Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Driesken

Drieskens 1e Guerilla 1xshivani 1x Shack#3/smm

Recommended Posts

ok, dat klopt wel, maar de kans dat de andere planten ontvreemd worden is groot!

 

+ die 'rippers' weten nu ook wel dat er daar iets staat, dus de plek kan ik volgend jaar niet meer gebruiken.

 

+de rekening, ik had 7 planten waarvan 4 mannen, dus 3 vrouwen over & 1 gepikt, een verlies van 33%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan best diezelfde plek gebruiken, je zult dan alleen wel met landmijnen moeten werken :smoke .

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt kut voor ik stond vandaag voor het zelfde 8 grote platen geript echt heel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondertussen eff de pics van de geoogste shack3, langer laten staan durfden we niet ivm de diefstal, onderkant van de shack staat nog zaad te produceren :smoke

Is een laatgeplante.

 

med_gallery_11307_2517_46295.jpg

 

 

 

knippeuh

med_gallery_11307_2517_36641.jpg

 

//edit, leuke pruik eh :wave:

 

De shivani die er nog staat is veeeel groter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah smoke ze. ik zie mijn geripte planten nog voor me 8 grote stengels met geen 1 blaadje er meer aan verderop stonden er nog 5 die hij niet had gezien maar die waren klein dus had ik toch nog iets

Share this post


Link to post
Share on other sites

phoeh, gisteren de shack#3 gerookt, en ie is lekkerrr!!!

dammit

 

//edit//n

met 2 een redelijk dikke gerold, 3/4 wiet en de rest tabak. net rook nogal zoettig en kruidig, niet zoals de meeste andere wiet.

 

de eerste paar trekjes voelden we niet echt, de apparte smaak was sterk en zeer aangenaam. geen enkele keer een branderig gevoel ni m'n keel gehad. na nog een paar trekjes voelde je zo een gehele rust over je komen. je werd echt keihard stoned maar wel heel rustig en langzaam. Het was toch wel een roes waar ik enkele uurtjes in gezeten heb. Echt een goed wietje die niet straf is!

 

 

 

ps: Hoe slecht is vorst voor de toppen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks geen gevolgen behalve als je echt -5 op je planten krijgt dan heb je kans op een kapotte plant maar een nachtvorstje van -2 is geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_11307_2517_68104.jpg

 

 

vandaag de shivani gaan omhakken, het weer is/wordt te belabberd.

Met 30x vergrootglas gekeken en de trichoms waren mooi melkwit!!! :D

De plant is ongeveer 1m50 en we hebben +- 250gr nat ervanaf gehaald.

De pic is de helft van de oogst, rest ligt op verplaatsing.

 

Op naar de volgende kweek, deze was een rustige start om het in de vingers te krijgen.

kan al niet wachten voor 2008, deze kweek wordt groter, veeel groter :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Driesken leuk om te horen dit allemaal , ik merk je verslag alleen nu pas echt op... :offtopic :D

 

Ik heb namelijk precies dezelfde planten staan! Hoe is t drogen bij jou precies gegaan trouwens? Bij mij hangen nu 2 shack planten te drogen en 1 daarvan hangt er al 2 dagen , maar ik vind de geur reuzeeee meevalllen eerlikk gezegd....(dit was toen ie nog buiten stond erger eigenlijk)

 

rook ze bij jou wel tijdens het drogen?

 

En geniet er van zou ik zeggen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo, de volledige opbrengst hangt nu samen te drogen.

 

De geur was hier de eerste dagen echt erg. Nu ruik je het bijna niet meer.ik had dat ook met de shack#3/SMM kruising.

 

Ruikt die van jou ook zo kruidig/fruitig en zoet?

 

grtz

Driesken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na de shivani gerookt te hebben, moet ik zeggen, dat ik toch wel lekker chill was voor een paar uurtjes :no

 

Ik vraag me af of het normaal is dat die kweekjes geen super dikke toppen opbrengen. Nochtans zeer op tijd geoogst. Bijna alle trichomes zijn melkwit, enkele nog doorzichtig en een enkeling is amberkleurig. Dus hieraan kan het niet liggen.

 

Desalniettemin smaakt het verschrikkelijk goed B) en geen last van overtollige blaadejs alhoewel er nog relatief wat aanhangen.

 

Veel Smokepllezier aan iedereen! :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...