Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SweetSinsemilla

Balkonkweek Sweetsinsemilla

Recommended Posts

Yeah, m'n eerste kweekverslag, opdat er nog vele mogen volgen!

Even m'n setup uitleggen:

Alle plantjes zijn gekweekt uit zaad van Nirvana.

Ik heb 1 grote Hollands hope, die staat nu denk ik iets meer dan 2 maanden, maar die was eerst van member spartaanzijn verslag, maar die staat nu gezellig bij mij.

 

Verder heb ik nog 3 afgaantjes en 2 hollandse hope die ik vermoed ongeveer een maand staan. En omdat er toen nogal wat zaden zijn mislukt heb ik 4 mini hollandse hope's, en 2 die nog onder de grond chillen.

 

Hier wat fotos:

Grote hollandse hope:

gallery_9886_2509_662679.jpg

 

3 afghaantjes en 2 HH:

gallery_9886_2509_597998.jpg

 

Close-up van een hele lelijke afghaan, is ie al sinds het uitkomen:

gallery_9886_2509_240181.jpg

 

Close-up van een HH, met 2 gele blaadjes. Verder vind ik em best Ok.

gallery_9886_2509_568896.jpg

 

 

En dat was het voor nu, er komen zeker meer fotos, ook van mn babies!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweek, zou alleen voor wat grotere potten gaan, minstens 13 liter.

 

succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi allemaal! En gefeliciteert met je plant die vrouw is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik hoop maar dat het een vrouw is, ik kreeg een sms met: Het is waarschijnlijk een vrouwtje.

Maar toen ik gister zelf eens ging kijken was ik een stuk minder onvertuigd, dus ik wacht het nog maar even af!

Ik vind het wel vreemd dat dat ding inmiddels al 90cm is, en er nog geen duidelijke mannelijke of vrouwelijke kenmerken te zien zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

De hel barst vandaag best vaak los, dus ik heb ze maar even naar binnen gehaald, kunnen ze even ontspannen van de koude regen.

Iemand hints of tips?

Bob heb ik buiten gelaten, zielig alleen in de regen:

med_gallery_9886_2509_248413.jpg

 

klein vreugd, hiervan staan er nog 3

med_gallery_9886_2509_142413.jpg

 

 

 

 

M'n lelijke plant, maar goed nieuws, de nieuwe bladeren zien er vele malen beter uit...

med_gallery_9886_2509_116364.jpg

 

...zoals je hier kunt zien!

med_gallery_9886_2509_206034.jpg

 

 

Willem of wilhelmina, ik hoop op het laatste!

med_gallery_9886_2509_556479.jpg

 

 

Groepsfoto:

med_gallery_9886_2509_86697.jpg

 

 

 

hints of tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja... doe een plastic zak over de aarde heen, maar niet over de plant, zodat de plant niet meer water krijgt, maar wel buiten in de regen en wind en licht staan.. Worden ze hard van en krijgen ze een dikkere steel, zodat de planten later de toppen kunnen dragen, en niet omvallen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Update:

De hel barst vandaag best vaak los, dus ik heb ze maar even naar binnen gehaald, kunnen ze even ontspannen van de koude regen.

Iemand hints of tips?

Bob heb ik buiten gelaten, zielig alleen in de regen:

med_gallery_9886_2509_248413.jpg

 

 

klein vreugd, hiervan staan er nog 3

med_gallery_9886_2509_142413.jpg

 

M'n lelijke plant, maar goed nieuws, de nieuwe bladeren zien er vele malen beter uit...

med_gallery_9886_2509_116364.jpg

 

 

...zoals je hier kunt zien!

med_gallery_9886_2509_206034.jpg

 

Willem of wilhelmina, ik hoop op het laatste!

med_gallery_9886_2509_556479.jpg

 

Groepsfoto:

med_gallery_9886_2509_86697.jpg

 

hints of tips?

 

 

tijd om over te potten dacht ik zo!Geef die wortels een beetje de ruimte en wat verse aarde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tijd om over te potten dacht ik zo!Geef die wortels een beetje de ruimte en wat verse aarde :)

Ja precies.. En zo te zien zitten ze ook niet in een all mix.. Of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt allemaal, plastic idee denk ik over, en overpotten is inderdaad een goed idee!

Als ik naar het tuincentrum ga om potten te kopen, hoeveel liter zal ik dan nemen? Ze mogen wel redelijk groot worden, anderhalve meter is oke!

En de aarde die ik daarin ga doen, welke zal ik kopen? Kan dat ook gewoon bij he tuincentrum of kan k dan toch beter naar de growshop? en hoeveel knaken gaat dat me kosten?

 

Thanx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej sweetSens!

 

Je plantjes zien der wel ruig uit!

 

ik zou, 20 liter per plant zette, en potgrond van de gamma is prima!

 

Ik hoop dat jee een lekker Rokertje Kweekt xD

 

Gpal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele late update:

Heb er na doodgaan, mannetjes, gare planten etcetera nog 4 over, waarvan maar 1tje die redelijk mooi is:

gallery_9886_2509_620213.jpg

 

gallery_9886_2509_144194.jpg

 

Maar aangezien het alleen voor eigen gebruik is, en die plant mooi in de bloei stond, was ik tevreden, en kon ik er een mooi rokertje vanaf halen, tot vanmiddag, en ik dit aantrof:

med_gallery_9886_2509_581062.jpg

 

Jazeker, Zaden, mn plantje bevrucht. Hoe het kan weet ik niet, al mn mannetjes heb ik zover ik weet optijd weggehaald, maar waarschijnlijk dus toch niet.

Nou zijn die zaden niet heel erg aanwezig, en heb er met 2 planten samen(2 zijn bevrucht, zover ik nu heb gezien) 15 zaden afgehaald. De hamvraag: Valt er nog iets te redden? Als ik steeds alle zaadjes weghaal, heb ik dan nog kans op wiet? Bedankt alvast voor jullie hulp en medeleven

 

SweetSinsemilla

med_gallery_9886_2509_97098.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zaden laten zitten anders heb je niks aan ze, gewoon afbloeien zaden eruit en de rest oproken.

 

Wat een stress kip die plant van je :specool

 

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, meer mensen die dat kunnen beamen? Kan ik strax nog wel wat grammetjes eraf halen?

En die plant is indd best gestresst, ik geef ze veel liefde, maar daar houdt het ook op:P Al mn planten staan in veel te kleine potten, hebben regelmatig droog gestaan etcetera, maar daar worden ze hard van. Nu zorg ik wel water beter voor ze, en ze krijgen ook bloeivoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zaden overheb kom je ze vanzelf tegen in het zadenruiltopic.

 

Maar heeft iemand misschien nog antwoord op mijn vraag? Is het zo dat als je vrouwtje bevrucht is dat er per definitie helemaal geen wiet meer afkomt? Of kan ie bijvoorbeeld deels bevrucht zijn en kan ik er nog wiet vanaf halen? Want 15 zaden van 1 plant is geloof ik ook niet echt veel.

 

Bedankt,

SweetSensimilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...