlyk uit zichzelf al de bloei in was? en ik hem onregelt heb ofzo.. najha ik wacht af,haartjes groeien wel maar niet heeeeel snel. mijn haartjes zijn trouwens mooi wit :whistling greetz yayaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

[Die van mij ben ik al 4 weken aant verduisteren en zijn zichtbaar in de bloei, overal witte haartjes en sommige zijn al bruin, alleen ik zie geen wiet komen, kan me iemand vertellen wanneer dit komt,

Het zijn maar enkele haartjes die bruin zijn, de haartje zitten wel helemaal onder de thc

 

kan iemand mij info geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijne is ook bijna 4 weken bloei nu ook allemaal witte hartjes maar nog geen wiet..dat komt meestal in week 5/6 dat je het echt ebgint te zien,greetz yayaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ene soort is sneller in de bloei dan de ander. Een sativa die het hele jaar door op 12/12 (evenaar) moet groeien gaat minder snel in de bloei dan een indica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch zeggen ze dat het een early is en binnen 7/8 weken klaar is met bloei,nou ik moet het nog zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...