Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

2Tall

2 X Nothern Pride Zaailing

Recommended Posts

pff man, ik ben dus al enkele dagen dit forum aan het lezen want ik wou beginnen met Northern Light. Zo 1 plantje proberen te smokkelgroeien in mn kamer zonder dat iemand het ziet maar dat worden gwn struiken :smoke Best iets anders bedenken denkek :rofl

Het zien er wel nette dingen uit! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
pff man, ik ben dus al enkele dagen dit forum aan het lezen want ik wou beginnen met Northern Light. Zo 1 plantje proberen te smokkelgroeien in mn kamer zonder dat iemand het ziet maar dat worden gwn struiken :smoke Best iets anders bedenken denkek :rofl

Het zien er wel nette dingen uit! :whistling

 

je kan ze ook kleiner houden hoor hij heef t3 weken voorgroei gedaan anders waren ze een stuk kleiner gebleven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan ze ook kleiner houden hoor hij heef t3 weken voorgroei gedaan anders waren ze een stuk kleiner gebleven :whistling

 

 

Onzin , dit is geen nothern light maar nothern pride , nothern light gekruisd met een haze en deze planten

zijn mostly sativa , daarom worden ze groot . nothern light is een pure indica dus die kan je best nemen die

blijft mooi klein .

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onzin , dit is geen nothern light maar nothern pride , nothern light gekruisd met een haze en deze planten

zijn mostly sativa , daarom worden ze groot . nothern light is een pure indica dus die kan je best nemen die

blijft mooi klein .

 

Greetzz

Daar zeg je idd iets. Indica is inderdaad klein, compact en groeit in de ronde. Ma toch hebk nog nooit zo'n plant gezien dus ik zou nie echt kunnen zeggen hoe groot ze komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar zeg je idd iets. Indica is inderdaad klein, compact en groeit in de ronde. Ma toch hebk nog nooit zo'n plant gezien dus ik zou nie echt kunnen zeggen hoe groot ze komt.

 

Heyy ,

Als je een plant wil die mooi klein blijft , moet je eens kijken bij de lowryder zaden die sannie aanbied :whistling

http://www.sanniesshop.nl/product_info.php...1138c192117daa2

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
dus voorgroei is onzin :whistling

 

Nee voorgroei is geen onzin , maar nothern light = indica dus los van de voorgroei word die niet echt groot ,

die ik heb waren met minder voorgroei ook groot geworden . Lowryder is wel een goeie keus

voor die vent denk ik .

Share this post


Link to post
Share on other sites
zo beste planten hoor, hoe hoog zijn ze?

 

Thanks buddy ! :rofl

Ze zijn nu wel een anderhalve meter hoog ongeveer :whistling

 

Greetzz :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heyy ,

Als je een plant wil die mooi klein blijft , moet je eens kijken bij de lowryder zaden die sannie aanbied :rofl

http://www.sanniesshop.nl/product_info.php...1138c192117daa2

 

Greetzz

ey, dankje voor die tip, zal ik es verder over opzoeken :whistling

ik ga ook es kijken of er geen topics zijn die over anoniem en geheim kweken gaan want als ik zo al die verslagjes bekijk zitten die mensjes hier met tuinen en kamers vol :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
ey, dankje voor die tip, zal ik es verder over opzoeken :whistling

ik ga ook es kijken of er geen topics zijn die over anoniem en geheim kweken gaan want als ik zo al die verslagjes bekijk zitten die mensjes hier met tuinen en kamers vol :smoke

 

De link werkt niet meer zie ik net , de lowryder is uit de shop verwijderd . Maar je kan ze nog wel op andere

plekken krijgen , hier bijvoorbeeld : http://www.snow-white.nl/# naar beneden scrollen op de site , en dan

rechts op de knop : BUY klikken ,,

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE

 

7 weken 12/12 . Week 6 pk13/14 gegeven . Hier en daar een bruin stampertje te zien . Ze moeten nog gaan zwellen .

 

med_gallery_6254_2748_10035.jpg

 

med_gallery_6254_2748_68924.jpg

 

med_gallery_6254_2748_10583.jpg

 

med_gallery_6254_2748_812.jpg

 

med_gallery_6254_2748_54355.jpg

 

med_gallery_6254_2748_48167.jpg

 

med_gallery_6254_2748_38565.jpg

 

med_gallery_6254_2748_49721.jpg

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar foto's van dichtbij met verschillende lichtstanden met mn mobiel :specool

 

med_gallery_6254_2748_47148.jpg

 

med_gallery_6254_2748_34011.jpg

 

med_gallery_6254_2748_8354.jpg

 

med_gallery_6254_2748_6468.jpg

 

med_gallery_6254_2748_32194.jpg

 

med_gallery_6254_2748_9541.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup nog een paar weken :wOOt ,

Deze soort bloeit echt lang . Het is een kruising tussen nothern light en Haze .

Maar aangezien nothern light een pure indica is , en deze soort mostly sativa , ga ik er vanuit

dat hij voor het grootste deel haze is . Vandaar ook de lange bloeitijd . Ik denk wel dat het een

lekker wietje word . Helaas rook ik het zelf niet meer , maar als ik ff zon lekker blaadje met hars

van een top vastpak , die geur is echt super .

 

En thanks voor de reply ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

korte update . 8 weken 12/12 . 1 plant had lichte overvoedingsverschijnselen , die geef ik wat minder voeding nu , verder niks bijzonders . Onderin de plant wat bruine stampers , bovenin nog grotendeels wit .

 

gallery_6254_2748_47028.jpg

 

med_gallery_6254_2748_88648.jpg

 

med_gallery_6254_2748_50455.jpg

 

med_gallery_6254_2748_79546.jpg

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks .

 

1 van de planten is anderhalve week terug door de stengel gezakt en heb ik (jammergenoeg te vroeg) moeten oogsten . De 2e plant staat er nog , alleen de grootste top die erin zat moest eruit vanwege toprot :specool . Ik heb de plant nu een week afgezuurd water gegeven , maar ze kan nog wel even , dus gisteren 1 keer voeding gegeven met EC 2.0 , en nu weer afgezuurd water . Ik heb de ventilator nu 24u aanstaan , om geen toprot erbij te krijgen , en tot nu toe gaat het goed . De plant drinkt anderhalf liter per dag .

 

Droge wiet van plant nr. 1 :

med_gallery_6254_2748_27757.jpg

 

med_gallery_6254_2748_34445.jpg

 

med_gallery_6254_2748_11296.jpg

 

Hier foto's van de plant die er nog staat :

med_gallery_6254_2748_75153.jpg

 

med_gallery_6254_2748_868.jpg

(de rode lijn daar zat de top waar rot in zat)

 

GReetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou .. DANKJEWEL HEH ! :smoke

Ja die rot blijft wel weg bij deze plant komt goed , en bedankt voor de reactie he ! :specool

 

LATER !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou .. DANKJEWEL HEH ! :engel

Ja die rot blijft wel weg bij deze plant komt goed , en bedankt voor de reactie he ! :specool

 

LATER !

Lol @ 2Tall haha Heerlijk wietje :smoke de andere plant zal het Nog overtreffen de kwaliteit, weet het zeker! :specool Leuk verslag 2tall :smoke

 

 

Keep up the good work^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...