Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MrLunk

Wiet Onder De Loep...

Recommended Posts

De laatste tijd hoor je in het nieuws steeds vaker berichten over wiet die vervuild is met o.a. miniscuule glas of zanddeeltjes.

Omdat wij voor onze klanten alleen goede producten wilen voorzetten hebben we onze wietsoorten onde de micoscoop gelegd.

We kunnen nu dus met zekerheid zeggen dat onze wietjes NIET vervuild zijn met vreemde zaken.

 

Weblinkje...

 

Greetz,

MrLunk

http://www.koffieshopbirdy.nl

http://www.cannacabanna.nl (under construction)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je nou nog een microscoop op de toonbank zet, zodat klanten zelf kunnen controleren zou het helemaal fijn zijn ;) .

 

Heel leuk bedacht op zich... maar iemand die jullie hierop zal gaan geloven noem ik naïef :smoke . Want als je wel kwaad in het zin hebt (hee ik ken je niet persoonlijk) dan neem je foto's van de wiet onder de microscoop voordat je gaat verzwaren. Mooie schone wiet op de foto,.. verzwaren en verkopen.

 

Daarom ook een microscoop op de toonbank,.. dat zal aangeven dat je de test 100% aandurft en goede bedoelingen hebt in de zin van kwalitatief goede wiet te verkopen zonder rotzooi (CS kan jammer genoeg niet prijs in verhouding houden met de kwaliteit van de wiet die er wordt verkocht, vraag me altijd af of die plastic zakjes zoveel kosten :nerd ).

 

Northern :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

alle wiet is vandaag onder toeziend oog van in totaal minsens 25 klanten onder de USB microscoop gegaan ...

 

Bedankt voor het vertrouwen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
En als je nou nog een microscoop op de toonbank zet, zodat klanten zelf kunnen controleren zou het helemaal fijn zijn :nerd .

 

Heel leuk bedacht op zich... maar iemand die jullie hierop zal gaan geloven noem ik naïef...

Desondanks een leuk initiatief. Het geeft in elk geval de indruk dat ook coffeeshops zelf iets aan hun soms toch wat ongure imago willen verbeteren. Tot nu toe zijn de shops waarmee je zelfs op je schoonouders een goede indruk zou maken ongeveer op één hand te tellen. Doorzichtigheid is belangrijk voor het wegnemen van vooroordelen bij het grote publiek zodat dat imago van schimmige praktijken en duistere figuren ook eens in de kast kan. Tuurlijk, vertrouwen wekken komt óók de omzet ten goede, maar het feit dat er nu überhaupt bij stilgestaan wordt vind ik hoopgevend te noemen. Dit is een begin, laten we hopen dat de trend zich voortzet.

 

Een momentopname, maar m'n complimenten voor de poster MrLunk. Mooi uitgevoerd en met gave foto's. Die linkjes hadden er niet eens meer bij gehoeven. Een shop die de moeite en tijd neemt zoiets te maken wordt vanzelf gevonden. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartelijk bedankt voor je positieve kritiek...

 

Onze shop lijkt meer op een grand-cafe dan op een koffieshop :smoke

 

Voor het geval andere shops ook hun wiet onder de loep willen plaatsen:

Wij hebben gebruik gemaakt van de Digiblue QX5 USB microscoop.

 

01.jpg

 

Het is een redelijk apparaat dat met wat beleid redelijke beeldresultaten produceert.

 

Greetz,

MrLunk

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het in ieder geval een goed initiatief. Niet iedere klant zal het zelf willen bekijken, maar het is altijd aardig om een microscoop neer te zetten voor degenen die het wel willen. Alleen dat ding er neerzetten zodat ze het zelf kunnen zien wekt feitelijk al genoeg vertrouwen (het moet wel goed zijn anders stond dat ding er niet) en bovendien is het prachtig om te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in coffeeshop borthers in hoensbroek stond ook al een stereo/microscoop, al meer dan 10 jaar :smoke

 

ik heb onlangs gemerkt dat mn digicam ook geweldig is om wiet te checken, macroshot op enkele centimers, en inzoomen naar paddestoelland :nerd

 

gallery_11647_2805_133149.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...