Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
solomine

K2 Op Het Balkon

Recommended Posts

In oktober vorig jaar heb ik mijn aardebak buiten op het balkon klaargezet voor het nieuwe jaar. Ik ben in April begonnen met het ontkiemen van zaadjes, de planten hebben toen aardig weer gehad om lekker te kunnen groeien.

Ze staan dus vanaf april buiten in een gemetselde bak van 55 cm hoog.

 

De afgelopen weken hebben ze het zwaar gehad wegens het slechte weer. Ik hoop zeker op minder regen aangezien ik wat wil gaan bijvoeden maar door de heftige regen afgelopen tijd is de grond nog steeds vochtig.

 

med_gallery_7242_392_611674.jpg

 

Hoogte van de plant is 1m 1m10

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er wel goed uit hoor.

dat komt best goed als het straks een beetje zonnig word bijvoeden en de rest gaat vanzelf.

ga je hem ook verduisteren og niet?

 

groeten maska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plant hoor!

De komende tijd verwachten ze weer beter weer, kijk nu maar eens naar buiten!

Dat hebben die meiden wel verdiend.

 

Groeten,

Roeieklok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk wat zonnige dagen....Ben begonnen met wat groeivoeding van canna

 

med_gallery_7242_392_178722.jpg

Ik hoop tot dit weer even aanblijft

 

med_gallery_7242_392_307508.jpg

 

De top

 

 

 

 

 

 

med_gallery_7242_392_11670.jpg

 

Een van de onderste toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word duizelig van al die vingers :smoke :nerd

Mooi hoor :rofl

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar waarom van die lange slanke vingers zoals een sativa, terwijl k2 een vette indica hoort te zijn?

Ben benieuwd waar dat zaad vandaan komt, heb wel een vermoeden :smoke

 

Maar staat er netjes bij solomine! :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat jopieaandedopie zegt daar zit wel wat in, ik heb een jaartje geleden bij alien een paar zakjes k2 besteld ik heb toen de tijd een tl kweekje mee gehouden.

In dat verslag is ook te lezen tot de damens het hok uitgroeide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe was de bloeitijd solomine? Lang of niet?

Van welke ''breeder'' komt dat zaad? Nirvana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beender is id Nirvana, op zich wel goede zaden....Alleen het soort dat is mij niet helemaal bekend

 

De afbloeitijd was onder TL 7 a 8 weken. Ik weet alleen niet of vergelijkbaar is

 

Verder ben ik blij met het mooie weer van de laatste dagen waardoor ik om de dag zo'n 2 liter water kan met wat voeding

 

Hier een foto vanaf de bovenkant

med_gallery_7242_392_259506.jpg

 

 

 

 

En de hele plant 2 dagen geleden

med_gallery_7242_392_338619.jpg

 

En vandaag lekker in het zonnetje

med_gallery_7242_392_65633.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ranke plantjes :verrygood

 

maarre das beslist geen k2 ;)

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

K2 is een echte indica, wat jij hier kweekt is een plant met meer sativa kenmerken, dus geen K2. Goede breeder die nirvana :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa dagt ik al, heb dezelfde ervaring met nirvana hoor, soortjes waarvan je denkt een mooie indica te kweken, waar dan lang bloeiende sativa's uit komen. Voor mij geen zaad meer van nirvana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij ook geen zaad meer van nirvana. Dat is het vervelende van zaad, je ziet niet wat erin zit.

 

Maar wat voor een soortje zou het kunnen zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag het nirvana, hij zal wel wat zaden verwisseld hebben :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze groeien nog aardig door. Ik geef ze om de dag wat water , bij een warme dag meer als bij die bewolkte dagen.

 

 

med_gallery_7242_392_119121.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dit is zekers weten geen K2. Op dit moment heb ik o.a. K2 x Victory, White Widow, Jack Herer, Northern lights en Power Plant.

Nirvana is idd een slechte breeder. Ik koop altijd Kulu zaden bij Dutch headshop. Heb o.a. White Widow gekocht, ook van Kulu zaden, en het is weer raak hoor. Pracht exemplaren kreeg ik uit de Kulu zaden. Vitale sterke planten. Vanaf zaadje tot plant gingen ze als een speer. Na drie dagen ontkiemen kon ik ze allemaal in een potje stoppen, behalve één super White Widow male. Heb nog nooit zo'n vitale krachtige plant gezien die qua groei de rest achter liet en laat. Heb 'em nu in de kamer staan om de stuifmeel op te vangen die ik dan gebruik om de K2 x Victory, White Widow, Jack Herer, Northern lights en Power Plant dames te bestuiven. Heb ik dus voor het volgend jaar genoeg zaden om weer mooie kruisingen, terugkoppelen etc te doen. Kulu zaden bevallen me beter dan al die zogenaamde bekende topbreeders. Je betaald alleen maar voor de naam maar de kwaliteit laat veel te wensen over.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je betaald alleen maar voor de naam maar de kwaliteit laat veel te wensen over.

Ben het niet helemaal met je eens, de kwaliteit van de zaden is goed te noemen van de 20 zaden zijn er 19 opgekomen en tuurlijk zitten er altijd minderen en beteren planten tussen maar zo is dat gewoon met zaad.

 

Tot er andere zaden in het zakje zaten dat is zeker niet zo netjes en mede daarom koop ik vanaf nu mijn zaden ergens anders. De prijs valt trouwens wel mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_7242_392_93881.jpg

 

De groei zit er nog steeds in, jammer alleen van die regen van de laatste dagen.

Verder is het voor mij hopen op een goede nazomer aangezien de bloei nog even op zich laat wachten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...