Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bolio

Trip To Roosendaal - Breda

Recommended Posts

Dag iedereen ,

 

Ik vertrek binnen 2 weken met 2 vrienden naar camping de posthoorn in Roosendaal om wat te bekomen van de examens .We zouden graag een roadtrip houden naar de coffeeshops in de buurt.Nu is mijn vraag of jullie wat advies kunnen geven over coffeeshops die we in de buurt zeker moeten gaan opzoeken , voor een lekker weedje.We zijn gewoon van naar Checkpoint en Miami te gaan (Terneuzen),jip we zijn Belgen :specool , dus we weten niet veel wat voor soorten ze in andere coffeeshops te verkrijgen zijn.

 

Alvast Bedankt,

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je dan toch in roosendaal zit zou ik eens naar breda gaan voor een hele dag coffeeshopsighting :smoke

Was ook gewoon om naar Checkpoint te gaan maar door lange wachttijden en te veel ambetante fransen die de boel verzieken ben ik eens naar breda geweest en men wereld ging open :cry . Heb daar al vier shops gezien ( Baron, Majestic, Purple rain, boot de pax) en er zijn er nog veel meer volgens de highlife !!!

ALs je graag hazesoorten rookt raad ik het je zeker aan :)

 

GRtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste shop in Roosendaal is de Yellow Moon(aan het station), de andere shops verkopen volgens mij niet altijd "propere" wiet. Een vriendin van mij gaat regelmatig naar Azul, en die wiet is bepoederd, maar zij vindt hem zo mooi.

 

In Breda heb je meer kwaliteitsshops... De Purple Rain (aan het station)heeft momenteel de sterkste hazesoortjes zoals HPH, Haze Special, Amnesia, SuperHaze, Mexican Haze en Ennemy of the State. Je vind er ook NYCD, WW, PP, JH en hasj natuurlijk. De Baron heeft ook altijd goed spul, al zijn ze soms door hun voorraad. De Pax (de boot) heeft wat pracht verloren, zoals de Baron, krijg je voorverpakte wiet en is de voorraad/constante van de soortjes er niet meer. Maar toch hebben beide steeds wel een lekkere haze op het menu. Er is ook een kleinere shop, dichtbij de Baron, het Paradijs, daar hebben ze wel altijd heel exclusieve soortjes op het menu zoals Kalimist, NLxHaze, A5, ... afhankelijk van het seizoen.

 

Andere shops in de buurt heb je niet echt, maar als je toch is een klein tripje wilt maken dat de moeite waard is kun je naar Den Bosh, daar is de Twins, en daar is altijd heerlijke haze...

 

Hoop dat je er wat aan hebt,

 

Greetz,

MacHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast bedankt , ik heb ook eens gehoord dat ze in de Baron pollum verkopen ofzoiets , super krachtige wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een vraagje , ik heb ooit eens gehoord dat je in de liberty 6 gram WW kunt krijgen voor €25 , dit lijkt mij wel sterk overdreven , maar ik vroeg me af of er een shop waarmee je een mooi dealtje kan sluiten , we zouden graag op vakantie een spacecake maken ,maar hiervoor heb je redelijk wat wiet nodig en is het te stom om er dure in te steken.

 

Joew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je 6gr WW kunt hebben (per persoon) en dan nog aan 4.16€ per gram???? dan is die coffeeshop uitverkocht, gesloten of niet bestaand. LOL

 

Je kunt 5gr maximaal krijgen per persoon, per dag, per coffeeshop. Breda houdt zich strict aan die regeling, Bergen-op-zoom en Roosendaal minder, maar ze worden ook stricter.

 

Vermits je niet alleen gaat, zul je wel meer dan vijf gram kunnen scoren en er zijn ook meer dan één coffeeshop. :)

 

Of ze pure Thc (bubble of ice-o-lator) hebben in de Baron? Waarschijnlijk, zeker in Purple Rain en ook soms in het Paradijs... is wel kostelijk...

 

Greetz,

MacHaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaaaight thx voor de info , kheb nog een basic question als ge het nie erg vindt ?De shops vanwaar halen die hun wiet ?Kunnen bv kwekers van hier(forum) verkopen aan shops?En hoe controleert de shops dan de kwaliteit van de wiet?

Cheers

Bolio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht,

 

Vragen naar wiet/hash/stekken verkoop punten is verboden!! (bij deze weer 20% dichter bij de koelkast)

 

Je kunt het bij de CoffeeShop gedoogd kopen, verder nergens !!!

 

Forum leden kweken hier alleen voor eigen gebruik, ze geven misschien wel wat weg, maar verkopen niks.

 

Hoe shops aan hun wiet komen is voor alsnog een raadsel :)

 

stukje tekst van ministerie van justitie/om/postbus51:

 

Wordt de levering van softdrugs aan coffeeshops vervolgd?

 

De levering van softdrugs aan coffeeshops wordt vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) en de politie treden op volgens de Opiumwet, de OM-richtlijn (beleidsregels) en het opportuniteitsbeginsel. Tegen coffeeshops die de regels naleven, wordt niet opgetreden bij een handelsvoorraad tot vijfhonderd gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aah sorry mikeh maar er moet een misverstand zijn , ik vroeg nie of ik hier wiet of iets anders kan kopen (koop ik ook meestal in coffeeshop),maar ik was gewoon geïntereseerd hoe het handels/productieproces verloopt.De wetgeving zit wel maar dom in elkaar :) ze mogen wel verkopen ( niet voor export doeleinden) maar ze mogen niet aankopen eigenlijk .Mogen ze dan zelf kweken?En hoeveel mag je nu eigenlijk in Nederland in je tuintje/huisje zetten?

 

groet

 

Bolio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een coffeeshop is afhankelijk van kwekers, het komt immers niet uit de lucht gevallen :)

 

Een kweker die al een tijdje in het 'vak' zit heeft z'n wegen, maar een groentje die begonnen is zal z'n best moeten doen.

 

Je neemt een sample (5gr max) naar een C.S, vraag aan de toonbank even voor de manager / eigenaar.

Je laat hem je sample zien, hou je voet bij stuk qua prijs (bijv 3.5) een beetje shop geeft dat er op zich wel voor, echter zitten ook rotte appels in de branche die je af willen dingen voor 3.0 en je verzekeren dat je het niet aan een ander kwijtkomt.

Maak concrete afspraken over de datum/tijd dat het overgegeven wordt, en laat je niet rippen!!

 

Pfew, wat een hoop geblaat van mij weer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan iemand me nog een lekker hashke aanbevelen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

liberty special of sem van de liberty, select en asfar van bij azul, of de christiana special van de rararaaaa idd de christiana.

 

Enkele maanden geleden hadden ze in de christiana zeeeeeeer goeie tbisla... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

owkeej thx duidelijk nen hash smoker :verrygood

Joew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...